بازی Abondend
یحیی رحیمی

جزئیات شخصیت اصلی و داستان بازی ترسناک Abandoned فاش شد

یحیی رحیمی 21 فروردین 1401 بدون دیدگاه
293 بازدید

استودیو Blue Box Games ماه‌های پر تنشی را سپری کرده است و بارها مورد اتهام کاربران توییتر قرار گرفته است. کارگردان بازی Abandoned در مصاحبه‌ای بلند از داستان و شخصیت‌های بازی پرده برداشته است و اطلاعاتی در این مورد منتشر کرده است. این بازی ترسناک به باور بسیاری، اثر جدید هیدئو کوجیما شناخته می‌شد و حتی اتهامات زیادی علیه سازنده مطرح شد که چنین فردی وجود ندارد و این حقه جدید کوجیما است.

به گزارش پارسی گیم، بازی Abandoned روزهای پر فراز و نشیبی پس از معرفی گذارند. افراد زیادی ابتدا به این اثر جذب شدند و معتقد بودند که رابطه‌ای میان این بازی با سایلنت هیل و کوجیما وجود دارد. تئوری‌های مختلفی مطرح شد که همگی توسط کارگردان بازی رد شد. استودیو بلو باکس مدتی پیش از تاخیر انتشار دمو Abandoned برای پلی استیشن 5 خبر داد و همین خبر به شایعات پیرامون بازی دامن زد. حسن خرامان، کارگردان بازی به تازگی از داستان و شخصیت‌ها رونمایی کرده است.

داستان بازی Abandoned

جزئیات داستان Abandoned

حسن خرامان در گفتگو با پادکست Sacred Symbols به جزئیات شخصیت اصلی داستان به نام جیسون لانگفیلد پرداخته است. بنابر گفته او، جیسون در فضایی ترسناک و دورافتاده قرار دارد و باید با فرقه‌ای خطرناک و رهبر آن بجنگد. به نظر می‌رسد که این فرقه، با رهبری برادر سابقش اداره می‌شود و باید به مقر این فرقه خطرناک سفر کرد. کارگردان در مورد داستان Abandoned گفته است که جیسون در دنیای بازی سفر می‌کند و ملازمانی همراه او خواهند بود؛ در نهایت با این فرقه و به خصوص برادرش دست و پنجه نرم می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست طول داستان Abandoned چقدر خواهد بود و اینکه جیسون قبل از رسیدن به پایان با چه دشمنانی خواهد جنگید. پیرنگ کلی قرار است هنگام انتشار بازی در دسترس قرار گیرد و فعلاً تنها ساختار آن مشخص شده است. به نظر می‌رسد که بازی Abandoned آن‌طور که انتظار می‌رفت ترسناک نیست و به اثری اکشن ماجراجویی شباهت دارد. توسعه‌دهنده مدتی پیش این نکته را به بازی‌کنان گوشزد کرده بود.

حسن خرامان در ادامه مصاحبه به بازدید از کونامی پرداخت و آن را هیجان‌انگیز خوانده بود. او گفته است که از شایعات مربوط به سایلنت هیل آگاه است؛ اما آن‌ها را تکذیب کرده و این استودیو مربوط به هیدئو کوجیما نیست. کوجیما چند سال پیش، چنین کاری را هنگام معرفی متال گیر سالید 5 انجام داده بود. استودیو Blue Box در حال آماده‌سازی برای انتشار دمو یا نسخه آزمایشی بازی در ادامه سال است و این نسخه قرار است به صورت پولی به فروش برسد تا بودجه تکمیل بازی کسب شود.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.