بازی Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

مدل اینستاگرامی بازیگر شخصیت اشلی در Resident Evil 4 Remake است

یحیی رحیمی 14 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,939 بازدید

الا فریا (Ella Freya) از مدل‌های اینستاگرام حضور خود را در بازی Resident Evil 4 Remake تائید کرد. او گفته است که شخصیت اشلی بر اساس چهره او ساخته شده است و او فرد پشت این چهره است. ریمیک رزیدنت ایول 4 به صورت رسمی در قسمت جدید State of Play سونی معرفی شد و با حمایت طرفداران همراه شد.

به گزارش پارسی گیم، تریلر معرفی بازی Resident Evil 4 Remake شخصیت‌ لئون کندی با ظاهری مدرن را نشان داد که در حال جستجو برای دختر رئیس جمهور آمریکا به نام اشلی گراهام است. این تریلر با واکنش مثبت طرفداران مجموعه رزیدنت ایول همراه شد و حتی کاربران IGN آن را بهترین تریلر نمایش‌داده شده در قسمت جدید State of Play نامیدند. طبق ادعای الا فریا، بازیگر شخصیت اشلی در بازسازی تغییر یافته است.

الا فریا مدتی کوتاه پس از پخش تریلر معرفی، حضور خود را به عنوان بازیگر شخصیت اشلی تائید کرد. وی در صفحه توییتر خود نوشت: «هنگامی‌که تریلر را تماشا کردم؛ نزدیک بود گریه کنم. در حال حاضر خیلی خوشحالم و از صمیم قلب از همگی تشکر می‌کنم. بسیار خوشحالم که به خانواده رزیدنت ایول پیوستم». فریا در واقع یک مدل هلندی مستقل است که در اینستاگرام و Patreon فعالیت می‌کند. او همچنین در کانال یوتیوب شخصی به استریم بازی‌های ویدیویی می‌پردازد.

Resident Evil 4 Remake اشلی

بازیگر اشلی در Resident Evil 4 Remake

فریا در مورد حضور در بازی Resident Evil 4 Remake گفت: «همیشه علاقه زیادی به مدلینگ داشتم و البته من به هیچ آژانس مدلینگ وابسته نیستم و ترجیح می‌دهم که تصاویر خود را به کمک یک عکاس تهیه کنم». به نظر می‌رسد که این مدل خود را برای بازی در این نقش پیشنهاد کرده است؛ زیرا که چهره و ظاهر جیل ولنتاین حاضر در Resident Evil 3 نیز بر اساس یک مدل روسی خلق شد.

گفتنی است الیزابت ماتیسن بازیگر اصلی شخصیت اشلی در بازی رزیدنت ایول 4 بود و وظیفه صداپیشگی نیز بر عهده کارولین لارنس بود. کپکام برای بازسازی Resident Evil 4 تصمیم گرفته از چهره تازه‌ای استفاده کند و به همین دلیل الا فریا از مدل‌های اینستاگرامی برای این نقش انتخاب شده است. شباهت چهره او به شخصیت الی از جمله دلایل انتخاب این فرد است.

بنابر گفته کپکام، بازی Resident Evil 4 Remake حس و حال نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد؛ اما روندی مدرن، روایت داستانی تغییریافته و جزئیات گرافیکی شفاف ارائه می‌دهد. تولیدکننده بازی پس از انتشار تریلر نوشت که خوشحال است بالاخره می‌تواند در مورد این پروژه صحبت کند و اینکه این بازی جزو عناوین انقلابی به حساب می‌آید که صنعت بازی را تغییر داد. بنابر گفته وی، بازی در عین اینکه ریشه‌های خود را حفظ کرده، حس و حال تازه و مدرن دارد.

ریمیک رزیدنت ایول 4 برای کامپیوتر، ایکس‌باکس سری و پلی استیشن 5 در تاریخ 24 مارس 2023 منتشر می‌شود. این بازی همچنین از هدست PSVR 2 پشتیبانی می‌کند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.