دانلود بازی Rustler برای PC
دانلود بازی Rustler برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rustler برای PC

پارسی گیم 12 شهریور 1400 3 دیدگاه
4,627 بازدید

دانلود بازی Rustler برای کامپیوتر

عناوین جهان‌باز به دلیل گستردگی و محتوای زیادی که در دل خود جای می‌دهند، میان بازیکنان محبوبیت زیادی دارند. در صنعت بازی‌های ویدیویی شاید این سبک از بازی‌ها کم تعداد تر باشند زیرا ساخت آن‌ها بسیار سخت بوده و سازندگان باید منابع زیادی را صرف طراحی چنین پروژه‌هایی بکنند. بازی Rustler از استودیو Justsu Games یکی از همین عناوین بوده که با تازگی توسط یک استودیو کوچک منتشر شده و دنیایی جذاب و وسیع را برای گشت‌وگذار در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

یکی از عناصری که به شکل قدرتمند در این بازی حضور دارد، طنز خالص بوده و به‌شدت تجربه این بازی را سرگرم‌کننده کرده است. بسیاری از کارهایی که در طول بازی انجام خواهید داد درون‌مایه طنز بوده و لحظات خنده‌داری را پدید می‌آورد. داستان بازی در گذشته روایت‌شده و حالتی قرون‌وسطایی دارد. اینجا با روستاها، شهرهای کوچک، جاده‌های خاکی و اسب‌سواری طرف هستید. زاویه دوربین بازی نیز حالتی نیمه ایزومتریک داشته و نمای آن را از بالا به شما نمایش می‌دهد.

شما در بازی نقش یک شخصیت بی‌نام‌ونشان را خواهید داشت و بدون هدفی، وارد این دنیای وسیع شده تا هر کاری که دوست دارید انجام دهید. می‌توانید یک دزد بوده و مسیر خلافکارانه را پیش بگیرید و یا برعکس تبدیل به یک شوالیه محبوب شده و در مسابقات بزرگ شرکت کنید. آزادی عمل بالا، ویژگی اصلی داستان بازی است. از همان ابتدا می‌توانید مسیر داستانی را نادیده گرفته و به دنبال علایق و سرگرمی خود بروید که در اکثر موارد ایجاد هرج‌ومرج و اذیت کردن ساکنان شهر است!

کارهای عجیب و بامزه‌ای که می‌توانید در این بازی انجام دهید حدومرز ندارد. می‌توانید یک گاو را سوار منجنیق گرده و به دوردست پرتاب کنید، در خیابان با صدای بلند آواز خوانده و مزاحم مردم شوید و یا با اسب‌های خود از روی آن‌ها رد شوید. بهتر است این بازی را یک GTA در قرون‌وسطا دانست با این تفاوت که زاویه دید شما به‌جای سوم شخص، از بالا است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Yakuza و GTA V را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rustler با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Core i5-3570K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 780
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i7-4790
Memory: 12 GB RAM
Graphics: GTX 1060
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rustler is an open-world, top-down action game paying tribute to the good old GTA style and gameplay, fusing it with a historically inaccurate medieval setting. Play as The Guy, whose parents apparently were too lazy to give him a proper name. Experience feudal injustice, inquisition, witch-hunting, and join The Grand Tournament. Meet valiant, yet incredibly stupid knights. Complete a wide variety of twisted missions and quests, or don’t give a damn about the plot and bring mayhem in the villages and cities. Choose to go on foot, or by a stolen horse. Fight with a sword or pick a fancy automatic crossbow. All that, spiced up with an inappropriate Monty Python inspired sense of humor.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    الان اینو نصب کردم کلیک ک میکنم وارد استیم میشه چیکار باید بکنم چرا راهنمای نصب نزاشتید اه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز لطفا بازی رو کرک کنید

  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    عجب بازی فان و باحالی هست خیلی حال کردم چرا همچین بازی های با ارزشی باید ته سایتتون باشه ک بزور بشه پیدا کرد

    پاسخ دهید