بازی Diablo Immortal
یحیی رحیمی

Diablo Immortal بدترین امتیاز تاریخ متاکریتیک را دریافت کرد

یحیی رحیمی 23 خرداد 1401 بدون دیدگاه
257 بازدید

بازی Diablo Immortal در حال حاضر، کمترین امتیاز متاکریتیک از نظر کاربران را در اختیار دارد. دیابلو ایمورتال طبق این ارقام، بدترین بازی تاریخ شناخته می‌شود و با امتیاز 0.2 از 10، تنش‌ زیادی میان طرفداران بازی موبایل ایجاد کرده است. در حال حاضر نسخه کامپیوتر دیابلو ایمورتال پایین‌ترین نمره ممکن را دریافت کرده که ناشی از سیاست شرکت بلیزارد در قبال خرید درون‌ بازی است. افزایش سطح شخصیت اصلی نیازمند 110 هزار دلار هزینه است.

به گزارش پارسی گیم، رکورد بدترین بازی بلیزارد از سوی کاربران متاکریتیک در اختیار World of Warcraft: The Burning Crusade بود که امتیاز 0.5 را کسب کرد. دلیل چنین امتیازی، استفاده از ریزتراکنش و خریدهای درون بازی بود. طرفداران معتقد بودند که پیشرفت در بازی بدون پرداخت پول ممکن نیست و مدت زیادی طول می‌کشد تا بتوان به سطح جدید رسید. این اتفاق در مورد بازی Diablo Immortal هم رخ داده و این اثر در حال حاضر مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است.

امتیاز متاکریتیک Diablo Immortal

امتیاز متاکریتیک Diablo Immortal

دیابلو ایمورتال به‌عنوان نسخه موبایل بازی دیابلو در تاریخ دوازدهم خرداد برای اندروید و iOS منتشر شد. نسخه آزمایشی نیز در دسترس PC قرار گرفت؛ اما تعریف و تحسین‌های اولیه سریعاً جایش را به اعتراض داد. در حالی که نظرات اولیه از مهیج‌ بودن بازی خبر می‌داد؛ طرفداران پر و پا قرص دیابلو، سریعاً سیاست کسب درآمد شرکت بلیزارد را موردانتقاد قرار دادند. در صورتی که فردی بخواهد شخصیت خود را به آخرین سطح آپگرید کند، لازم است 110 هزار دلار هزینه کند؛ این باعث شد تا بسیاری لقب Pay to Win را به این بازی بدهند.

کارگردان دیابلو ایمورتال به انتقادات واکنش نشان داد و گفت که هسته بازی باکیفیت است و این انتقادات بی‌مورد هستند. بلیزارد سپس Diablo Immortal را موفق‌ترین نسخه این فرنچایز نامید و فهمیدیم که این بازی شروع مناسبی داشته است. گفتنی است امتیاز متاکریتیک نیازمند تجربه بازی نیست و در نتیجه هر فردی می‌تواند نظر خود را ثبت کند. از آنجایی که اکتیویژن بلیزارد به دلیل وضعیت استودیوها تحت بازجویی است، بسیاری با هجوم به صفحه دیابلو ایمورتال در متاکریتیک، اعتراض خود را نشان داده‌اند.

مکانیسم پرداخت پول برای برنده شدن در حالی دردسرساز شده که ویات چنگ، کارگردان بازی، مدتی پیش در صفحه توییتر خود نوشت که هیچ راهی برای پیشرفت در بازی با پرداخت پول وجود ندارد. این در حالی است که می‌توان با پرداخت پول، زره خود را بهبود داد و در نهایت سطح شخصیت را بالاتر برد. بازی‌کنان صحبت‌های کارگردان بازی را سردرگم کننده خوانده‌اند و معتقدند که این مکانیسم باید تغییر پیدا کند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.