دانلود بازی Pac Man Museum Plus برای PC
دانلود بازی Pac Man Museum Plus برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pac Man Museum Plus برای PC

پارسی گیم 13 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,802 بازدید

دانلود بازی Pac Man Museum Plus برای کامپیوتر

بازی پک من از اولین و البته مهم‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ است که به واسطه دستگاه‌های آرکید، موفق به کسب شهرتی باورنکردنی شد. این بازی شما را در نقش یک موجود نقطه خور قرار می‌دهد که باید در مراحل مختلف به خورد نقاطی پرداخته و در همین حال نیز از دست ارواح خبیث فرار کند. همین گیم پلی ساده، باعث خلق یکی از افسانه‌ای‌ترین و البته جذاب‌ترین بازی‌های دنیا شد که تا به امروز نیز ده‌ها نسخه از آن منتشر شده است. کمپانی Bandai Namco به مناسبت چهل سالگی این بازی افسانه‌ای، تعداد زیادی از این نسخه‌ها را در یک پکیج بزرگ منتشر کرده که Pac Man Museum Plus نام دارند.

بازی‌هایی که درون عنوان Pac Man Museum Plus از نسخه‌های قدیمی آرکید تا محصولات جدیدتر کنسولی را شامل می‌شوند. اکثر بازی‌های قدیمی به صورت شبیه ساز اجرا شده و بازی‌های جدیدتر نیز به صورت مستقیم پورت شده‌اند. شما می‌توانید با اجرای این بازی‌ها به ترتیب، شاهد رشد و پیشرفت صنعت گیم به‌مرورزمان باشید که از Pac Man Museum Plus چیزی شبیه به یک مستند را ساخته‌اند. Pac Man Museum Plus کامل‌ترین تجربه ممکن از این فرنچایز افسانه‌ای است. اگر از طرف‌داران پروپاقرص سری پک من باشید، Pac Man Museum Plus همانند رؤیایی است که به واقعیت پیوسته است.

بازی Pac Man Museum Plus شامل چهارده نسخه از معروف‌ترین بازی‌های سری پک من می‌شود. این بازی‌ها در طی سالیان مختلف منتشر شده‌اند و حالا می‌بینیم که در کنار هم در یک بازی بزرگ حضور پیدا کرده‌اند. عناوین درون Pac Man Museum Plus شامل: Pac-Man، Super Pac-Man، Pac & Pal، Pac-Land، Pac-Mania، Pac-Attack، Pac-In-Time، Pac-Man Arrangement، Pac-Man Championship Edition، Pac-Motos، Pac ‘n Roll Remix، Pac-Man Battle Royale و Pac-Man 256 می‌شود. تمام این بازی‌ها تنها یک قدم با شما فاصله دارند؛ پس سریعاً آن را دانلود کنید.

بازی Pac Man Museum Plus مجموعه‌ای از بهترین و کلاسیک‌ترین بازی‌های فرنچایز پک من است. این بازی شامل 14 نسخه مختلف از این سری بوده و شما را به سفری حماسی از یکی از مهم‌ترین بازی‌های دنیا می‌برد. پس وقت را تلف نکرده و همین حالا به دانلود و تجربه Pac Man Museum Plus بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tennis Manager 2022 و ZHP Unlosing Ranger vs Darkdeath Evilman را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pac Man Museum Plus برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3-2125 or AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti, 1 GB or AMD Radeon HD 5770, 1 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Radeon Ryzen 3 1200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti, 2 GB or AMD Radeon R7 360, 2 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

PAC-MAN MUSEUM+ includes 14 titles from the legendary PAC-MAN series!
Play a variety of classic and nostalgic PAC-MAN games across many genres!
• Includes 14 legendary PAC-MAN titles
Play all 14 legendary titles like the classic PAC-MAN and PAC-LAND, as well as the newly included PAC-IN-TIME and PAC-MAN 256. Whether you love the original PAC-MAN’s side-scrolling action or the puzzle genre, this collection has something for everyone!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.