دانلود بازی Sker Ritual برای PC
دانلود بازی Sker Ritual برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sker Ritual برای PC

پارسی گیم 23 مهر 1401 بدون دیدگاه
4,588 بازدید

دانلود بازی Sker Ritual برای کامپیوتر

Maid of Sker نام یک بازی ترسناک و بقای فوق‌العاده از استودیوی Wales Interactive بود که توانست در سال 2020 توجه تمام رسانه‌های گیم را با اتمسفر خارق‌العاده و داستان جذابش به سوی خود جلب کند. حال که مدتی از انتشارش گذشته، این استودیو دست به انتشار یک بازی فرعی از دنیای آن عنوان زده است. بازی Sker Ritual در اصل یک عنوان چند نفره در سبک بقا بوده و این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به همراه سه بازیکن دیگر به دنیای دیوانه‌وارش حمله ور شوید.

Sker Ritual با مکانیک‌های تیراندازی اول شخصی که به بخش ترسناک خود وارد کرده، تا حد زیادی از عنوان Call of Duty: Zombies الهام گرفته است. بازی‌های زیادی نتوانسته‌اند آن فضای جذاب و سرگرم کننده Call of Duty: Zombies را بازسازی کنند و می‌توانیم به جرئت بگوییم که Sker Ritual یکی از اولین‌ها است. نقشه‌های متعددی در طول بازی وجود داشته که بازیکنان باید برای رقابت و پیروزی در مقابل شیاطین، مهمات و اسلحه‌هایی پیدا کرده و استراتژی‌های جنگی بچینند.

نقشه‌های بازی همانند یک هزارتو با درهای بسته فراوان هستند. برای بازکردن این درها شما به پول احتیاج دارید. برای کسب پول نیز باید به دنیای ترسناک و مخوف بازی نفوذ کنید. اسلحه‌های شناخته شده در اختیارتان است تا جلوی موجی از زامبی‌های گوشت خوار زنده بمانید. هرچقدر که جلوتر بروید، بازی سخت‌تر شده و برایتان دشواری ایجاد می‌کند. از پول‌های به دست آمده برای ارتقای اسلحه‌ها و کسب ویژگی‌های جدید استفاده کنید. یک بازی اکشن گروهی بی نظیر که به همه توصیه می‌شود.

بازی Sker Ritual عنوانی در سبک اکشن و ترسناک چند نفره است. شما باید به همراه سه بازیکن دیگر به نقشه‌های پیچ در پیچ و هزارتو مانند وارد شده و سعی کنید تا جلوی خیل عظیمی از زامبی‌های ترسناک زنده بمانید. با پیشروی در باز امتیازاتی کسب کرده و میتوانید اسلحه‌های بهتر بخرید. تجربه این بازی زیبا را به گیمرهای اکشن باز توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Maid of Sker و Resident Evil 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sker Ritual برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8.1, 10 (64-bit required)
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-6300 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-10500 / AMD Ryzen 5 2600 or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290 equivalent or greater
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Quiet Ones are back in this round-based survival FPS and spin-off to the award-winning British horror game, Maid of Sker! Face hordes of new and familiar enemies, supercharged elites with unique supernatural powers, upgradeable steam-punk weapons, interchangeable spine-chilling masks and mysterious story objectives from writing talent behind Maid of Sker, Battlefield 1 and Total War: Rome II.
The Quiet Ones have returned and they are not alone. Sker Island has recruited new elites, each with a unique set of abilities that will force you to change-up your playstyle, change your location, or enlist the help of your teammates! Old enemies aren’t the only ones to curse the lands of Sker, we have many more new faces — even some without faces — that want to destroy you.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.