دانلود بازی The Smurfs Mission Vileaf برای PC
دانلود بازی The Smurfs Mission Vileaf برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Smurfs Mission Vileaf برای PC

پارسی گیم 5 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,831 بازدید

دانلود بازی The Smurfs Mission Vileaf برای کامپیوتر

قطعاً تا به امروز باید نام Smurfها را شنیده باشید. این موجودات یکی از قدیمی‌ترین کاراکترهای ساخته شده در قالب انیمیشنی با همین نام هستند و طرفداران زیادی به‌خصوص در رده‌های سنی پایین تر دارند. این موجودات کوچک و آبی‌رنگ ابتدا در کارتون‌های دوبعدی مهمان مخاطبان بودند و محبوبیتشان باعث شده که پای آن‌ها به صنعت بازی‌های ویدیویی نیز باز شود. جدیدترین عنوان با محوریت آن‌ها بازی The Smurfs Mission Vileaf است که توسط استودیو Osome منتشر شده و دنیای Smurfها را در سبک پلتفرمر سه‌بعدی در اختیار شما قرار می‌دهد.

داستان فانتزی بازی در مورد شرارت یک جادوگر به اسم Gargamel است که به دلیل آزمایش‌های مختلف و پلید خود موفق شده گیاه خطرناکی به اسم VILEAF را به وجود آورد. این گیاه ویژگی‌های مرموزی داشته، بسیار سمی است و می‌تواند Smurfها را به سمت خودش جذب کرده و اسیرشان کند. حال شما باید به کمک 4 عضو از Smurfهای جذاب بشتابید و در کنار آن‌ها این گیاه خطرناک را که به‌سرعت گسترش پیدا کرده از بین ببرید تا هم بتوانید جادوگر خبیث را شکست داده و هم جنگل سرسبز خود را از نابودی نجات دهید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و عناصر پلتفرمر در آن مشاهده می‌شود. 4 شخصیتی که کنترل می‌کنید همگی از کاراکترهای معروف سری Smurfها هستند و در طول بازی 5 منطقه مختلف جنگل را در کنار آن‌ها گشت‌وگذار خواهید کرد. همچنین دستگاهی به اسم Smurfizer در اختیار دارید که علاوه بر از بین بردن گیاه سمی، قابلیت‌های مختلفی مانند پریدن، معلق ماندن در هوا، جمع‌کردن اشیا از راه دور و… را به شما می‌دهد. این ویژگی‌ها همگی باعث افزایش عمق گیم پلی بازی و پلتفرمینگ در آن شده است.

طراحی مراحل نیز هوشمندانه و با تنوع مناسبی انجام شده و تلفیق گشت‌وگذار در تمامی جهات در کنار عناصر پلتفرمر، تجربه شما از بازی را سرگرم کننده خواهد کرد. دستگاه Smurfizer به مرور پیشرفته‌تر شده و با ارتقا آن می‌توانید ویژگی‌های جدیدی در اختیار خود قرار دهید تا پیشروی در بازی حس لذت‌بخش‌تری داشته باشد. این بازی برای طرفداران سری Smurf بهترین گزینه است چراکه تمامی عناصر جذاب و سرگرم کننده دنیایی آن‌ها را در قالب یک پلتفرمر سه‌بعدی در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های It Takes Two و Psychonauts 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Smurfs Mission Vileaf با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 10 64-bit
Processor: Intel i5, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD 4400 or faster

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a dusty grimoire, the wizard Gargamel just put his hands on the formula of an evil plant: the VILEAF.
This plant produces “VILETRAP” seeds, which can attract and imprison Smurfs… but these VILETRAP plants are also a great danger for the forest, as they are TOXIC, especially for the sarsaparilla fields!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.