اسپایدرمن بازی Midnight Suns میدنایت سانز
محمد صادق شجاعی

اسپایدرمن با بازی Midnight Suns به پلتفرم ایکس باکس باز می‌گردد

محمد صادق شجاعی 21 خرداد 1401 بدون دیدگاه
737 بازدید

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، با وجود آن که شرکت سونی لایسنس شخصیت مرد عنکبوتی را در اختیار دارد، استودیو Firaxis Games اعلام کرده که در هنگام اضافه کردن اسپایدرمن به بازی Midnight Suns (میدنایت سانز) و ارائه آن روی پلتفرم ایکس باکس با مشکل خاصی رو‌به‌رو نبوده است.

شب گذشته در جریان رویداد Summer Game Fest به طور رسمی اعلام شد که شخصیت Spiderman در بین کاراکتر‌های بازی Midnight Suns حضور داشته و در نبرد‌های خود می‌توانید از او استفاده کنید. شرکت سونی به عنوان مالک لایسنس مرد عنکبوتی محسوب می‌شود که به موجب آن اقتباس‌های مختلف از این کاراکتر با اجازه و دخالت این شرکت انجام شده و تنها روی پلی استیشن در دسترس قرار دارند. برای مثال اسپایدرمن تنها در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که بازی Marvel’s Avengers را روی پلی استیشن تجربه کنند.

با این حال بازی میدنایت سانز در مسیر متفاوتی حرکت کرده و شخصیت اسپایدرمن در دسترس کاربران ایکس باکس نیز قرار خواهد گرفت. جیک سولومون، کارگردان بازی Midnight Suns، در مصاحبه‌ای با رسانه VGC این خبر را اعلام کرده است. وی در این مورد گفته است: «اسپایدرمن روی ایکس باکس حضور دارد. هیچ مشکلی از این بابت نداشتیم. ما اولین اثری را ساخته‌ایم که توانسته چنین کاری را پس از مدت‌ها انجام دهد. شخصیت اسپایدرمن از همان ابتدا جزو کاراکتر‌های بازی بوده و ما هرگز با مخالفت شرکت Marvel رو‌به‌رو نبوده‌ایم».

جیک سولومون در ادامه توضیح می‌دهد که به دلیل شرایط ابتدایی بازی Midnight Suns، حضور شخصیت مرد عنکبوتی و بهره‌گیری از طنز همیشگی این کاراکتر الزامی است. وی در این رابطه  چنین بیان کرده است: «بازی ما در نیویورک جریان دارد. همچنین باور دارم که هر چه داستان تاریک‌تر باشد، لازم است طنز آن افزایش پیدا کند؛ نباید همه چیز را جدی بگیرید. من داستان‌های تاریک را دوست دارم، اما لازم است که طنز را نیز اضافه کنیم. به همین دلیل اسپایدی از همان ابتدا به جمع شخصیت‌ها اضافه شد و مارول از این امر استقبال کرد. هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم که حضور اسپایدی مشکل‌ساز باشد».

یوری لاونتال صداپیشه اسپایدرمن در بازی Midnight Suns است

آخرین حضور اسپایدرمن در ایکس باکس در قالب بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 محقق شد. با این وجود که مرد عنکبوتی در قالب بازی Fortnite روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار داشته، اما این اثر با تجربه واقعی از شخصیت Spiderman فاصله زیادی دارد. پس از آن که اعلام شد شخصیت اسپایدرمن تنها در نسخه پلی استیشن بازی اونجرز قابل استفاده است، افراد بسیار تصور می‌کردند که مسائل مربوط به لایسنس مانع از حضور این شخصیت در بازی Midnight Suns خواهد شد. پیش از این اسپایدرمن در قالب بازی Marvel Ultimate Alliance 3 در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفته بود.

علاوه بر تایید حضور اسپایدرمن در بازی Midnight Suns، اعلام شد که یوری لاونتال، صدا‌پیشه این کاراکتر در سری Marvel’s Spider-Man، محصول استودیو Insomniac Games، باری دیگر ایفای نقش مرد عنکبوتی را بر عهده خواهد داشت. جیک سولومون در مصاحبه با رسانه VGC تایید کرده که تفاوت دنیاهای سری اسپایدرمن و بازی میدنایت سانز مانعی در برابر حضور یوری لاونتال محسوب نمی‌شود.

نظر شما در مورد حضور اسپایدرمن در بازی Midnight Suns چیست؟ آیا موافق استفاده از این شخصیت در پلتفرم‌هایی به جز پلی استیشن هستید؟ به نظر شما شخصیت‌پردازی خاص مرد عنکبوتی چه تاثیری در تجربه میدنایت سانز خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.