دانلود بازی The Rewinder برای PC
دانلود بازی The Rewinder برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Rewinder برای PC

پارسی گیم 22 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,529 بازدید

دانلود بازی The Rewinder برای کامپیوتر

بازی‌های معما محور معمولاً یک تفاوت عمده با سایر بازی‌ها دارند و آن‌ هم سادگی در عین پیچیده بودن است. این سبک از عناوین، گیم پلی‌ای ساده و قابل‌درک داشته اما در دل خود معماهای جذابی را قرار می‌دهد که گاهی بازیکن باید مدت‌ها برای حل آن فکر کند. از دیگر ویژگی‌های این ژانر جذاب، ارائه داستان عمیق و گیرا است که به جذابیت آن اضافه می‌کند. بازی The Rewinder از استودیو Misty Mountain Studio یکی از همین عناوین بوده که دنیای خود را بر اساس افسانه‌های چینی ساخته است.

در این بازی، نقش کاراکتری به اسم Qi Yun را دارید که قابلیت ورود به خاطرات افراد مختلف و تأثیر گذاشتن در رفتار آن‌ها را در اختیار دارد. او با استفاده از احساسات و قصد سایر افراد، می‌تواند مسیر تاریخ را عوض کند. در دنیای بازی به چنین افرادی Rewinder میگویند و شما نیز یکی از همین انسان‌های ویژه هستید. Qi Yun در ماجراجویی خود وارد روستایی کوچک شده و به دنبال این است که چرا در این روستا، ارواح قابلیت بازگشت ندارند. برای حل این معمای مرموز، باید در کنار Qi Yun ماجراهای جذابی را تجربه کنید.

گیم پلی بازی به گشت‌وگذار و حل کردن معما در محیط پیکسلی بازی خلاصه می‌شود. شما با افراد مختلف صحبت کرده، از گذشته آن‌ها باخبر شده و با قابلیت ویژه خود وارد خاطرات آن‌ها می‌شوید. سبک و سیاق دنیای بازی مانند دوران باستان چین بوده و اتمسفر مخصوصی دارد. برای حل معماها و پیشروی در بازی نیز باید به‌خوبی به دیالوگ‌ها توجه کرده و چشم تیزبینی برای پیدا کردن سرنخ‌ها و نکات مخفی داشته باشید. اگر برای ماجراجویی جذاب و مرموزی در یک دنیای افسانه‌ای چینی آماده هستید، این بازی را حتماً تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Twelve Minutes و Lake را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Rewinder با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or greater
Processor: Intel i5 Quad-Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Rewinder is a 2D puzzle adventure game inspired by traditional Chinese folklore. The game uses pixel art to mimic the aesthetics of Chinese ink paintings. Players will get to meet mythological figures such as the Spirit Wardens, the Ox-head and Horse-face Guardians of the Beyond, and the Tudi Gong (Keeper of the Land).

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.