دانلود بازی They Are Coming برای PC
دانلود بازی They Are Coming برای PC پارسی گیم

دانلود بازی They Are Coming برای PC

پارسی گیم 6 خرداد 1401 بدون دیدگاه
3,817 بازدید

دانلود بازی They Are Coming برای کامپیوتر

موج جدیدی از بازی‌های زامبی محور صنعت گیم را احاطه کرده است. این هیولاهای گوشت خوار و دوست داشتنی موفق شده‌اند تا باری دیگر به موفقیت تعداد زیادی بازی کمک کنند و هیچ کس نیز از این موضوع شکایتی ندارد. زامبی‌ها درنده، غیر قابل توقف و سیری‌ناپذیر هستند و تا زمانی که آخرین انسان را به قتل نرسانند، خسته نخواهند شد. بازی‌های زامبی محور از ژانر ترس و بقا گرفته تا تیراندازی اول شخص را تصرف کرده‌اند. پس بازی جدید و مستقلی به نام They Are Coming از استودیوی The 6-month initiative مسیر دشواری را در پیش دارد تا بتواند تبدیل به یکی از مهم ترین های این ژانر شود.

بازی They Are Coming از زامبی‌ها به عنوان یک ابزار برای ارائه یک گیم پلی سرگرم کننده و ساده استفاده کرده است. این بازی به هیچ وجه جاه طلب نبوده و تنها قصد دارد تا ساعاتی شما را سرگرم نگه دارد. این بازی در جنگ جهانی دوم جریان دارد. پس از اینکه ارتش نازی‌ها به دست سربازان آمریکایی شکست خورد و سوخت تانک‌هایشان نیز تمام شد، رایش سوم مجبور به اجرای آخرین نقشه شیطانی‌اش می‌شود: آزاد کردن ویروسی خطرناک که همه را تبدیل به زامبی‌های گوشت خوار می‌کند. شما خود را در حالی پیدا می‌کنید که زامبی‌ها کنترل دنیا را به دست گرفته‌اند و باید هر چه زودتر جلوشان را بگیرید.

They Are Coming از تمام کلیشه‌های معروف زامبی‌ها برای خلق یک بازی سرگرم کننده استفاده کرده است. زامبی‌های این بازی به صورت گروه‌های عظیمی به شما حمله می‌کنند و باید از تمام اسلحه‌های قدرتمند به نفع خود استفاده کنید. ده‌ها اسلحه عجیب و مخرب درون بازی قرار گرفته و شما نباید به هیولاهای آدم خوار اجازه عبور دهید. گرافیک زیبا و کارتونی They Are Coming باعث شده که حس ترس و وحشت تبدیل به اکشنی سرگرم کننده و بامزه شود. They Are Coming برای گیمرهایی ساخته شده که به دنبال چند ساعت سرگرمی در یک بازی بی مغز می‌گردند و می‌خواهند از پیچیدگی فرار کنند.

بازی They Are Coming عنوانی در سبک اکشن و زامبی محور است. این بازی شما را در میان جنگ جهانی قرار داده که سربازان دشمن تبدیل به هیولاهای آدم خوار شده‌اند. شما به عنوان یک سرباز، وظیفه دارید تا جلوی این زامبی‌ها را به وسیله اسلحه‌های قدرتمند بگیرید. تجربه این بازی سرگرم کننده شدیداً به شما توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Contagion Last Stop Chapter 1 و Blood and Zombies را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی They Are Coming برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+ / 8 / 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Dedicated graphic card (+2GB)
Sound Card: Any
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Dedicated graphic card (+2GB)
Sound Card: Any
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ardennes, 1944. What the Americans call The Battle of the Bulge slowly peters out, as Nazi tanks run out of gas and are mercilessly pounded into the ground by Allied air force. Defeat prompts the Reich to unleash its Wunderwaffe in a desperate bid to turn the tide of the battle: Hungry, hungry zombies.
Or, well, a zombie. It’s up to you to gnaw and bite your way to victory, through allies, Nazis, and everyone else you meet. Once you’re done with that, spread the joy of undeath and liking for the delicate taste of brain beyond Ardennes (or World War II for that matter).

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.