دانلود بازی RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition برای PC
دانلود بازی RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1399 بدون دیدگاه
5,541 بازدید

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition برای کامپیوتر

اگر بشریت یک کار درست انجام داده باشد، آن ایجاد شهربازی و رولر کوستر خواهد بود. تقریباً هر فردی با هر سنی که باشد، از شهربازی و فعالیت‌های هیجان‌انگیز آن لذت می‌برد و نمی‌توان گفت که این محیط، مخصوص بچه‌ها ساخته‌شده است. استودیو Frontier Developments چند سال پیش به ساخت فرانچایز RollerCoaster Tycoon رو آورد و مدتی پیش نسخه سوم بازی را به تهیه‌کنندگی شرکت Frontier Foundry راهی بازار کرد. بازی RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition آرزوی ایجاد بهترین شهربازی دنیا را توسط ذهن خلاق شما برآورده می‌کند و بهتر از همه، دو بسته الحاقی بزرگ بازی را هم یکجا در اختیار خواهید داشت تا در این ایام کرونا، سری به هیجان‌انگیزترین شهربازی دنیا بزنید.

بازی RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition ابزارهای زیادی برای ساخت یک شهربازی و پارک بی‌نظیر را در اختیار شما قرار می‌دهد. تقریباً هر چه در ذهن می‌گنجد را می‌توان در این بازی پیاده کرد. ایجاد یک شهربازی عظیم نیاز به سرمایه و درآمد خوبی دارد و برای همین، مدیریت مالی پارک را با کنترل فروشگاه‌ها و بلیت‌فروشی به دست بگیرید. یکی از بخش‌های جذاب بازی، حالت سندباکس آن است که در ابتدا یک زمین خاکی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از سرمایه و ابزاری که در اختیاردارید، آن را به یک مکان بزرگ برای تفریح و شادی تبدیل کنید. پیشرفت یک‌شبه انجام نمی‌شود و باید در مورد پیشرفت شهربازی، صبر داشته باشید. اولین نکته برای موفقیت، سرمایه‌گذاری درست و جلوگیری از خرج‌های بی‌مورد است، درصورتی‌که بالانس درآمد و خرج باهم نخواند، راهی جز اعلام ورشکستگی نخواهید داشت.

نسخه Complete بازی، تمامی محتوای منتشرشده تابه‌حال را در اختیار شما قرار می‌دهد که ازجمله آن‌ها می‌توان به چالش‌های مدیریتی جدید، پارک آبی و باغ‌وحش اشاره کرد. با افزودن باغ‌وحش و پارک آبی، یکی از بهترین شهربازی‌های دنیا را ایجاد کند که حتی در خیال هم نگنجند. به لطف زحمت توسعه‌دهندگان، گرافیک نسخه PC ارتقا یافته و شاهد رزولوشن 1080p برای رایانه‌های شخصی هستیم. این بازی نه‌تنها اجازه کنترل و ایجاد شهربازی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه فرصت امتحان دستگاه‌ها و رولر کوستر اصلی را هم به شما می‌بخشد. بازی RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition باوجود 300 نوع رولر کوستر و 500 دستگاه مفرح، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و شگفت‌آور را برایتان ایجاد می‌کند. اگر به این سبک از بازی علاقه‌مند هستید، Planet Zoo و Two Point Hospital را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and Above
Processor: Intel or AMD Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256mb Graphics Memory/Intel HD 4000
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 and Above
Processor: Intel i3 Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX560
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Your Park. Your Way
Whatever you want to create, RollerCoaster Tycoon 3 gives you the tools and freedom to build the amusement park of your dreams. Manage like a tycoon and make your way to the top Control park finances, shops, services and staff to succeed in dozens of scenarios. Become a true tycoon and embark on your promising new career, or create your ideal park without money woes in sandbox mode. Satisfy your guests’ needs and keep your park running smoothly to succeed.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.