استودیو سازنده بازی Frostpunk استودیو 11 bit
محمد صادق شجاعی

استودیو سازنده بازی Frostpunk سه اثر جدید می‌سازد

محمد صادق شجاعی 17 خرداد 1401 بدون دیدگاه
369 بازدید

با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد PC Gaming Show، استودیو‌های مختلف اقدام به معرفی برنامه‌های خود برای این رویداد می‌کنند. استودیو 11 bit که ساخت بازی Frostpunk را در کارنامه دارد، ضمن تایید تولید سه اثر جدید، از معرفی محصول تازه خود در جریان رویداد پی سی گیمینگ شو خبر داده است.

11 بیت یکی از استودیو‌های مشهور صنعت ویدیو گیم است که در کنار ساخت آثاری مثل سری Anomaly و بازی‌های This War of Mine و Frostpunk، وظیفه انتشار بازی‌های Children of Morta و Moonlighter را بر عهده داشته است. این استودیو به‌تازگی اعلام کرده که در حال ساخت سه اثر جدید از جمله بازی Frostpunk 2 است.

استودیو 11 bit به‌ تازگی تریلر کوتاهی از بازی جدید خود را در قالب شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است. استودیو مذکور قصد دارد از این محصول در جریان رویداد پی سی گیمینگ شو رونمایی کند. تریلر مذکور فردی را نشان می‌دهد که روی تختی در یک بیمارستان به هوش می‌آید. استودیو 11 بیت در توضیح این ویدیو جمله‌ای از آلکسی کارل، زیست‌شناس برنده جایزه نوبل، قرار داده است. در این نقل قول آمده است: «انسان نمی‌تواند بدون رنج خود را باز‌سازی کند؛ زیرا او هم سنگ مرمر است و هم مجسمه‌ساز».

استودیو 11 bit مشغول کار روی اثر دیگری با اسم رمز Project 8 بوده که در سال 2018 معرفی شده و ظاهرا هنوز در حال ساخت است. استودیو مذکور اعلام کرده است که این اثر مشابه بازی Frostpunk نبوده و یک بازی مدیریت و شهر‌سازی محسوب نمی‌شود. بازی Frostpunk 2 دیگر اثر جدید استودیو 11 بیت است که احتمالا در جریان رویداد PC Gaming Show شاهد اخبار و اطلاعات تازه‌ای از آن خواهیم بود.

استودیو سازنده بازی Frostpunk استودیو 11 bit

بازی Frostpunk 2 یکی از آثار جدید استودیو 11 bit است

کنراد آدامچوسکی، مدیر ارشد روابط عمومی استودیو 11 bit، تایید کرده که این استودیو دارای سه تیم جداگانه از بازی‌سازان است که به طور موازی روی سه بازی مختلف کار می‌کنند. انتظار می‌رود که سومین بازی جدید استودیو مذکور نیز در جریان رویداد پی سی گیمینگ شو معرفی و رو‌نمایی شود.

رویداد PC Gaming Show در تاریخ 12 ژوئن برگزار خواهد شد. در صورتی که قصد دارید این رویداد را تماشا کنید، می‌توانید در ساعت 00:00 روز 23 خرداد به وقت تهران، این رویداد را به کمک پلتفرم‌هایی همچون Twitch و YouTube مشاهده کنید.

نظر شما در مورد ساخت سه اثر جدید توسط استودیو سازنده بازی Frostpunk چیست؟ آیا آثار پیشین استودیو 11 بیت را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما چه آثار دیگری در جریان رویداد پی سی گیمینگ شو معرفی خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.