دانلود بازی Oaken برای PC
دانلود بازی Oaken برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Oaken برای PC

پارسی گیم 19 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,868 بازدید

دانلود بازی Oaken برای کامپیوتر

یکی از جذاب‌ترین بخش بازی‌های ویدئویی، ترکیب آن‌ها با بازی‌های فیزیکی است. به‌عنوان‌مثال، بازی‌های کارتی که در دنیای واقعی در میان مردم طرف‌داران فراوانی دارند، در دنیای بازی‌های ویدئویی بارها مورد استفاده قرار گرفته تا محصول بی‌نظیری را تقدیم جامعه گیمینگ کنند. یکی از این بازی‌های کارتی فوق‌العاده که به تازگی منتشر شده، Oaken نام داشته و محصول استودیوی مستقل Laki Studios است. Oaken علاوه بر سبک کارت بازی‌اش، حرف‌های زیادی در زمینه استراتژیک، نقش آفرینی نوبتی، روگ لایک و بسیاری از ژانرهای مختلف صنعت گیم دارد که در ادامه با هم دیگر بررسی خواهیم کرد.

بازی Oaken ترکیبی بی نظیر از بسیاری از ژانرهای صنعت گیم بوده که در قالب کلی یک بازی کارتی جذاب به مخاطب ارائه شده است. در زمینه داستانی نیز با یک قصه عالی طرف هستیم. طبیعت در خطر است. یک نیروی تاریک و شرور زمین را تهدید می‌کند و ارواح جنگل را به شکل‌های ترسناکی در آورده است. شما به عنوان شخصیت اصلی، همان‌طور که در جنگل کاوش می‌کنید، باید متحدین را جمع آوری کنید و جادوها و قدرت‌های خود را تقویت کنید تا بتوانید به پایان سفر خود رسیده و موجودات زمین را نجات دهید. بازی Oaken تمام فرمول‌های استاندارد یک بازی نقش آفرینی و فانتزی را درون خود جای داده است.

گیم پلی تاکتیکال و خلاقانه، چیزی است که Oaken با آن خودنمایی می‌کند. سیستم مبارزات نوبتی که بازیکن و دشمن باید در نوبت‌های خود حمله و دفاع کنند، از Oaken یک شطرنج جادویی و سرگرم کننده را در سبک نقش آفرینی و استراتژیک خلق کرده است. شما قابلیت‌های جادویی مختلف را در قالب کارت‌ها کسب کرده و باید با پیاده سازی درست و فکر شده این کارت‌ها، دشمنان قدرتمند را شکست دهید. گرافیک زیبا و نقاشی شده Oaken یکی از ویژگی‌های مثبت آن بوده که رنگ و بوی متفاوتی به این سبک از بازی‌ها تزریق کرده است. اگر از طرف‌داران نقش آفرینی، کارت بازی و روگ لایک هستید، این بازی را از دست ندهید.

بازی Oaken عنوانی در سبک نقش آفرینی نوبتی و کارت بازی است. شما کنترل شخصیتی را به دست می‌گیرید که قصد نجات جنگل از دست موجودات شروری را دارد. در این مسیر شاهد گیم پلی‌ای تاکتیکال با کلی ویژگی استراتژیک هستیم و اگر از طرف‌داران بازی‌های بسیار پیچیده و فنی هستید، به شدت تجربه Oaken را به شما توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cultist Simulator و For the Warp را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Oaken برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 3.3 Ghz to 3.69 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia geforce gtx 960
Storage: 1000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The world of Oaken is a mythical place, existing in a not easily defined space and time. It is stretched among the branches of the Great Oak. Its inhabitants are spirits which listen to the same voice, called the Oak Song.
The loss of that voice starts a series of events leading into a struggle which may either heal or destroy the Great Oak.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.