دانلود بازی V Rising برای PC
دانلود بازی V Rising برای PC پارسی گیم

دانلود بازی V Rising برای PC

پارسی گیم 8 خرداد 1401 2 دیدگاه
11,714 بازدید

دانلود بازی V Rising برای کامپیوتر

خون‌آشام‌ها تاریخچه عمیق و غنی‌ای دارند که مناسب اقتباس برای فیلم‌ها و حتی بازی‌های ویدئویی زیادی است. قطعاً داستان شکارچیان شب که در تاریکی به سراغ انسان‌های بی دفاع می‌روند، برای هر کسی جذاب و ترسناک است. پس در طی سال‌های اخیر شاهد حضور خون‌آشام‌ها در دنیای بازی‌های زیادی بودیم. یکی از این بازی‌ها که اخیراً در دنیا سروصدای زیادی به پا کرده، V Rising نام دارد که محصول استودیوی Stunlock Studios است. این بازی در سبک ترس و بقای کلاسیک توسعه یافته و شما را در یکی از پیچیده‌ترین دنیاهایی که پر از خون‌آشام‌ها شده قرار می‌دهد و انتظار دارد تا به سختی درونش زنده بمانید.

V Rising به واسطه المان‌های پیچیده و البته اعتیادآور گیم پلی خود، موفق به کسب نظرات مثبتی توسط گیمرها شده و صدها هزار مخاطب در اولین هفته انتشار به دست آورده است. این موضوعات دلایل خوبی دارند؛ زیرا V Rising خون‌آشام‌ها را در بهترین حالت خود در قالب یک بازی به تصویر می‌کشد. دنیای این بازی بزرگ و جهان آزاد است و جزئیات درونش از بسیاری از بازی‌های نقش آفرینی مدرن نیز گسترده‌تر است. این بازی علاوه بر اینکه حالت تک نفره‌ای برای شما در نظر گرفته، همچنین شامل مودهای مولتی پلیری مانند PvP و PvE نیز شده تا به صورت گروهی و به همراه دوستانتان به تجربه آن بپردازید.

شما در V Rising ابتدا در نقش یک خون‌آشام تازه کار و ساده قرار می‌گیرید که باید گلیم خود را در نقاط تاریک شهر از آب بیرون بکشد. کلیشه‌های معروف خون‌آشامی مانند ترس از نور خورشید و شیوه‌های مختلف مرگ، در گیم پلی V Rising دخیل شده‌اند و باید اطلاعات کاملی از آن‌ها برای زنده ماندن داشته باشید. در نهایت باید گفت که V Rising یکی از بهترین بازی‌های خون‌آشامی است که تابه‌حال ساخته شده و دنیای بی‌نقصی را در ژانر ترس و بقا برای گیمرهای علاقه‌مند به تصویر می‌کشد. پس اگر از عاشقان هیولاهای خون خوار خیالی هستید، همین حالا به دانلود و تجربه V Rising بپردازید.

بازی V Rising عنوانی در سبک ترس و بقا است. این بازی شما را در دنیایی بزرگ و گسترده که پر از خون‌آشام‌های مرگبار شده قرار داده و باید سعی کنید که تا جای ممکن زنده بمانید. V Rising گیم پلی خالص و پیچیده‌ای در ژانر بقا را برای شما آماده کرده که با هر آپدیت نیز چیزهای جدیدی به آن افزوده می‌شود. پس این شاهکار را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Vampyr و Vampire The Masquerade Swansong را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی V Rising برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i5-6600, 3.3 GHz or AMD Ryzen 5 1500X, 3.5 GHz
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti, 2 GB or AMD Radeon R7 360, 2 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: Minimum System Requirements might change in the future

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i5-11600K, 3.9 GHz or AMD Ryzen 5 5600X, 3.7 GHz
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070, 8 GB or AMD Radeon RX 590, 8 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: Recommended System Requirements might change in the future

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A Vampire Survival Experience
Awaken as a weakened vampire after centuries of slumber. Hunt for blood to regain your strength while hiding from the scorching sun to survive. Rebuild your castle and convert humans into your loyal servants in a quest to raise your vampire empire. Make allies or enemies online or play solo locally, fend off holy soldiers, and wage war in a world of conflict.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    یه بنده خدا

    مهمان

    سلام ببخشید من یک سوال داشتم من تمام مشخصاتشو دارم توی سیستم پیشنهادی ولی فقط رمم 8 هست روش اجرا میشه؟
    من بازی دارک سولز 3 رو روی گرافیک لوو 60 فریم رو میگیرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    PAPET

    مهمان