دانلود بازی Scrap Mechanic برای PC
دانلود بازی Scrap Mechanic برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Scrap Mechanic برای PC

پارسی گیم 23 خرداد 1401 1 دیدگاه
5,556 بازدید

دانلود بازی Scrap Mechanic برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز ساخت و ساز تنوع بسیار بالایی دارند و سوژه‌های جذاب مختلفی در هر کدام می‌تواند برای تجربه وجود داشته باشد. شما در این بازی‌ها باید با استفاده از خلاقیت خود، ساختمان، ابزار و چیزهای مختلفی بسازید و با استفاده از ساخته‌های دست خود از پس چالش‌های بازی برآیید. بازی Scrap Mechanic از استودیو Axolot Games عنوانی جذاب در همین ژانر بوده که شما را به یک مکانیک ماهر و کاربلد تبدیل می‌کند تا با ساخت انواع وسایل و تجهیزات، لذت ببرید و به کمک خلاقیت خود در بازی پیش بروید.

کاراکتر شما مهارت بالایی در ساخت انواع ربات‌ها دارد اما به دلیل مشکلاتی که برای بسیاری از این ربات‌ها پیش‌آمده، تبدیل به موجوداتی شرور شده‌اند و ربات‌هایی که برای تعمیر و کارگری طراحی شده بودند اکنون در تلاش برای نابودی دنیا هستند! شما باید با استفاده از خلاقیت، مهارت ساخت و ساز و همچنین تجهیزاتی که دارید در برابر این بحران بزرگ قرار گرفته و مشکل را حل کنید. بازی سه حالت اصلی برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد که هر کدام به‌اختصار از قرار زیر هستند:

بخش Survival که در محیطی جهان‌باز جریان داشته و مملو از دشمنان، گنجینه‌ها و مأموریت‌های اصلی و فرعی بوده و شما باید به صورت انفرادی یا در کنار دوستان خود با گشت و گذار در منطقه، پیدا کردن تجهیزات و ساخت و ساز از پس چالش‌ها برآیید. بخش Challenge 40 چالش مختلف را مقابل شما قرار می‌دهد و همچنین امکان طراحی معماها و چالش‌ها توسط خود شما نیز در این بخش وجود دارد. در نهایت بخش Creative وجود داشته که بیش از 400 مدل قطعه مختلف برای ساخت و ساز در آن وجود دارد، از خانه‌های متحرک گرفته تا انواع ربات‌ها و تجهیزات پیشرفته که بسته به خلاقیت خود می‌توانید بسازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rust و V Rising را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Scrap Mechanic برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 7 or later
Processor: 2.6 GHz Dual Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 520 or a dedicated graphics card with 2 GB memory and DirectX feature level 10.1
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 7 or later
Processor: Intel Core i5 6600K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

PLEASE NOTE: We’re still hard at work on Scrap Mechanic! New content is being added and optimizations being made regularly. Get started right away in Survival Mode, Creative Mode and Challenge Mode! Please watch the latest Scrap Mechanic trailers to see the game’s latest state.
‘Be a robot mechanic’, they said. ‘Easy money’, they said. We’re pretty sure the job description didn’t mention crash landing on a far away planet, with thousands of crazed worker robots out for blood! You’re stranded on a faraway agriculture planet where the Farmbots working the fields have gone haywire. With your tool belt tightly fastened, there’s only one way to survive: using your quick thinking, creativity and a wily knack of turning your surroundings to your advantage!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    خیلی عالیه

    پاسخ دهید