دانلود بازی Five Nights at Freddy's برای PC
دانلود بازی Five Nights at Freddy's برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1400 28 دیدگاه
123,050 بازدید

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s برای کامپیوتر

نوآوری در ژانر ترسناک همواره چالش بزرگی برای سازندگان بازی‌های ویدیویی بوده است. اغلب این ژانر درگیر کلیشه‌ها شده که منجر به ساخت بازی‌های تکراری می‌شوند؛ اما گاهی نوآوری‌های جدید برای ژانر ترسناک بازی‌هایی را خلق می‌کنند که نه‌تنها چیز جدیدی را ارائه داده‌اند، بلکه در ترساندن بازیکن به‌شدت مؤثر و کارآمد ظاهر شدند. بازی Five Nights at Freddy’s از استودیو Scott Cawthon یکی از همین بازی‌های ترسناک بوده که گیم پلی کاملاً جدید و نوآورانه‌ای را فراهم آورده است.

شما در بازی در نقش فردی بازی می‌کنید که در دفتری کوچک قرار دارد و دوربین‌های امنیتی مختلف یک مغازه را کنترل می‌کند. این مغازه برای جذب مشتری‌هایش از ربات‌های عروسکی مختلفی استفاده می‌کند؛ اما ظاهراً این ربات‌ها رفتارهای عجیبی در طول شب از خود نشان می‌دهند و شما باید این موضوع را توسط دوربین‌های امنیتی در شب بررسی کنید. شب تاریک و درازی در انتظار شما است.

دسترسی شما به منبع برق محدود است و یکی از عواملی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. هر شب این مقدار متفاوت است و اگر استفاده نامناسبی از برق داشته باشید، ممکن است برق قطع شود و تمام موارد امنیتی مانند چراغ‌ها، دوربین‌ها و درها از کار بیفتند. اینجا است که عنصر دلهره و ترس بازی وارد ماجرا می‌شود. شما باید عروسک‌های رباتی مختلفی که در سرتاسر مغازه وجود دارند را رصد کنید و جای آن‌ها را دائم با دوربین‌های مختلف چک کنید. اما اگر غافل شوید، ممکن است آن‌ها از سر جای خود حرکت کنند و برای غافلگیری و ترساندن شما، دست‌به‌کار شوند.

عنصر ترس در این بازی به‌شدت جذاب و منحصربه‌فرد پیاده‌سازی شده است. احساس تنها بودن در یک دفتر کوچک در طول شب، مغازه‌ای که به‌ظاهر همه‌چیز در آن آرام است اما به‌شدت شوم و هولناک جلوه می‌کند و ربات‌های شیطانی‌ای که هرلحظه ممکن است جلوی دوربین شما بپرند و زهر ترکتان کنند، همگی در کنار هم تجربه یک بازی ترسناک متفاوت را به شما منتقل می‌کند که می‌توانید ساعت‌ها درگیرش شوید و از افزایش آدرنالین خونتان لذت ببرید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Deceit و Resident Evil 7 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Five Nights at Freddy’s با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP,Vista,Windows7
Processor: 2 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon or equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 1 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to your new summer job at Freddy Fazbear’s Pizza, where kids and parents alike come for entertainment and food as far as the eye can see! The main attraction is Freddy Fazbear, of course; and his two friends. They are animatronic robots, programmed to please the crowds! The robots’ behavior has become somewhat unpredictable at night however, and it was much cheaper to hire you as a security guard than to find a repairman.
From your small office you must watch the security cameras carefully. You have a very limited amount of electricity that you’re allowed to use per night (corporate budget cuts, you know). That means when you run out of power for the night- no more security doors and no more lights! If something isn’t right- namely if Freddybear or his friends aren’t in their proper places, you must find them on the monitors and protect yourself if needed!

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Five Nights at Freddy's در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Five Nights at Freddy's نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Five Nights at Freddy's کرک شده است ؟

بله. بازی Five Nights at Freddy's توسط گروه OUTLAWS کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Five Nights at Freddy's را اجرا می کند ؟

برای اجرای Five Nights at Freddy's شما نیاز به ویندوز XP، حداقل 1 گیگابایت رم، پردازنده Intel Pentium 4 یا AMD Athlon دارید. همچنین شما نیازمند 1 گیگابایت گرافیک هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 250 مگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Five Nights at Freddy's را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Five Nights at Freddy's در چه جهانی روایت می شود ؟

شما در بازی در نقش فردی بازی می‌کنید که در دفتری کوچک قرار دارد و دوربین‌های امنیتی مختلف یک مغازه را کنترل می‌کند. این مغازه برای جذب مشتری‌هایش از ربات‌های عروسکی مختلفی استفاده می‌کند؛ اما ظاهراً این ربات‌ها رفتارهای عجیبی در طول شب از خود نشان می‌دهند و شما باید این موضوع را توسط دوربین‌های امنیتی در شب بررسی کنید. شب تاریک و درازی در انتظار شما است.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه
  • Avatar

    هانی

    مهمان

    خیلی بازی خوبی بود ممنون از سایت پارسی گیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ____

    مهمان

    موقع باز کردن فایل ارور میده چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه