دانلود بازی Planet Coaster برای PS5
دانلود بازی Planet Coaster برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Planet Coaster برای PS5

پارسی گیم 27 مهر 1400 بدون دیدگاه
907 بازدید

دانلود بازی Planet Coaster برای پلی استیشن 5

داستان بازی‌های شبیه‌سازی بسیار گسترده است و کمتر موضوعی پیدا می‌شود که در این سبک به آن پرداخته نشده باشد. گیم پلی بسیار اعتیادآور این سبک بازی‌ها سازندگان را به ساختن عناوینی با سوژه‌های متفاوت در این سبک سوق داده است. بازی Planet coaster از استودیو Frontier Development این ژانر را با سوژه مدیریت یک شهربازی جلو می‌برد تا مرزهای خیال‌پردازی شما را در این مورد جابه‌جا کند.

آنچه در شبیه‌سازهای ساخت‌وساز بسیار به چشم می‌آید شکوفایی عنصر خلاقیت بازیکن در آن‌ها است. در بسیاری از بازی‌های شهرسازی شاهد این موضوع بوده‌اید که برای طراحی و ساخت شهر رؤیایی خود باید ساعت‌ها فکر کنید و خلاقیت به خرج دهید. در این بازی نیز با داستانی مشابه سروکار دارید. ساخت و طراحی یک شهربازی مدرن و رؤیایی که هر شخصی را که واردش می‌شود متحیر کند!

گیم پلی بازی شما را ملزم به ساختن قطعه به قطعه شهربازی خود می‌کند و از صفرتا صد آن در دستان خودتان قرار خواهد داشت. این موضوع در بسیاری از موارد قوه خلاقیت شما را بیدار می‌کند تا آنچه را در ذهن دارید در داخل بازی پیاده‌سازی کنید. قابلیت تغییر شکل زمین و بازی با محیط طبیعی نیز وجود دارد که توسط آن می‌توانید کوهستان را شکل دهید و یا دریاچه‌ای و غار درست کنید و جزیره‌ای را بر روی هوا تشکیل دهید و سپس وسایل شهربازی مانند ترن هوایی را در میان آن‌ها بسازید و پارک خود را تکمیل کنید.

بازدیدکنندگان و مردمی که وارد شهربازی شما می‌شوند هرکدام شخصیتی خاص داشته و از سبکی مشخصی از تفریح لذت می‌برند. آن‌ها با واکنش‌ها و نظراتی که می‌دهند شما را از معایب شهربازی خود مطلع می‌سازند و برعکس اگر تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشند، راضی بوده و پول بیشتری را به شما پرداخت می‌کنند. شما در نقش مدیر شهربازی باید منابع مالی را نیز مدیریت کنید و تمامی جوانب مدیریتی شهربازی را مدنظر داشته باشید تا در تجارت خود موفق شوید.

باندل Console Edition بازی تعداد 11 عدد بسته الحاقی در کنار بازی اصلی را در اختیار شما قرار می‌دهد که عددی حیرت‌انگیز است. هرکدام از این بسته‌های الحاقی محتوای جدیدی را به بازی اصلی اضافه می‌کنند که در ساخت شهربازی رؤیایی خود به شما کمک می‌کند و تجربه‌ای به‌یادماندنی از مدیریت شهربازی را به شما هدیه می‌دهد.

در ادامه برای دانلود بازی Planet Coaster با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Surprise, delight and thrill crowds as you build the theme park of your dreams. Build and design incredible coaster parks with unparalleled attention to detail and manage your park in a truly living world.
Get the full experience with the Planet Coaster: Complete the Collection. This includes the full game as well as all the Planet Coaster DLC! Excite and fascinate your guests like never before, with a plethora of content to expand your coaster park empire.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.