دانلود بازی Deathrun TV برای PC
دانلود بازی Deathrun TV برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deathrun TV برای PC

پارسی گیم 21 خرداد 1401 بدون دیدگاه
4,196 بازدید

دانلود بازی Deathrun TV برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن هیچگاه به اندازه زمان حال محبوب نبوده‌اند. به واسطه شهرت دوچندان بازی‌های سرعتی، ژانر اکشن نیز موفق شده تا جایگاه خود را در میان بازی‌های امروزی با میلیون‌ها گیمر فعال پیدا کند. استودیوهای کوچک و مستقل نیز در این میان تلاش کرده‌اند تا بازی‌های خاص خود را به بازار عرضه کنند. یکی از این عناوین که به تازگی منتشر شده، Deathrun TV نام دارد و به دست استودیوی Laser Dog ساخته شده است. بازی Deathrun TV با ظاهر جذاب و کارتونی‌اش، گیم پلی چالش برانگیز و نفس گیر و البته سرعتی، قرار است شما را درگیر یکی از اعتیادآورترین تجربه‌های گیمینگ سال 2022 کند.

Deathrun TV یکی از دیوانه‌وارترین تجربه‌هایی است که می‌توانید امسال در صنعت گیم پیدا کنید. این بازی شما را در دنیایی روگ لایک و آخرالزمانی قرار داده که باید با استفاده از اسلحه‌های قدرتمند، با موجی از دشمنان بی رحم مبارزه کنید. این بازی به صورت تک نفره منتشر شده و هر مرحله نیز به صورت خودکار ساخته شده تا تجربه شما با هیچ گیمر دیگری شبیه به هم نباشد. سرعت و خشونت کارتونی Deathrun TV آن‌چنان بالا بوده که می‌تواند شما را بر روی صندلی میخکوب کند. گلوله‌ها از درودیوار به سرتان می‌ریزند و لحظه‌ای برای نفس کشیدن وقت ندارید و باید به دنبال راه فراری از مرگ بگردید.

بازی Deathrun TV از نظر گرافیکی نیز یکی از زیباترین بازی‌های مستقل سال محسوب می‌شود. این بازی جهانی کارتونی و رنگارنگ و البته سیاه و خونین را درون خود جای داده تا گیمرهای علاوه بر تجربه خشونت خالص، کمی هم شاد و خندان از بازی خارج شوند. تنوع اسلحه‌ها، دشمنان و مراحل بازی، شما را در جریان این بازی بارها غافلگیر می‌کند. شما در طول بازی می‌توانید با دشمنان زیادی مبارزه کرده، راه خود را به سوی غول آخر مرحله باز کنید و با ارتقا دادن تجهیزاتتان، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان این شاهکار اکشن شوید. پس وقت را تلف نکرده و هر چه زودتر به تجربه Deathrun TV بپردازید.

بازی Deathrun TV عنوانی در سبک اکشن روگ لایک است. این بازی شما را در دنیایی تاریک و ترسناک قرار داده که هر چیزی قصد کشتنتان را دارد. پس باید با استفاده از اسلحه‌های مختلف، مسیر خود را به سوی پیروزی باز کنید. تنوع بالای دشمنان و گرافیک زیبای این بازی، باعث شده تا شاهد یکی از بهترین عناوین مستقل سال جاری باشیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های V Rising و They Are Coming را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deathrun TV برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: i3-6100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA 1050
DirectX: Version 10
Storage: 700 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: i7 8700k
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDEA 1660ti
DirectX: Version 10
Storage: 700 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Coming to you from the largest studio ever constructed…The show where contestants risk it all to gather likes from audiences watching all over the world; 24 hours a day. The entertainment never ends!
With breakneck speed, bullet-dodging action and lots of guns, you’ll have to survive swarms of rabid mutants to progress and level up your contestant. Twin-stick bullet hell action will test your reflexes through each arena.
Meet Eyeball, Zangbeef the Bear Wrestler, Elite Gaurd and many more. A variety of unique and crazy bosses await you, leading to intense and challenging battles!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.