بازی Blade
علیرضا نظری

یوبی سافت ساخت بازی مارول Blade را تکذیب کرد

علیرضا نظری 1 شهریور 1401 بدون دیدگاه
160 بازدید

شایعات مختلفی از ساخت بازی مارول Blade منتشر شد؛ اما شرکت توسعه دهنده یوبی سافت در حساب توییتر خود، در بیانیه ای به تمامی شایعات در‌‌ رابطه با ساخت بازی Blade پایان داد. طبق آخرین اخبار بازی، Ubisoft در حال کار روی یک بازی ابرقهرمانی با حضور یکی از شخصیت های مارول است که این خود می‌تواند حس کنجکاوی را در طرفداران دنیای مارول ایجاد کند که دقیقا قرار است چه عنوانی و با چه شخصیت‌هایی توسط شرکت یوبی سافت ساخته شود.

یوبی سافت با رد شایعات ساخت بازی بلید نوشت: «با عرض پوزش این شایعات را رد میکنیم، ما بازی Blade را نمی‌سازیم، اما نمیتوانیم صبر کنیم تا ببینیم دوستان ما در استدیو مارول چه چیزی را برای فیلم سال آینده آماده می‌کنند!»

بازی Blade بلید

ساخت بازی Blade توسط یوبی‌سافت

در این میان با توجه به پست‌ها و تصاویری که در فضای مجازی توسط شخص Edwin Gaffney که پیش از این در فیلم Detroit: Become Human ایفای نقش کرده است، منتشر شده که حاکی بر آن است، یوبی سافت پروژه‌ای در سر دارد و افراد سازنده در حال کار کردن بر روی موشن کپچر و ضبط آن برای یک بازی جدید هستند.آقای Edwin Gaffney در یکی از تصاویر خود که به تازگی در حساب شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده است، کلمه Marvel به چشم می‌خورد اما اسمی از این عنوان نبرده است. همچنین در تصویر دیگر شمشیری به دست دارد که یکی از سلاح های Blade است.

Blade Ubisoft

این نکته می‌تواند نشان از همکاری شرکت یوبی سافت با استدیو مارول باشد. البته نباید فراموش کرد که یوبی سافت دارای عناوین بسیاری بوده است و سابقه خوبی در ساخت بازی‌ها داشته و می‌تواند یک بازی خوب تحت عناوین مارول را بسازد؛ زیرا مارول همکاری های متعددی با دیگر شرکت ها داشته است و می‎تواند گزینه خوبی برای همکاری باشد. عناوینی همچون Marvel’s Spider-Man 2 ،Marvel’s Midnight Suns ،Marvel’s Wolverine هم که به تازگی اعلام شده توسط مارول در حال ساخت است. از طرف دیگر دیزنی که مارول زیر مجموعه‎ی آن محسوب می‎شود ساخت بازی‎هایی همچون Avatar و Star Wars را بر عهده یوبی سافت گذاشته است.

شرکت بزرگ دیزنی در تاریخ 9 سپتامبر به عنوان بخشی از نمایشگاه بزرگ D23 میزبان عناوین آینده دیزنی و مارول خواهد بود که در این نمایشگاه محتوییاتی شامل عناوین دیزنی، پیکسار، لوکاس فیلم و بازی های مارول و همچنین بازی‎های قرن بیستم می‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.