بازی کالاف دیوتی
یحیی رحیمی

سیستم آنتی چیت کالاف دیوتی تفنگ متقلبان را از کار می‌اندازد

یحیی رحیمی 28 خرداد 1401 بدون دیدگاه
536 بازدید

اکتیویژن در ادامه نبرد با متقلبان و هکرها، سیستم آنتی چیت کالاف دیوتی را تقویت کرده است. این شرکت بازی‌سازی سال گذشته از سیستم Ricochet رونمایی کرد که مبتنی بر کرنل بود و اجازه فعالیت به ابزارهای تقلب را نمی‌داد. تکنیک جدید طبق گفته توسعه‌دهنده، میزان تقلب را به‌شدت کاهش داده است. تازه‌ترین آپدیت آنتی چیت Call of Duty با از کار انداختن تفنگ متقلبان همراه است تا این افراد بدین شکل نقره‌داغ شوند.

جدیدترین تکنیک آنتی چیت کالاف دیوتی در حالی معرفی می‌شود که پیش از این نیز روش‌های جالبی مانند قرار دادن هکرها جلوی همدیگر استفاده شده بود. اولین تکنیک بدین صورت بود که هکرها در مقابل افرادی که قرار می‌گیرند که جان آن‌ها کم نمی‌شود و به عبارت دیگر، شلیک آن‌ها هیچ تأثیری ندارد. تکنیک دوم نیز باعث شد تا بازی‌کنان دیگر از چشمان هکر پنهان شوند و حتی صدای آن‌ها را نیز نشوند.

هر دو این سیستم‌ها در آنتی چیت کالاف دیوتی وارزون و ونگارد به کار خود ادامه می‌دهند؛ اما سیستم تازه‌ای به نام Disarm در راه اضافه شدن است. این سیستم بدین صورت که تمامی سلاح‌ها از متقلب گرفته می‌شود و حتی اجازه مشت زدن را هم نخواهد داشت. هدف اکتیویژن از این تکنیک، نگه‌داشتن هکرها در بازی است تا اطلاعات کافی به‌منظور مبارزه با ابزارهای جدید جمع‌آوری شود. بازی‌کنان در عین حال می‌توانند به‌سادگی این افراد را به قتل برسانند.

آنتی چیت کالاف دیوتی

آپدیت آنتی چیت کالاف دیوتی

اکتیویژن در حال حاضر تنها می‌تواند اکانت بازی‌کنان را مسدود کند. بیش از 180 هزار بازی‌کننده در وارزون و ونگارد اخراج شده‌اند. سیستم آنتی چیت Ricochet در بازی‌های Modern Warfare II و Warzone 2 نیز استفاده خواهد شد. این سیستم به‌طور مداوم آپدیت می‌شود تا دست هکرها و متقلبان از بازی کوتاه بماند و فضایی امن برای بازی‌کنان ایجاد شود. این سیستم پس از آن معرفی شد که تقلب در بازی وارزون به بیشترین حد ممکن رسید.

شرکت اکتیویژن بلیزارد در طی هفته‌های اخیر بسیار فعال بوده و خبرهای زیادی را شنیده‌ایم. از سویی شاهد معرفی بازی Call of Duty Modern Warfare II بودیم و سپس خبر رایگان شدن بازی اورواچ 2 را شنیدیم. تحقیقات این شرکت نیز به نتیجه رسیده و طبق آن، هیچ‌گونه آزار و اذیت سازمان‌یافته و گسترده در این شرکت دیده نشده است و فرهنگ مبتنی بر آزار وجود ندارد. این گزارش با هدف شستن نام مدیران ارشد از پرونده‌های حقوقی انجام شده و مورد تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

اکتیویژن مدت‌هاست در حال جنگیدن با هکرها است و این مسئله را در اولویت قرار داده است. آپدیت جدید آنتی چیت کالاف دیوتی، تعداد این افراد را کاهش می‌دهد.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.