Resident-Evil-Village
یحیی رحیمی

توضیح دلیل انتخاب اسم Village به جای Resident Evil 8 توسط کپکام

یحیی رحیمی 14 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,051 بازدید

با معرفی بازی Resident Evil Village شاهد تغییر اسم از حالت عددی بودیم. هر چند که لوگو بازی هنوز تحت تاثیر اعداد رومی است اما اسم بازی جدید Resident Evil 8 نیست. برای بسیاری سوال بود که چرا چنین اسمی انتخاب شده است و کپکام دلیل این انتخاب را توضیح داده است.

تولید کننده های کمپانی Capcom به نام های تسویوشی کیندا و پیتر فابیانو در مصاحبه مجله ژاپنی فامیتسو در مورد دلیل انتخاب اسم Village صحبت کرده اند. از آن‌ها سوال شده است که چرا داخل پوستر بازی از عدد استفاده شده است اما اسم اصلی متفاوت از آن است و آیا باید از بازی با همان اسم Resident Evil Village یاد کنیم؟ با توجه به پاسخ داده شده به این پرسش، فعلا نحوه انتخاب اسم چندان قابل درک نیست.

می توانید Village را اسم یکی دیگر از شخصیت های داخل بازی بگذارید و ما مایلیم که بازیکنان دلیل این کار را بفهمند. در حال حاضر هیچ اجباری در مورد اسم بازی وجود ندارد اما خوشحال می شویم اگر شما آن را با عنوان Village به یاد داشته باشید.

استفاده از VIII در میانه لوگو بازی Resident Evil Village سردرگم کننده است اما اگر به نسخه هفتم نگاه کنیم، داخل اسم آن نیز عدد 7 به کار رفته بود و به نظر استفاده از عدد 8 برای نسخه جدید تنها یادآوری این مساله است که بازی دنباله نسخه قبلی است و شناسایی آن به این شکل برای همه راحت تر خواهد بود.

البته که بود یا نبود عدد داخل اسم بازی تاثیری روی کیفیت و عملکرد بازی نخواهد داشت. اسم تا حدود تاثیرگذار است اما آنچه به یاد خواهد ماند، گیم پلی و داستان است. نسخه هشتم از سری رزیدنت اویل به اروپا سفر خواهد کرد و داستان ویروس تازه ای را در قلب قلعه ای تاریک و منطقه ای به ظاهر زیبا اما ترسناک روایت خواهد کرد. قرار است این بازی در سال 2021 و روی کنسول های نسل جدید و PC عرضه شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.