ساخت بازی Abandoned استودیو Blue Box
محمد صادق شجاعی

روند ساخت بازی Abandoned با مشکل رو‌به‌رو شده است

محمد صادق شجاعی 16 خرداد 1401 بدون دیدگاه
121 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پس از آن که اخیرا انتشار بازی Abandoned به تعویق افتاده و هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار این اثر اعلام نشد، روند ساخت آن در استودیو Blue Box با مشکلات مختلف همراه بوده و ظاهرا متوقف شده است.

سال گذشته بازی Abandoned با انتشار یک تریلر توانست بسیاری از از طرفداران بازی Silent Hills را متقاعد کند که اثر لغو‌شده هیدئو کوجیما قرار است در قالب این بازی احیا شود. با این حال از زمان معرفی روند ساخت اثر مذکور فراز و نشیب‌های مختلف و متعددی را تجربه کرده است. استودیو Blue Box، سازنده بازی Abandoned، به وعده خود مبنی بر انتشار نسخه دمو عمل نکرده و بسیاری از توییت‌های منتشر شده در صفحه این استودیو حذف شده‌اند. این موارد موجب شده‌اند که افراد بسیاری تصور کنند بازی Abandoned بدون سر و صدا لغو شده است.

استودیو بلو باکس اصرار دارد که این امر حقیقت ندارد و بازی Abandoned همچنان در حال ساخت است. با این وجود رسانه Gamespot گزارش جدیدی منتشر کرده که در قالب آن از وجود مشکلات متعدد در روند ساخت بازی مذکور خبر داده شده است. چندین منبع به رسانه گیم اسپات گفته‌اند که پروسه تولید بازی Abandoned متوقف شده است. با استناد به این گزارش، رویکرد این اثر بارها تغییر کرده و تجربه‌های متفاوتی از یک بازی ترس و بقا با محوریت به دام افتادن در جنگل همراه با یک فرقه تشنه به خون گرفته تا حکم‌فرمایی هوش مصنوعی و ظهور خون‌آشام‌ها امتحان شده است.

اعضای یک گروه چت خصوصی اعلام کرده‌اند که حسن قهرمان، رئیس تیم سازنده بازی Abandoned «دارای شخصیت دو‌گانه و مستعد تغییرات خلقی» است. همچنین او آماده است که با سایر اعضای گروه وارد مشاجره شود. برای مثال حسن قهرمان در ابتدا قصد داشت بخش‌هایی از بازی Abandoned که لو رفته بودند، به عنوان اخبار جعلی معرفی کند. او تنها زمانی که دیگر اعضای گروه موفق به متقاعد کردن او شدند، صحت موارد لو رفته را تایید کرد. بر اساس گفته منابع چنین اتفاقاتی اغلب اوقات رخ می‌دهند. در مثالی دیگر، حسن قهرمان بخش‌های مختلف بازی را با دیگران به اشتراک گذاشته که معمولا از آن‌ها سوءاستفاده شده یا لو می‌روند. سپس حسن قهرمان ادعا می‌کند که این اقدام او در واقع نوعی آزمون وفاداری بوده و مواردی که پخش شده‌اند بخش‌های واقعی از بازی Abandoned نبوده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، بازی Abandoned به کانسپت اصلی خود بازگشته است. به این واسطه بازی مذکور به عنوان یک اثر ترس و بقا با محوریت یک فرقه قاتل شناخته می‌شود. با استناد به توضیحات رسانه گیم اسپات، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد بازی Abandoned ساخته شده باشد. استودیو Blue Box در ایمیلی که برای رسانه PC Gamer ارسال شده، گزارش مذکور را غیر‌واقعی معرفی کرده و از عدم لغو محصول خود خبر داده است.

ساخت بازی Abandoned استودیو Blue Box

بازی Abandoned دنباله معنوی بازی Silent Hills محسوب می‌شود

یکی از نمایندگان استودیو بلو باکس گفته است: «بازی Abandoned در حال ساخت است. طرفداران عصبانی که بازی را ندیده‌اند، به باور‌های خارج از چارچوبی رسیده‌اند که گزارش گیم اسپات بر اساس گفته‌های همین افراد تنظیم شده است. یکی از آن‌ها وانمود کرده که شریک تجاری ما است. هر زمان که The Prologue آماده شود، آن را منتشر خواهیم کرد. اجازه نمی‌دهیم که حدس و گمان‌ها ما را مجبور به اثبات کنند».

لازم به ذکر است که The Prologue، یک بخش جداگانه و پیش درآمد بازی Abandoned محسوب می‌شود. در ابتدا قرار بود The Prologue نسخه دموی بازی مذکور باشد، اما در ماه آوریل استودیو Blue Box اعلام کرد که این امر حقیقت نداشته و این محتوا یک بازی مستقل است.

آخرین خبر رسمی از بازی Abandoned در ماه آوریل منتشر شد. به این واسطه استودیو بلو باکس تکذیب کرد که ساخت این اثر لغو شده است. استودیو مذکور اعلام کرد که در سه ماهه اول سال جاری از بازی مذکور به صورت کامل رونمایی شده و The Prologue در دسترس قرار می‌گیرد. اما این امر محقق نشده و تا تاریخ نامعلومی به تعویق افتاده است.

نظر شما در مورد شرایط ساخت بازی Abandoned چیست؟ به نظر شما این اثر منتشر خواهد شد؟ آیا استودیو بلو باکس بازیکنان را فریب داده و هیچ اثری در حال ساخت نیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.