بازی های راک‌استار
یحیی رحیمی

سازنده GTA 6 در حال آماده‌سازی برای معرفی بازی جدید است

یحیی رحیمی 11 خرداد 1401 1 دیدگاه
827 بازدید

کریس کلیپل از افراد نزدیک به راک‌استار خبر از برگزاری رویداد بزرگ و رونمایی از یک پروژه جدید داده است. بنابر توییت جدید کلیپل، اعلام یک خبر جدید توسط شرکت Rockstar حتمی است و این اتفاق به زودی رخ می‌دهد. ممکن است که این خبر مرتبط با بازی GTA 6 باشد و بالاخره از این بازی مورد انتظار رونمایی کامل شود.

به گزارش پارسی گیم، طرفداران مجموعه جی تی ای و راک‌استار مدتهاست منتظر رونمایی از یک بازی جدید هستند. طبق گفته کریس کلیپل، این اتفاق به زودی رخ می‌دهد و خبر بزرگی توسط راک‌استار اعلام می‌شود. گفتنی است این استودیو تابه‌حال هیچ صحبتی در مورد معرفی یک خبر جدید در ماه ژوئن نداشته و اینکه حضور آن در هیچ‌کدام از برنامه‌های معرفی بازی ماه ژوئن تائید نشده است. راک‌استار مانند همیشه ترجیح می‌دهد تا بی سر و صدا به کار خود ادامه دهد.

در صورتی که رویداد جدید راک‌استار نزدیک باشد و خبرهای مهمی در راه باشند؛ این گفته می‌تواند چندین معنی داشته باشد. در حال حاضر تولید بازی GTA 6 ادامه دارد و گزارش‌های مختلفی هم از آن منتشر شده است. در عین حال بسیاری منتظر معرفی ریمیک Red Dead Redemption هستند که پروژه‌ای لو رفته است و شایعاتی در مورد پروژه‌های دیگر نیز مطرح شده است. طبق گفته کلیپل، بازی‌ای که قرار است معرفی شود، یک «پروژه جدید» خواهد بود.

سازنده GTA 6 بازی جدید راک‌استار

بازی جدید راک‌استار

گزارش‌هایی از احتمال معرفی دنباله بازی Bully وجود دارد؛ اما هیچ اطلاعات رسمی در دست نیست. تام اندرسون مدتی پیش ادعا کرد که اتفاقاتی در مورد این بازی رخ می‌دهد و راک‌استار آن را به‌طور کل کنار نگذاشته است. ممکن است خبر جدید مربوط به آپگرید گرافیکی Red Dead Redemption 2 برای کنسول‌های نسل نهم باشد که احتمال معرفی آن بیشتر از بقیه است؛ چراکه گزارش‌ها از انتشار GTA 6 در سال 2026 خبر می‌دهند و با این حساب معرفی بازی به این زودی انجام نمی‌شود.

بازی جی تی ای 6 چند سالی است در دست توسعه است؛ اما تولید آن چندین بار به مشکل خورده و راک‌استار مجبور به شروع دوباره شده است. گزارش مالی اخیر شرکت تیک‌تو نشان داد که برنامه‌ریزی برای انتشار چندین ریمستر و ریمیک تا 2025 وجود دارد. ممکن است که ریمیک Red Dead Redemption نیز جزو همین پروژه‌ها باشد. فعلاً نمی‌توان به صحبت‌های کریس کلیپل استناد کرد و احتمال اشتباه بودن آن وجود دارد؛ البته این فرد تابه‌حال اخبار درستی را فاش کرده است.

رویدادهای مختلف رونمایی از بازی در طی ماه اخیر برگزار می‌شوند و احتمال نمایش بازی جدید راک‌استار در Summer Game Fest نیز وجود دارد. منتظر خبرهای بیشتر باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیرعلی یزدانی

    مهمان

    چجوری باید نصبش کنیم

    پاسخ دهید