فصل چهارم Warzone
یحیی رحیمی

زمان شروع فصل چهارم بازی کالاف دیوتی وارزون اعلام شد

یحیی رحیمی 27 خرداد 1401 1 دیدگاه
750 بازدید

اکتیویژن خبر از افزودن محتوای جدید از طریق فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون داد. این فصل که در تاریخ 22‌ ژوئن (1 تیر) شروع می‌شود؛ Mercenaries of Fortune نام دارد. تم این فصل در مورد اپراتورهای بازی ونگارد است که مدتی با هم متحد بوده‌اند و حال برای یافتن طلا به یکدیگر پشت کرده‌اند.

طبق آخرین اخبار بازی، فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون در تاریخ 22 ژوئن و ساعت 22:30 به وقت ایران قابل دانلود خواهد بود. فصل جدید بازی Call of Duty Vanguard زودتر از وارزون شروع می‌شود و بازی‌کنان می‌توانند روز 31 خرداد به دانلود آپدیت بپردازند. این آپدیت، محتوای جدید را اضافه می‌کند که روز بعد در اختیار بازی‌کنان وارزون قرار می‌گیرد.

فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون

انتظارات از فصل چهارم وارزون

طبق تصویر منتشر شده از آپدیت فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون، اپراتورهای جدیدی در راه هستند. این فصل با معرفی یک باندل جدید به نام تسک فورس Immortal همراه است. این باندل قرار است در ادامه فصل منتشر شود و شاهد اپراتورهای تزئینی در بخش فروشگاه بازی خواهیم بود. فصل جدید با آپدیت بتل پس همراه است و بازی‌کنان می‌توانند تفنگ مارکو 5 و همچنین یک مسلسل سبک UGM-8 را در ادامه فصل دریافت کنند. افرادی که چالش‌های روزانه و هفتگی را انجام دهند؛ شانس دریافت دو سلاح ویژه را پیدا می‌کنند.

رویداد Mercenaries of Fortune وارزون نیز مشابه رویدادهای پیشین کالاف دیوتی است که باید هشت چالش مختلف را به‌منظور دریافت جوایز مختلف از جمله پرچم، استیکر و اسکین تفنگ انجام داد. در صورتی که فردی بتواند هر هشت چالش را تکمیل کند؛ یک اسکین طلایی برای SUV وارزون دریافت خواهد کرد. این رویداد همچنین نقشه کوچکی را اضافه می‌کند که به اندازه Rebirth Island است و مبارزات نزدیک و نفس‌گیر را هدف قرار می‌دهد.

فصل چهارم Warzone

تغییرات مپ کالدرا

طراحی نقشه جدید فضایی مدرن و در عین حال سنتی دارد و شاهد قلعه‌های قدیمی در کنار خانه‌های گران‌قیمت هستیم. این نقشه قرار نیست جایگزین جزیره Rebirth شود؛ اما مپ قدیمی از دسترس خارج می‌شود و پس از مدتی فعال خواهد شد. در مورد Caldera نیز باید به حذف 50 درصد از گیاهان نقشه اشاره کرد تا میزان وضوح محیط افزایش یابد. همچنین فرصت غارت بیشتری در اختیار بازی‌کنان قرار می‌گیرد و ساختمان‌های تازه‌ای اضافه می‌شوند که نقاط خوبی برای غارت کردن هستند.

علاوه بر تغییرات نقشه کالدرا در فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون، دستگاه‌های خودپرداز نیز پول اضافه را برای حالت پلاندر در نظر گرفته‌اند. حالت Golden Plunder نیز به صورت محدود فعال می‌شود که تعداد بازی‌کنان را به 120 افزایش می‌دهد و میزان پول لازم برای برنده شدن نیز به 5 میلیون افزایش می‌یابد. منتظر شروع فصل چهارم وارزون در تاریخ 1 تیر باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

زمان شروع دقیق فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون؟

فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون در تاریخ 22 ژوئن و ساعت 22:30 به وقت ایران قابل دانلود خواهد بود. فصل جدید بازی Call of Duty Vanguard زودتر از وارزون شروع می‌شود و بازی‌کنان می‌توانند روز 31 خرداد به دانلود آپدیت بپردازند.

۱
چه تغییراتی در فصل جدید Warzone دیده می‌شوند؟

یک نقشه جدید جایگزین Rebirth می‌شود و همچنین اپراتورها و آیتم‌های مهمی در راه هستند. نقشه کالدرا نیز 50 درصد از گیاهان خود را از دست می‌دهد تا وضوح بازی بهتر شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    من بعد 6 ماه گذاشتم روی آپدیت الان دوباره می‌خوام حتما 100 گیگ دیگه آپدیت بده تازه داره اپدیتم تمام میشه

    پاسخ دهید