بهترین بازی های ترسناک اندروید
سارا هابطی

معرفی بهترین بازی های ترسناک اندروید که باید تجربه کنید

سارا هابطی 3 تیر 1401 بدون دیدگاه
3,195 بازدید

همه ما دوستان و آشنایانی داریم که عاشق ترسیدن هستند و همیشه از تماشای فیلم و سریال‌های ترسناک لذت می‌برند. ژانر وحشت جزء یکی از پرطرفدارترین ژانرهای حال حاضر در سراسر جهان است و و شما امروزه می‌توانید شاهد انواع و اقسام بازی‌ها در این ژانر محبوب باشید. با این حال، هنوز افرادی فکر می‌کنند که بازی‌های ترسناک تنها در پلتفرم‌های پی سی و کنسول‌ها وجود دارند، در حالی که اصلا اینطور نیست. در ادامه همراه پارسی گیم با معرفی بهترین بازی های ترسناک اندروید همراه باشید.

تجربه حسی هیجان‌انگیز از بهترین بازی های ترسناک اندروید

از آنجایی که بازی‌های ژانر وحشت بهترین عملکرد را از خود نشان دادند و کمک بسیار بزرگی به صنعت گیم کردند، توسعه‌دهندگان این موضوع را ایده‌ای عالی برای ساخت بازی‌های موبایلی دانستند و پای این ژانر هیجان‌انگیز را به سیستم عامل‌های اندروید و IOS باز کردند. واضح است که بازی‌ ترسناک اندروید موبایلی به خوبی بازی‌های کنسولی و پلتفرمی نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند، اما در جایگاه یک بازی موبایلی می‌توانند طرفداران خود را راضی نگه دارند. با این حال توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایلی هر ساله بازی‌های مختلف در ژانرهای بسیار شگفت‌انگیز روانه بازار می‌کنند که گیمرها می‌توانند به تجربه آن‌ها بنشینند. شما می‌توانید در مواقعی که دسترسی به کنسول خود ندارید، از بازی‌های موبایلی استفاده کنید و اوقات فراغت شاد و ترسناکی را برای خود به وجود بیاورید.

با پیشرفتی که ما امروزه از صنعت گیم و ساخت بازی‌های بسیار زیاد در انواع و اقسام ژانرهای مختلف و فراوانی آن‌ها در گیم استور می‌بینیم، امید بسیار زیادی به آینده‌ای هیجان‌انگیز صنعت گیم داریم. اگر تا به حال هیچ بازی ترسناکی روی گوشی هوشمند خود را امتحان نکرده‌اید، احتمالا با خواندن مقاله بهترین بازی های ترسناک اندروید سریعا به سراغ تجربه یکی از آن‌ها خواهید رفت. ناگفته نماند که بازی‌های ترسناک برای افرادی که قلب ضعیفی دارند، اصلا مناسب نیست؛ اما ما می‌دانیم که شما گیمرها قلبی از فولاد و شجاعت بسیار زیادی دارید. همچنین باید اشاره کنیم که لیست فوق جز بهترین بازی های اندروید هستند که می توانیم در این سبک، به شما معرفی کنیم.

بازی The Fear Creepy Scream House

بازی The Fear: Creepy Scream House

یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های آفلاین که در گیم استور بیش از به یک میلیون نفر آن را دانلود کرده‌اند، اثری ترسناک و هیجان‌انگیز The Fear :Creepy Scream House است. داستان بازی روایتگر مردی است که همسر اولش در بیمارستان روانی‌ها اقدام به خودکشی می‌کند و این اتفاق تلخ چند سال بعد روی زندگی کاراکتر اصلی بازی و خانواده جدیدش تاثیر می‌گذارد. بازی طی اتفاقاتی شما را در همان بیمارستان روانی‌ها قرار می‌دهد و بازیکن باید با اتفاقات ترسناک و حیرت‌انگیزی دسته پنجه نرم کند.

گرافیک و صداگذاری‌های بازی در سطح قابل قبولی قرار دارند، به طوری که می‌توانند شما را در مکان‌ها تنگ و تاریک به وحشت بیاندازند. از آنجایی که موسیقی دلهره‌آور بازی تا انتها همراه شما است، اتفاقات لحظه‌ای و ظاهر داشتن موجودات خوفناک را هیجان‌انگیزتر می‌کند. بازی معما و چالش‌های خاصی ندارد، تنها شما باید راهی به بیرون از بیمارستان روانی‌ها و نجات از دست روح شیطانی پیدا کنید. این بازی به دلیل اینکه بسیار ترسناک بوده جزء بازی‌های پیشنهادی گوگل استور در ژانر وحشت قرار گرفته است.

بازی Five Night at Freddy's

سری بازی Five Night at Freddy’s

از ترسناک‌ترین سری بازی‌هایی که تاکنون برای سیستم عامل اندروید توسط استودیو Clickteam USA ارائه شده است، سری بازی بسیار دلهره‌آور Five Night at Freddy’s است. احتمالا شما با یک بار انجام این بازی، سریعا از نظر چشیدن طعم لذت‌بخش ترس به آن اعتیاد پیدا خواهید کرد. در بازی Five Night at Freddy’s شما به عنوان یک نگهبان، باید از یک پیتزا فروشی مراقبت کنید.

در این رستوران عروسک‌های مختلفی برای به هیجان آوردن کودکان و تبلیغات پیتزا فروشی قرار گرفته‌اند، اما این عروسک‌ها برخلاف ظاهر بسیار مهربان و کودکانه‌ای که دارند؛ دارای ذاتی بسیار وحشتناک و غیر قابل پیش بینی هستند. این عروسک‌ها شب‌ها در رستوران مانند روح‌های شیطانی در جسم عروسک‌ها بیدار می‌شوند و بازیکن را به معنای کامل وحشت‌زده می‌کنند. دلهره و استرسی که این سری بازی به شما می‌دهد، تاکنون در کم‌تر بازی ترسناکی وجود داشته است. همه چیز برای تجربه یک اثر فوق ترسناک و درک واژه وحشت برای شما آماده است؛ تنها کافیست آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

بازی Into the Dead

سری بازی Into the Dead

اجازه دهید به شما یکی دیگر از بهترین بازی های ترسناک اندروید به نام Into the Dead را معرفی کنم. این بازی هیجان‌انگیز از همان ابتدا شما را با گرافیک و صداگذاری محیط و اتمسفر خود شگفت‌زده می‌کند. سری بازی Into the Dead را استودیو PIKPOK ساخته و روانه بازار کرده است. در نسخه اول بازی شما طی اتفاقاتی باید خود را از شهری که ویروس زامبی در آن شیوع پیدا کرده است، نجات دهید. نسخه اول بازی در سال 2012 عرضه شد و توانست با ایده جدید و بسیار هیجان‌انگیز خود طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند، به طوری که تقریبا 5 سال بعد نسخه دوم آن عرضه شد.

در نسخه دوم شما تنها دیگر مسئولیت نجات خود را ندارید، بلکه باید راهی برای زنده نگه داشتن خواهر و دختر خود از این دنیای مملوء از زامبی پیدا کنید. با اولین نگاه به بازی از نظر چهره‌های بصری و گرافیک خیره‌کننده شاید باورتان نشود که این اثر برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده است. گیم پلی و خلاقیت‌هایی که در بازی وجود دارند موجب عدم تکراری شدن مراحل و داستان بازی می‌شوند و بازیکن را تا به اتمام رساندن بازی تشویق می‌کنند. توسعه‌دهندگان به خاطر ترغیب بازیکن به انجام چندین باره بازی، سه پایان برای این اثر زیبا طراحی کرده‌اند.

بازی Dead by Daylight

بازی Dead by Daylight

تقریبا هیچ کس فکر نمی‌کرد بازی بسیار زیبا و پر مخاطب Dead by Daylight روزی پایش به پلتفرم‌های موبایلی باز شود و بتواند موفقیت‌های خود را در دنیای ناشناخته‌ای به نام اندروید تکرار کند. این اثر در جایگاه خود بسیار هیجان‌انگیز و خارق‌العاده طراحی شده است و بازیکن را از تجربه چندین باره به هیچ‌وجه خسته نمی‌کند. گیم پلی بازی به این صورت است که شما در گروه‌های پنج نفره (یکی از آن‌ها نقش قاتل بی‌رحم را دارد) باید با همکاری یکدیگر به حل معما و پازل‌های مختلف بپردازید و علاوه بر این مسئولیت، باید از دست قاتل روانی و خونخواه فرار کنید.

انجام بازی چه در نقش قربانی و چه در نقش قاتل بسیار هیجان‌انگیز و دلهره‌آور است، صد البته که ایفای نقش بازمانده می‌تواند بسیار چالش برانگیزتر و جالب‌تر باشد. بازی از نظر گرافیکی در سطح متوسطی قرار دارد و اگر گوشی هوشمند شما از سخت‌افزار بالایی پشتیبانی می‌کند، پیشنهاد ما تجربه بازی روی بالاترین درجه گرافیکی است. ناگفته نماند که بازی کاملا آنلاین بوده و شما برای تجربه بازی به صورت چند نفره باید اینترنت خود را وصل کنید.

بازی Identity V

بازی Identity V

اگر از سبک و سیاق بازی آنلاین Dead by Daylight خوشتان آمده، پیشنهاد ما تجربه اثر زیبا و دلهره‌آور دیگری به نام Identity V است. این بازی مانند Dead by Daylight بازیکنان را به دو گروه شکارچی و بازمانده تقسیم می‌کند و شما در هر نقشی باید مسئولیت‌های مختص به خود را انجام دهید. در بازی Identity V نسبت به اثر Dead by Daylight خشونت کم‌تری وجود دارد و مناسب بازیکنانی است که علاقه زیادی به قتل‌عام و کشتار بی‌رحمانه ندارند. اثر Identity V در واقع یک بازی قدیمی است که توسط یکی از توسعه‌دهندگان اندرویدی محبوب کمپانی Netease ساخته شده است.

با توجه به گرافیک بالای بازی باید انتظار حجم بالایی را نیز داشته باشید. شخصیت‌های درون بازی مانند انیمه‌های سریالی بسیار زیبا طراحی شده‌اند و بازیکن را ترغیب به ادامه بازی می‌کنند. بازی Identity V حالت‌های مختلفی را برای تجربه بهتر بازی به گیمرها ارائه می‌کند و طرفداران می‌توانند با انجام حالت‌های متنوع لذت بیش‌تری از تجربه آن ببرند. گیم پلی بازی در جایگاه خود بسیار مورد بحث قرار می‌گیرد و از نظر کنترل‌ها، می‌توان گفت توسعه‌دهندگان این اثر توانسته‌اند به بهترین شکل کار خود را انجام دهند.

بازی Grim Soul Dark Fantasy

بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival

یکی از آثاری که با استراتژیک خاص و تاکتیک‌های منحصر به فرد موجب اعتیاد بازیکن به بازی می‌شود، اثر فانتزی و زیبای Grim Soul: Dark Fantasy Survival است. بازی با ارائه مکانیزم ساده‌ای از گیم پلی و داستانی جالب توجه طرفداران را به خود جذب می‌کند، به طوری که شما به هیچ‌وجه متوجه گذشت زمان نخواهید شد.

داستان از این قرار است که ساکنان منطقه‌ای به یکباره توسط ارواح شیطانی تسخیر می‌شوند و شما باید خود را از میان محاصره این شیاطین، نجات دهید. بازی در سبک ترس و بقا قرار دارد، به این صورت که برای زنده ماندن باید آیتم و منابع مختلفی را پیدا کنید. جلوه‌های صوتی و گرافیک بازی در سطح قابلی قبولی قرار دارند و می‌توانند بازیکنان را راضی نگه دارند. لازم به ذکر است که بازی کاملا آنلاین بوده و برای انجام آن نیاز به اتصال اینترنت دارید.

بازی True Fear Forsaken Souls

بازی True Fear: Forsaken Souls 1

به یکی دیگر از پربازدیدترین و البته پرشخصیت‌ترین بازی‌های ترسناک که در گوگل استور توانسته امتیازات خوبی را نیز به دست بیاورد، یعنی بازی True Fear: Forsaken Souls 1 سلام کنید. تصور کنید در حال قدم زدن در خیابانی خانه‌ای متروکه که شمعی درون آن روشن است را می‌بینید، در آن زمان چه فکری خواهید کرد؟ آیا به داخل خانه متروکه حرکت می‌کنید یا خیر؟ این سوالی است که این اثر در طول بازی از شما ممکن است زیاد بپرسد.

تاکتیک‌های بازی برای جذب مخاطب بسیار ساده و عین حال بسیار هیجان‌انگیز و ترسناک است. بازیکن طی اتفاقاتی باید خواهر خود را از دست شیاطین مختلف نجات دهد و در همین حال به راز مرگ مادرش پی ببرد. بازی از گرافیک خیلی خوبی نسبت به پلتفرم مورد نظر، برخوردار بوده است. این اثر مخصوصا نسخه اول آن به بهترین شکل شما را به سمت تجربه یک داستان ترسناک و مرموز دعوت می‌کند.

بازی Eyes The Horror Game

بازی Eyes – The Horror Game

امکان ندارد شما به دنبال بهترین بازی های ترسناک اندروید بگردید و نامی از اثر فوق ترسناک و شگفت‌انگیز Eyes – The Horror Game پیدا نکنید. این اثر یکی از آن دست بازی‌هایی است که به شجاعت زیادی نیاز دارد و مناسب افرادی که قلب ضعیفی دارند، نیست. معمولا بازی‌هایی که به این صورت طراحی می‌شوند، دست از ترساندن مخاطب لحظه‌ای برنمی‌دارند و همواره او را به مرز سکته می‌رسانند.

به عقیده کاربران گیم استور بازی Eyes – The Horror Game جزء یکی از بهترین و ترسناک‌ترین بازی‌های حال حاضر به حساب می‌آید و می‌تواند وحشت و دلهره را به راحتی به مخاطب انتقال دهد. با اینکه بازی برای سال 2013 است، اما هنوز به‌روزرسانی‌های متعددی برای بهبود و افزایش هیجان بیش‌تر برای آن ارائه می‌شود. سوال اینجاست که آیا برای نجات خود به چشمانتان ( محور اصلی بازی Eyes) اعتماد می‌کنید یا خیر؟ چرا می‌گوییم چشم‌ها، به این دلیل که شما حتما در بازی باید از قابلیت چشم عرفانی استفاده کرده تا بتوانید موجودات ترسناک و هیولاها را مشاهده کنید.

بازی Endless Nightmare

بازی Endless Nightmare

شخصا معتقدم بازی Endless Nightmare یکی از آن دست کابوس‌های ترسناکی بوده که هر فردی روزی در ذهن خود به آن شاخه و برگ داده است. منظور از این کابوس همان سلاخی خانواده و قرار گرفتن در محیطی خوفناک که با اتمسفر خفه خود، بازیکن را از پای درمی‌آورد. این بازی یکی از خوش‌ساخت‌ترین آثار در ژانر وحشت است و بازیکن را به خوبی با واژه استرس و هیجان آشنا می‌کند. اگر به خود اطمینان دارید که هیچ‌وقت از تجربه یک بازی نمی‌ترسید، پیشنهاد ما تجربه اثر Endless Nightmare است.

داستان بازی روایتگر افسر پلیسی است که با وارد شدن به محل زندگیش با صحنه قتل همسر و دخترش روبرو می‌شود و حال باید علاوه بر کنترل ذهن خود، به اتفاقات تلخ این خانه پی ببرد. بازیکن باید علاوه بر کشف ماجرای قتل و اتفاقات مرموز در این خانه، از دید روحی خبیث و شیطانی که هر لحظه ممکن است ظاهر شود، مخفی بماند. البته می‌توانید به این روح شیطانی حمله کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم وقت خود را هدر ندهید؛ زیرا هیچ راه نابودی برای آن وجود ندارد. تا به امروزه سه نسخه از این بازی عرضه شده است که شخصا از تجربه نسخه اول آن بسیار لذت بردم.

بازی Granny

بازی Granny

وقت آن رسیده که شما را با یکی دیگر از بهترین بازی های ترسناک اندروید که وحشت را به جان گیمر می‌اندازند و آن‌ها را با کابوس‌های خود روبرو می‌کنند به نام Granny آشنا کنیم. در این بازی بازیکن توسط مادربزرگی در خانه‌ای محبوس می‌شود و تنها پنج روز زمان دارد تا از این خانه دیوانه‌کننده فرار کند. فرمول و تاکتیک بازی کاملا ساده است؛ بی سر و صدا از دست مادربزرگ و خانه نفرین شده‌اش فرار کن.

هرگونه صدایی از سمت بازیکن باعث می‌شود مادربزرگ جلوی او ظاهر شود، برای مثال اگر در حال راه رفتن به گلدان یا وسیله‌ای برخورد کنید و از آن صدایی خارج شود، مادربزرگ به سرعت به سمت شما خواهد آمد. بازی نسبت به پلتفرم مورد نظر از گرافیک قابل قبولی برخوردار بوده و با ایجاد افکت‌های صدایی بسیار مناسب، ترس را به جان بازیکنان می‌اندازد. تا به امروزه سه نسخه از بازی Granny منتشر شده است که شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را نصب و به انجام بازی بپردازید.

بازی Forgotten Memories

بازی Forgotten Memories

ترکیب شدن عناصر و المان‌های بازی‌های رزیدنت اویل و سایلنت هیل را تصور کنید، حال اگر این ترکیبات کنار یکدیگر قرار دهید اثر Forgotten Memories خلق می‌شود. بازی Forgotten Memories یک اثر در ژانر وحشت و ماجرایی است که با گرافیک و داستان منحصر به فرد خود بازیکنان را جذب می‌کند. همه چیز از جلوه‌های بصری و اتمسفر بازی به خوبی طراحی و اجرا شده است و خوشبختانه مشکلی در این مورد وجود ندارد. تا به حال بازی‌های ترسناک زیادی برای پلتفرم موبایل عرضه شده‌اند، اما به جرات می‌توان گفت اثر هیجان‌انگیز خاطرات فراموش شده (Forgotten Memories) جزء یکی از بهترین‌ها است.

این بازی تحسین‌برانگیز را استودیو Psychose Interactive Inc در سبک پرطرفدار Survival Horror و Psychological Horror ساخته و برای پلتفرم‌های موبایل عرضه کرده است. در ابتدا بازی Forgotten Memories در سال 2015 برای سیستم عامل IOS عرضه شد که بعد از چهار سال نسخه ریمستر شده آن برای سیستم عامل اندروید ارائه گردید. پیشنهاد می‌کنیم در اولین وقت بدون هیچ معطلی به سراغ این اثر کم ‌نظیر و هیجان‌انگیز بروید.

بازی Horror Hospital 2

بازی Horror Hospital 2

به طور معمول در اکثریت بازی‌های ترسناک بیمارستان و تیمارستان‌ها جزء دلهره‌آورترین و وحشتناک‌ترین مناطقی هستند که می‌توانند گیمرها را تا سر حد جنون برسانند. بازی Horror Hospital دو نسخه دارد که نسخه دوم آن بسیار شگفت‌انگیز و ترسناک‌تر از نسخه اول با جلوه‌های دلهره‌آور بیش‌تری است. در اثر Horror Hospital 2، بازیکن خود را در راهروی بیمارستانی خالی از سکنه که وحشت در تمام اتاق‌های آن موج می‌زند، می‌بیند.

ارواح و موجودات ماوراء‌الطبیعه بسیار زیادی در بازی هستند که بازیکن باید با پشت سر گذاشتن آن‌ها راهی برای نجات خود از این بیمارستان دیوانه‌کننده پیدا کند. هرچه شما در بازی پیشروی کنید، به مناطق و موجودات ترسناک‌تر و چالش‌برانگیزتر می‌رسید. بازی Horror Hospital 2 حس ترس شما را به راحتی تحریک کرده و بازیکن را ساعت‌ها درون یک بیمارستان تسخیر شده غرق می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی ترسناک با جلوه‌های گرافیکی و صوتی جذاب هستید، نسخه دوم اثر Horror Hospital می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بازی Dead Trigger

سری بازی Dead Trigger

با کمی فاصله از دنیای هیولاها و ارواح با سری بازی Dead Trigger به دنیای زامبی‌ها بازمی‌گردیم. مجموعه بازی Dead Trigger یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ترسناک اندروید است که بازیکنان در آن باید تمامی موجودات غول‌پیکر و زامبی‌ها را از بین ببرند. این بازی پر مخاطب توسط استودیو Madfinger برای پلتفرم‌های موبایلی توسعه یافته است.

بازی داستانی هیجان‌انگیز در اتمسفری باورپذیر و دلهره‌آور را برای بازیکنان روایت می‌کند. در این اثر شما می‌توانید تجربه شلیک با بیش از 600 اسلحه را داشته باشید و از گرافیک و جلوه‌های صوتی بازی به بهترین شکل لذت ببرید. مطمئنا اگر به سبک بازی‌های شوتر ترسناک علاقه داشتید، از مجموعه بازی هیجان‌انگیز و پر جزئیات Dead Trigger لذت خواهید برد.

بازی Lost Within

بازی Lost Within

اگر صفت برترین را برای اثر بسیار وحشتناک و دلهره‌آور Lost Within نیاوریم، کم لطفی کرده‌ایم. بازی Lost Within صفت بهترین و لذت‌بخش ترین بازی ترسناک اندروید با گرافیک شگفت‌انگیز را به دوش می‌کشد. بازی روایتگر افرادی است که در آزمایشگاهی انسان‌‌ها را به موجودات ترسناک و هیولاهایی بی‌رحم تبدیل کرده‌اند و بنابر اتفاقاتی شما در این آزمایشگاه گیر افتاده‌اید و باید با حل معما و پازل‌های مختلف، راه فرار خود را از این آزمایشگاه خوفناک پیدا کنید.

اگر هر کدام از این موجودات خونخواه شما را ببینند، کارتان تمام است. برای انتقال بهتر بازی پیشنهاد می‌کنیم حتما از هدفون برای شنیدن بهتر صداهای درون بازی و هیولاها، استفاده کنید. بازی از نظر گرافیک و گیم پلی کاملا روان است و شما را با هیچ مشکلی روبرو نمی‌کند، تنها در بعضی مواقع که در حال فرار از دست موجودی باشید انجام حرکات سریع در گوشی کار دشواری خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در اولین وقت به سراغ این بازی هیجان‌انگیز بروید و خود را به یک لذت ناب و شگفت‌انگیز دعوت کنید.

بازی Slendarina The Forest

بازی Slendarina: The Forest

در این بخش اجازه دهید شما را با یکی دیگر از نسخه‌های بازی فوق ترسناک Slendarina به نام Slendarina: The Forest آشنا کنم. شما این بار در بازی Slendarina: The Forest کاملا تک و تنها باید از دست ارواح شیطانی و خود Slendarina فرار کنید. در ابتدا درک تاکتیک و گیم پلی بازی کار راحتی نیست و آشنایی و یادگیری کنترل شخصیت، کمی زمان‌بر است. بازیکن در حین اینکه باید کاملا بر بازی تسلط پیدا کند، جلوه‌های صوتی و حرکات هولناک ارواح حواس آن را برهم خواهد زد.

شخصا معتقدم این نوع برهم زدن حواس را به نوعی خود توسعه‌دهندگان از قصد در بازی قرار داده‌اند تا بازیکنان به راحتی نتوانند از پس ارواح شیطانی بر بیایند. خوشبختانه ماموریت و وظایف متعددی در بازی وجود دارد که موجب عدم خستگی بازیکنان از محیط و داستان می‌گردد. شما بعد از چند ساعت بازی کردن کاملا با استراتژی گیم پلی ارتباط برقرار می‌کنید و می‌توانید راحت‌تر به انجام بازی و حل معماها بپردازید.

بازی Dead Effect

سری بازی Dead Effect

امکان ندارد ما از بهترین بازی های ترسناک اندروید سخن بگوییم و نامی از سری بازی Dead Effect آورده نشود. اگر بازی بسیار پرطرفدار و ترسناک Dead Space را تجربه کرده باشید، احتمالا از انجام سری بازی Dead Effect نیز لذت خواهید برد. این اثر که تقریبا یک بازی شوتر ترسناک به حساب می‌آید را استودیوی بازی‌سازی‌ BadFly Interactive برای پلتفرم‌های موبایل طراحی و روانه بازار کرده است. این اثر علاوه بر اینکه عنوان بهترین بازی ترسناک را یدک می‌کشد، بلکه از نظر ارائه المان‌های علمی – تخیلی توانسته صفت یک اثر جذاب و خوب در سبک شوتر ترسناک را به دوش بکشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازی دارای امتیاز 87 در سایت متاکریتیک است. این سری بازی در ژانر خود بسیار قابل احترام و با ارزش است و هر گیمری از تجربه آن می‌تواند بسیار لذت ببرد. گیم پلی در بازی Dead Effect حرف اول را می‌زند، شما باید با جاخالی دادن و مهارت‌های خود و مصرف کم‌ترین گلوله، تمامی هیولا و زامبی‌ها که مثل مور و ملخ به شما حمله می‌کنند را از بین ببرید. بازی Dead Effect نسبت به هم عصران خود، گرافیک قابل قبولی از خود نشان می‌دهد و می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها کاملا جذب خود کند.

بازی Detention

بازی Detention

اثر Detention یکی از خاص‌ترین و جزء بهترین بازی های ترسناک اندروید است که به شکل باورنکردنی موجب ترس بازیکنان می‌شود و آن‌ها را به حالت‌های مختلف شگفت‌زده می‌کند. شاید شما بازی‌های بسیار زیادی را دیده باشید که باید از یک منطقه تسخیر شده و خوفناک از دست موجودات شیطانی فرار کنید، اما بازی Detention کاملا خارج از این مبحث است و به طرزی غیر قابل تصور بازیکنان را می‌ترساند. در بازی شما کنترل دختربچه‌ای در کشور تایوان را دارید که براساس داستان‌هایی وارد یک یتیم خانه قدیمی می‌شود و آنجاست که اتفاقات مختلف و ترسناک رخ می‌دهند.

اگر به تم آسیای شرقی آشنایی داشته باشید، قطعا با نگاه اول سریع متوجه تم خاص و منحصر به فرد این اثر شگفت‌انگیز خواهید شد. ارواح ترسناک و غیر قابل پیش بینی در بازی وجود دارند که شما را به نحوهای مختلف سردرگم می‌کنند. این جمله بدین معناست که ارواح تنها برای ترساندن نزدیک شما نمی‌شوند، بلکه با انجام کارهایی راه بازیکن را برای پیدا کردن معماها و خارج شدن از این یتیم خانه تسخیر شده سخت می‌کنند. بازی به معنای کامل خاص است، بنابراین اگر از ایده‌های جدید و منحصر به فرد استقبال می‌کنید؛ پیشنهاد ما تجربه اثر Detention است.

کلام پایانی

به طور کلی با پیشرفتی که صنعت گیم در زمینه ارائه بازی‌های مختلف در ژانرهای متنوع کرده است را می‌توان به عنوان یک ارزش بسیار بزرگ و فراموش‌نشدنی دانست. شخصا معتقدم دنیای بازی‌های ویدیویی در هر زمینه و ژانری تجربیات و احساسات بسیار زیادی را به گیمرها هدیه می‌کنند و با خلق دنیایی زیباتر، جهان واقعی را به جای قابل تحمل‌تری تبدیل می‌نمایند. در نهایت امیدواریم از خواندن مقاله بهترین بازی های ترسناک اندروید لذت برده باشید و حال که با بهترین‌های آن‌ها آشنا شدید احتمالا انتخاب برای شما کار راحت‌تری شده است.

اگر علاقه به بازی‌های شوتر ترسناک و شلیک به زامبی‌ها دارید، بازی‌های Dead Trigger یا Into the Dead را امتحان کنید. اما اگر عاشق رمز و راز و ارواح هستید، بازی‌های True Fear: Forsaken Souls 1 و Horror Hospital 2 می‌تواند گزینه خوبی باشد. علاوه بر این، بازی‌های Forotten Memories و Endless Nightmare نیز به اندازه کافی هیجان‌انگیز هستند که با گیم پلی و داستان خود شما را شگفت‌زده کنند. در نهایت امیدواریم اوقات فراغت خود را به خوبی بگذرانید و مشتاقانه منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما از بهترین بازی های ترسناک اندروید هستیم.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام بازی کی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین بازی های ترسناک اندروید به حساب می آید؟

اثر Detention یکی از خاص‌ترین و جزء بهترین بازی های ترسناک اندروید است که به شکل باورنکردنی موجب ترس بازیکنان می‌شود و آن‌ها را به حالت‌های مختلف شگفت‌زده می‌کند. شاید شما بازی‌های بسیار زیادی را دیده باشید که باید از یک منطقه تسخیر شده و خوفناک از دست موجودات شیطانی فرار کنید، اما بازی Detention کاملا خارج از این مبحث است و به طرزی غیر قابل تصور بازیکنان را می‌ترساند.

۱
کدام بازی ترکیبی از المان های بازی های رزیدنت اویل و سایلنت هیل است؟

ترکیب شدن عناصر و المان‌های بازی‌های رزیدنت اویل و سایلنت هیل را تصور کنید، حال اگر این ترکیبات کنار یکدیگر قرار دهید اثر Forotten Memories خلق می‌شود. بازی Forotten Memories یک اثر در ژانر وحشت و ماجرایی است که با گرافیک و داستان منحصر به فرد خود بازیکنان را جذب می‌کند.

۲
کدام بازی در بخش پیشنهادی بازی های ترسناک گیم استور قرار دارد؟

یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های آفلاین که در گیم استور بیش از به یک میلیون نفر آن را دانلود کرده‌اند، اثری ترسناک و هیجان‌انگیز The Fear :Creepy Scream House است. این بازی به دلیل اینکه بسیار ترسناک بوده جزء بازی‌های پیشنهادی گوگل استور در ژانر وحشت قرار گرفته است.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.