دانلود بازی Hotel Giant 2 برای PC
دانلود بازی Hotel Giant 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hotel Giant 2 برای PC

پارسی گیم 1 اسفند 1400 بدون دیدگاه
6,014 بازدید

دانلود بازی Hotel Giant 2 برای کامپیوتر

بازی‌های مدیریتی و شبیه‌ساز، تنوع بسیار بالایی دارند و سوژه‌های جذاب و سرگرم‌کننده مختلفی را پوشش می‌دهند. شما در قالب این بازی‌ها می‌توانید از مدیریت و ساخت‌وساز چیزهای کوچکی مثل مزرعه تا شهرهای بزرگ را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. بازی Hotel Giant 2 از استودیو Enlight Software Limited عنوانی جذاب در همین ژانر بوده که مدیریت و اداره یک هتل بزرگ را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد. برای تبدیل‌شدن به بهترین هتل شهر چالش‌های فراوانی سر راه شما است.

شما در این بازی باید هتل رؤیایی خود را با سلیقه و قدرت تخیل خود بسازید و به‌تدریج آن را توسعه دهید. علاوه بر این، مدیریت جوانب مختلف این هتل بزرگ بر عهده شما خواهد بود. هدف این است که هتل خود را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در دنیا تبدیل کرده و مشتریان بسیاری را از سراسر جهان جذب کنید. آیا می‌توانید در انجام این امر موفق شده و مسافران مختلف را در دوران اقامت راضی نگه دارید؟ برای رسیدن به این هدف، باید استاندارد بالایی در سرویس‌دهی تنظیم کرده و افراد خبره و مناسبی برای کادر خود استخدام کنید.

برای ساخت‌وساز هتل، می‌توانید 26 مدل پیش‌ساخته مختلف را در نقاط مختلف دنیا انتخاب کرده و از آنجا کار خود را شروع کنید. مکان‌های زیادی در کشورهای ایتالیا، فرانسه، آمریکا و… برای ساخت هتل در دسترس است. برای تزیین و اشیا داخل هتل، به بیش از 1400 وسیله مختلف دسترسی دارید که توسط آن‌ها می‌توانید دکور مناسبی برای هتل خود بسازید. علاوه بر این طراحی و دیزاین اتاق‌ها، مشخص کردن منوی رستوران، ساخت استخر و سالن اجتماعات و… نیز از بخش‌های گیم پلی بازی هستند. گرافیک سه‌بعدی بازی تصاویر مناسبی از هتل ساخته‌شده توسط شما و انسان‌های درون آن خلق می‌کند تا از نتیجه تلاش خود بیشتر لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet Coaster و Jurassic World Evolution 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hotel Giant 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 98, 2000, ME, XP, Vista, 7, 8 (Windows 95 and NT not supported)
Processor: 1.5 GHz CPU
Memory: 512 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 5 series or above, ATI Radeon 9 series or above, with at least 256MB video memory
Hard Drive: 2 GB of free space
Sound: DirectX 9 compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 98, 2000, ME, XP or Vista, 7, 8, 10, 11 (Windows 95 and NT not supported)
Processor: 2.5 GHz CPU
Memory: 768 MB RAM or more
Graphics: NVIDIA GeForce 5 series or above, ATI Radeon 9 series or above, with at least 256MB video memory
Hard Drive: 2 GB of free space
Sound: DirectX 9 compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Following its international success, Hotel Giant is back and bigger than ever. In Hotel Giant 2 you will create the hotel of your dreams and manage prestigious locations around the world. Your goal is to attract as many guests as possible and make sure they are satisfied throughout their stay.
In order to meet your objective, you must develop a high standard of service, hire an excellent staff, decorate every room to your liking and never forget that the customer is always right. Exceed your guests’ expectations by improving their stay, earning more money and becoming the most successful hotel chain in the world!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.