تاریخ انتشار بازی F1 Manager 2022 اف1 منیجر 2022
محمد صادق شجاعی

تاریخ انتشار بازی F1 Manager 2022 اعلام شد

محمد صادق شجاعی 19 خرداد 1401 بدون دیدگاه
266 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Frontier Developments اقدام به اعلام تاریخ انتشار بازی F1 Manager 2022 کرده است. بر این اساس علاقه‌مندان بازی اف1 منیجر 2022 می‌توانند اواخر ماه اوت این اثر را تجربه کنند.

در حالی که اکثریت بازی‌های مرتبط با مسابقات فرمول یک روی ارائه یک شبیه‌ساز رانندگی تمرکز دارند، بازی F1 Manager 2022 شما را در قالب یک مسئول تیم (Team Principal) قرار داده و زمینه مدیریت تیم و رسیدن به افتخار قهرمانی را فراهم می‌کند. این اثر که لایسنس رسمی مسابقات فرمول یک، فرمول دو و فرمول سه را در اختیار دارد، توسط شرکت Frontier Developments ساخته و منتشر خواهد شد.

در تاریخ 30 اوت (8 شهریور) می‌توانید بازی اف1 منیجر 2022 را روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر تجربه کنید. با پیش‌خرید این اثر نه‌تنها از 10 درصد تخفیف بهره‌مند شده، بلکه می‌توانید پنج روز زودتر به آن دسترسی داشته باشید.

ارائه تجربه‌ای واقع‌گرایانه اصلی‌ترین ویژگی بازی F1 Manager 2022 است. این اثر حاوی فهرست کاملی از رانندگان برتر مسابقات F1 ،F2 و F3 است که می‌توانید در تیم خود از آن‌ها استفاده کنید. رانندگان فرمول یک نه تنها از لحاظ ظاهری، بلکه از نظر سبک رانندگی و خلق و خو نیز بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند.

تاریخ انتشار بازی F1 Manager 2022 اف1 منیجر 2022

اصلی‌ترین ویژگی F1 Manager 2022 ارائه تجربه‌ای واقع‌گرایانه است

مسابقات بازی اف1 منیجر 2022 به سبک پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی نمایش داده می‌شوند. در هر یک از 22 جایزه بزرگ و پیست موجود در این بازی، می‌توانید مسابقات را از زوایای مختلف مشاهده کنید. گزارشگر فرمول یک شبکه Sky Sports یعنی دیوید کرافت و کارون چاندوک، راننده سابق F1، وظیفه گزارش مسابقات را بر عهده دارند.

تجربه بازی F1 Manager 2022 تنها به مسابقات محدود نبوده و پیش از برگزاری آن باید بخش‌های مختلفی را مدیریت کنید. به این واسطه باید اعضای تیم را جستجو و استخدام کنید، ماشین‌ها و قطعات مختلف آن‌ها را طراحی و تست کنید، دو راننده ماهر برای تیم خود انتخاب کنید و در نهایت اعضای هیئت مدیره و حامیان مالی را راضی نگه دارید. علاوه بر این، انتخاب لاستیک مناسب قبل از هر مسابقه، تصمیم‌گیری در مورد استراتژی مسابقه و صدور فرمان‌های رادیویی به صورت هم‌زمان در واکنش به اتفاقات مسابقه، تغییرات آب و هوا، حضور خودرو ایمنی و پرچم قرمز، بر عهده شما است.

نظر شما در مورد تاریخ انتشار بازی F1 Manager 2022 چیست؟ آیا ویژگی‌های این اثر به خصوص واقع‌گرایی و جلوه‌های بصری توجه شما را جلب کرده‌اند؟ به نظر شما بازی اف1 منیجر 2022 تا چه اندازه مورد استقبال بازیکنان قرار می‌گیرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.