The-Last-of-Us-Remake
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار The Last of Us Remake برای کامپیوتر و PS5 فاش شد

یحیی رحیمی 18 خرداد 1401 بدون دیدگاه
2,718 بازدید

یک افشاگر مشهور بازی‌های ویدیویی به تازگی ادعا کرده که بازی The Last of Us Remake در ماه سپتامبر (شهریور) برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 به‌صورت هم‌زمان منتشر می‌شود. گزارش‌های مختلفی از بازسازی لست آو آس در طی سال گذشته منتشر شده که تعدادی از آن‌ها منابع مطمئنی مانند بلومبرگ هستند. آنچه باقی مانده، زمان انتشار بازی است که طبق آخرین اخبار بازی، ماه سپتامبر میلادی خواهد بود.

به گزارش پارسی گیم، افراد نام‌آشنایی مانند تام اندرسون و جف گراب به تاریخ انتشار The Last of Us Remake در طی ماه‌های پیشین اشاره کرده‌اند. آنها معتقدند که بازی در نیمه دوم سال میلادی منتشر می‌شود و احتمالاً فصل تعطیلات 2022 در نظر گرفته شده است. حال افشاگر دیگری به نام The Snitch مدعی است که ریمیک لست آو آس زودتر منتشر می‌شود و اینکه او به اطلاعاتی در طی روزهای اخیر دست پیدا کرده که نمی‌توان به‌سادگی از آنها گذشت.

برای آشنایی با این منبع باید بگوییم که وی بازی ترسناک Overdose کوجیما را فاش کرد و سپس زمان انتشار Final Fantasy 16‌ را تابستان سال آینده اعلام نمود و در نهایت تمامی بازی‌های حاضر در قسمت جدید State of Play را فاش ساخت. این نشان می‌دهد که او به اطلاعات موثقی دست پیدا کرده و در مورد سونی، اطلاعات زیادی در اختیار دارد. او در صفحه توییتر خود به تاریخ انتشار The Last of Us Remake اشاره کرد و روز دوم سپتامبر را به عنوان زمان انتشار اعلام کرد.

تاریخ انتشار The Last of Us Remake

تاریخ انتشار The Last of Us Remake

وی اسم دقیق بازی را اعلام نکرده و تنها از یک سری ایموجی برای درز اطلاعات بیشتر استفاده کرده است. این ایموجی نشان می‌دهد که ریمیک لست آو آس برای کامپیوتر و پلی استیشن منتشر می‌شود و انتشار آنها هم‌زمان خواهد بود. The Last of Us Remake نیز به دیگر انحصاری‌های بزرگ سونی می‌پیوندد که برای PC منتشر خواهند شد. سونی اخیراً تاریخ انتشار مجموعه اسپایدرمن برای PC‌ را اعلام کرده و طبق گزارش‌های اخیر، نسخه کامپیوتر Returnal نیز در تاریخ دیگری منتشر می‌شود.

وجود ریمیک لست آو آس تنها در شایعات و گزارش‌ها تائید نشده و بلکه آگهی استخدامی استودیو ناتی‌داگ نیز به وجود یک ریمیک اشاره کرده بود. مانند همیشه باید بگوییم که این شایعه توسط هیچ منبعی تائید نشده و نباید آن را به دید یک خبر رسمی نگاه کرد و باید منتظر خبرهای رسمی ماند. از آنجایی که این فرد، اسم دقیق بازی را ننوشته است، احتمال آن وجود دارد که وی به بازی دیگری اشاره کند.

در صورتی که تاریخ انتشار The Last of Us Remake همان شهریور باشد؛ احتمال معرفی آن در روزها و هفته‌های آینده وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.