بازی Marvel's Midnight Suns
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns با حضور مرد عنکبوتی اعلام شد

یحیی رحیمی 20 خرداد 1401 بدون دیدگاه
564 بازدید

فستیوال سامر گیم با پخش تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns همراه بود و اطلاعات تازه‌ای از بازی مارول بر اساس سری XCOM دریافت کردیم. طبق آخرین اخبار بازی، تاریخ انتشار Marvel’s Midnight Suns روز هفتم اکتبر (15 مهر) برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر خواهد بود. تریلر علاوه بر معرفی شخصیت‌های قبلی، مرد عنکبوتی را هم کنار آن‌ها قرار داد.

به گزارش پارسی گیم، عاشقان دنیای سینمایی مارول می‌توانند روز پانزدهم مهر بازی مارول Midnight Suns را در پلتفرم‌های مختلف دریافت کنند. این بازی هم برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و هم برای کامپیوتر از طریق استیم و اپیک گیمز استور منتشر خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ بازی «در زمان دیگری قابل‌دسترس خواهد بود».

تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns با هجوم ونوم شروع می‌شود و او همراه دیگر دشمنان و شخصیت‌های شرور در حال نابود کردن شهر است. واضح است که ونوم دشمن قدیمی مرد عنکبوتی است و بازی بدون حضور او معنی خود را از دست می‌دهد. این باعث شده تا اسپایدرمن در تریلر ظاهر شود و بالاخره به شایعات حضور در این بازی پایان دهد. مرد عنکبوتی با لباس مشابه دیگر ابرقهرمان‌ها در صحنه حضور پیدا می‌کند.

تریلر جدید هیچ بخشی از گیم پلی را نشان نمی‌دهد و تنها می‌توانیم نگاهی اولیه به شخصیت اسپایدرمن بیندازیم و البته دیگر شخصیت‌ها مانند ونوم، اسکارلت ویچ، هالک و Sabretooth نیز حضور دارند که می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. طبق تریلر، اسکارلت ویچ نیز شخصیت قابل‌کنترل خواهد بود و می‌توان او را برگزید و ماجراجویی با این شخصیت را ادامه داد. این ویژگی نیز قبلاً توسط منابع مختلفی فاش شده بود.

تاریخ انتشار Marvel's Midnight Suns

ویژگی‌های Marvel’s Midnight Suns

رسانه‌های خارجی اخیر موفق به تجربه بازی Marvel’s Midnight Suns شده‌اند و قرار است اطلاعات کاملی در مطلب پیش‌نمایش منتشر شود. گفتنی است با یک بازی استراتژی مشابه عناوین XCOM روبه‌رو هستیم که از ابعاد این مجموعه فاصله نمی‌گیرد و به گفته کارگردان بازی، استانداردهای تعریف شده توسط XCOM باعث شده تا آن‌ها نیازی به خلق نوع دیگری از بازی‌های استراتژی نداشته باشند. گفتنی است این بازی با الهام از چندین انیمه و همچنین بازی JRPG ساخته شده است.

طبق تصاویر منتشر شده، مبارزات در بازی حالت کارتی دارند و باید هر بار یک کارت را برای شکست دادن دشمن استفاده کنید. گیم اینفورمر نوشته است که این مکانیسم، تصمیم عالی بوده است. همچنین محیط در مبارزه تأثیر دارد و باید به خوبی از شرایط محیطی استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های جالب بازی نیز تعامل میان شخصیت‌ها است و می‌توان با آن‌ها رابطه دوستی برقرار کرد و حتی امکان ایجاد رابطه عاشقانه نیز وجود دارد. طبق گفته‌ها با یک بازی طولانی 40 ساعته روبه‌رو هستیم که ممکن است اتمام تا 60 ساعت هم طول بکشد.

همان‌طور که در ابتدا گفتیم، تاریخ انتشار Marvel’s Midnight Suns روز 7 اکتبر برابر با 15 مهر است. گفتنی است تاخیر بازی مارول میدنایت سان باعث شد تا انتشار بازی به سال جاری موکول شد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی مارول Midnight Sun برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

این بازی کارتی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری و کامپیوتر منتشر می‌شود.

۱
آیا اسپایدرمن در بازی Marvel's Midnight Sun حضور دارد؟

تریلر جدید بازی Marvel's Midnight Suns با هجوم ونوم شروع می‌شود و او همراه دیگر دشمنان و شخصیت‌های شرور در حال نابود کردن شهر است. واضح است که ونوم دشمن قدیمی مرد عنکبوتی است و بازی بدون حضور او معنی خود را از دست می‌دهد. این باعث شده تا اسپایدرمن در تریلر ظاهر شود و بالاخره به شایعات حضور در این بازی پایان دهد. مرد عنکبوتی با لباس مشابه دیگر ابرقهرمان‌ها در صحنه حضور پیدا می‌کند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.