دانلود بازی Oxygen Not Included برای PC
دانلود بازی Oxygen Not Included برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Oxygen Not Included برای PC

پارسی گیم 1 آذر 1400 1 دیدگاه
6,748 بازدید

دانلود بازی Oxygen Not Included برای کامپیوتر

بازی‌های مدیریتی و شبیه‌ساز زندگی که در آن‌ها عناصر Survival نیز وجود دارد امروزه سهم بزرگی از بازار سرگرمی‌های دیجیتال را تشکیل داده‌اند. تقریباً اکثر استودیوهای کوچک و برخی استودیوهای بزرگ دست به ساخت چنین عناوینی می‌زنند تا مخاطبان بی‌شمارش را به سمت خود جذب کنند. بازی Oxygen Not Included از استودیو Klei Entertainment عنوانی جذاب در همین سبک بوده که چالش‌ها و سختی‌های مدیریت یک کلونی در فضا را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد.

گروه فضانوردان شما در این بازی روی سطح یک شهاب‌سنگ بزرگ و معلق در فضا سقوط می‌کنند و حال باید در اعماق آن، کلونی خود را تشکیل داده و برای زنده ماندن از هر دانش و تکنیکی که بلد هستند استفاده کنند. کمبود اکسیژن، سرمای زیاد و عدم وجود منابع غذایی دائم کلونی شما را تحدید می‌کند و باید برای هرکدام از این مشکلات، راه‌حلی پیدا کنید. وظیفه هدایت و رهبری این افراد در مقابل چالش‌های بسیار، بر عهده شما قرار دارد.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین کلاسیک مدیریتی بوده و چاشنی Survival نیز، آن را چالش‌برانگیزتر و جذاب‌تر کرده است. همه‌چیز در این کلونی فضایی تحت کنترل شما قرار می‌گیرد، از مأموریت‌های پیدا کردن منابع تا مدیریت برق و حتی سیستم آب و فاضلاب! همچنین باید دائم به اعماق بیشتری پیشروی کنید زیرا هر لحظه خطرهای بیشتری در سطح آن پدیدار می‌شود و باید تا قبل از تمام شدن اکسیژن، منبع جدیدی برایش پیدا کنید.

از دیگر مواردی که باید به آن دقت زیادی کنید، دما است. استفاده از لوله‌های انتقال حرارت و دستگاه‌ها برای کنترل دما امری مهم بوده و باید آن را طوری تنظیم کنید که نه خیلی گرم باشد و نه خیلی سرد. تمامی دنیاهای بازی که همان شهاب‌سنگ‌های غول‌پیکر هستند به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرند و هرکدام چالش‌های متفاوتی را پیش پای شما قرار خواهند داد. در این بازی یاد می‌گیرید هر چیزی را بازیافت کنید، اکسیژن و منابع مهم را استخراج کرده، دما را تنظیم نگه‌دارید و به امورات افراد کلونی خود رسیدگی کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Surviving Mars و RimWorld را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Oxygen Not Included با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64 bit)
Processor: Dual Core 2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4600 (AMD or NVIDIA equivalent)
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In the space-colony simulation game Oxygen Not Included you’ll find that scarcities of oxygen, warmth and sustenance are constant threats to your colony’s survival. Guide colonists through the perils of subterranean asteroid living and watch as their population grows until they’re not simply surviving, but thriving…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام وقت بخیر و خسته نباشین
    شامل spaced out هم میشه ؟

    پاسخ دهید