بازی Diablo Immortal
یحیی رحیمی

Diablo Immortal صدرنشین چارت پرطرفدارترین بازی‌های موبایل شد

یحیی رحیمی 15 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,000 بازدید

بازی Diablo Immortal این هفته برای موبایل منتشر شد و طبق آخرین اخبار بازی، موفق به جذب میلیون‌ها نفر بازی‌کننده شده است. میزان دانلود بازی دیابلو ایمورتال در ایالات متحده آمریکا و چهل کشور دیگر از دیگر بازی‌های موبایل بیشتر بوده و این بازی، صدرنشین بیشترین بازی‌های دانلودشده در اپ استور اپل است.

نسخه موبایل بازی دیابلو در بلیزکان سال 2018 معرفی شد که آن زمان با واکنش منفی طرفداران این سری مواجه بود. گذشت زمان و افزایش محبوبیت بازی‌ موبایل باعث شد تا انتشار Diablo Immortal به صورت موفقیت‌آمیز انجام شود و در نتیجه استقبال طرفداران، جایگاه اول پرطرفدارترین بازی‌های موبایل در اختیار این اثر جدید قرار گیرد. موفقیت این بازی نه‌تنها در آمریکا بلکه در چهل کشور دیگر نیز تکرار شده است.

صفحه توییتر دیابلو ایمورتال با انتشار تصویری از بنر بازی در سطح شهر نیویورک از طرفداران بازی تشکر کرد. این بنر تبلیغاتی با اعلام اینکه بازی در جایگاه اول پرطرفدارترین بازی‌های اپ استور قرار دارد؛ رسماً از بازی‌کنان تشکر می‌کند. می‌توانید در ادامه نگاهی به این بنر تبلیغاتی بیندازید. استقبال طرفداران بازی موبایل و همچنین کهنه‌کارهای دیابلو از بازی مثبت بوده و با نگاه به نظرات ثبت‌شده، بسیاری تجربه بازی را فرح‌بخش و نزدیک به بازی اصلی دانسته‌اند.

Diablo Immortal اپ استور

Diablo Immortal‌ بهترین بازی رایگان موبایل

Diablo Immortal تنها بازی مجموعه دیابلو است که برای موبایل منتشر شده و از ویژگی کراس‌پلی نیز بهره می‌برد. این بازی یک اثر هک اند اسلش تراز اول است که وقایع آن میان دو بازی Diablo 2 و Diablo 3 جریان دارد. المان‌های PvP و همچنین PvE در آن به کار رفته‌اند تا شاهد یکی از مهیج‌ترین بازی‌های موبایل در چند سال اخیر باشیم.

نسخه موبایل دیابلو شش کلاس شخصیتی از جمله: بربر، شوالیه، شکارچی هیولا، راهب، ساحر و جادوگر را ارائه می‌دهد. بازی‌کننده با انتخاب یکی از این شخصیت‌ها، وارد دنیای اسرارآمیز بازی و حریم (Sanctuary) می‌شود. هرکدام از شخصیت‌های بازی دارای توانایی‌های مختلف و ویژگی‌های اساسی هستند. بازی همچنین اجازه ایجاد تیم‌های هشت نفره به‌منظور مقابله با دشمنان خطرناک و دیگر گروه‌ها را می‌دهد. تجربه بازی به عناوین اصلی دیابلو شباهت زیادی دارد.

با نگاه به چارت پرطرفدارترین بازی‌های iOS می‌توان Diablo Immortal را دید که در جایگاه اول می‌درخشد. با توجه به آنکه بازی توسط بلیزارد خلق شده و همچنین دانلود آن نیز رایگان است؛ افراد زیادی آن را تجربه کردند و همچنین امتیاز درخشانی برای بازی ثبت کردند. این بازی نه‌تنها در آمریکا بلکه در چهل کشور دیگر نیز جایگاه اول را کسب کرده است. این نشان می‌دهد که دیابلو ایمورتال علی‌رغم انتقادات اولیه، بازی مناسبی برای پلتفرم موبایل است و با توجه به کنترل‌های ساده و همچنین جلوه‌های بصری بی‌نظیر و خط روایی عالی، گزینه بسیار مناسبی برای دانلود است.

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.