رایگان سرویس پلی استیشن پلاس PS Plus
محمد صادق شجاعی

God of War بازی رایگان ماه ژوئن پلی استیشن پلاس خواهد بود

محمد صادق شجاعی 10 خرداد 1401 بدون دیدگاه
299 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، یک وب سایت اسپانیایی اقدام به معرفی بازی‌هایی کرده است که در ماه ژوئن به صورت رایگان در دسترس کاربران سرویس PS Plus قرار خواهند گرفت. از بین آثاری از آن‌ها به عنوان بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آینده نام برده شده، بازی God of War شاخص‌ترین آن‌ها است.

وب سایت Areajugones که به زبان اسپانیایی در زمینه بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند، لیست بازی‌هایی را منتشر کرده که در ماه آینده میلادی مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان تجربه کنند. بر این اساس، در صورتی که در ماه ژوئن دارای اشتراک فعال سرویس PS Plus باشید، سه بازی God of War ،Naruto to Boruto: Shinobi Striker و Nickelodeon All-Star Brawl در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

معمولا billbil-kun از اعضای وب سایت Deallabs اقدام به افشای بازی‌های رایگان ماهیانه سرویس پلی استیشن پلاس پیش از معرفی رسمی می‌کند. اما وی اعلام کرده است که تا پیش از 31 مه (10 خرداد) اقدام به معرفی بازی‌های رایگان سرویس Playstation Plus نخواهد کرد. به همین دلیل شرایط در این ماه تغییر کرده و بازی‌های رایگان سرویس PS Plus در ماه ژوئن سال 2022 توسط وب سایت Areajugones معرفی شده‌اند. billbil-kun به کاربران پلتفرم پلی استیشن توصیه کرده که در روز‌های آینده «بازی‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان» یا «آثار فوق‌العاده محبوب» را خریداری نکنند. توصیه‌های billbil-kun با آثار معرفی شده از سوی Areajugones مطابقت دارند.

God of War رایگان می‌شود

در صورت صحت گزارش Areajugones، اضافه شدن بازی گاد اف وار به جمع بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 خبر خوشایندی خواهد بود. این امر از آن جهت است که پیش از این دارندگان کنسول پلی استیشن 5 توانستند در قالب PS Plus Collection، به بازی God of War و تعدادی دیگر از آثار شاخص کنسول PS4 دسترسی داشته باشند.

شرکت سونی تا‌کنون واکنشی به گزارش Areajugones نشان نداده و به صورت رسمی بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژوئن را معرفی نکرده است.

رایگان سرویس پلی استیشن پلاس PS Plusدر صورتی که هم‌اکنون اشتراک سرویس PS Plus را در اختیار دارید، تا تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) فرصت دارید که بازی‌های رایگان ماه مه را دریافت و تجربه کنید. اگر هنوز برای دریافت بازی‌های FIFA 22 ،Curse of the Dead Gods و Tribes of Midgard اقدام نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید.

بازی‌های PS Plus Collection

شرکت سونی به‌زودی سرویس پلی استیشن پلاس جدید را در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار خواهد داد. این سرویس در سه سطح و با مزایا و قیمت‌های متفاوت ارائه می‌شود. سطح اول این سرویس با پسوند Essentials شناخته می‌شود که تفاوت چندانی با سرویس PS Plus فعلی ندارد. با خریداری اشتراک این سطح به مواردی همچون بازی‌های رایگان ماهیانه، تخفیف‌های اختصاصی و امکان تجربه آثار مختلف به صورت آنلاین دسترسی خواهید داشت.

دومین سطح سرویس PS Plus جدید که با نام Extra شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از بازی‌های PS4 و PS5 را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند این بازی‌ها را دانلود و به صورت آفلاین تجربه کنند. Premium کامل‌ترین سطح سرویس پلی استیشن پلاس جدید است که علاوه بر مزایای دو سطح قبل، طیف گسترده‌ای از بازی‌های چهار کنسول پلی استیشن 1، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و PSP را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

سرویس پلی استیشن پلاس جدید هم اکنون در کشور‌های آسیایی، به جز ژاپن، در دسترس قرار دارد. با این حال برای استفاده از این سرویس در آمریکا و اروپا باید به ترتیب تا تاریخ 13 ژوئن (23 خرداد) و 22 ژوئن (1 تیر) صبر کنید.

نظر شما در مورد بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژوئن چیست؟ آیا قصد دارید به این واسطه بازی God of War را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.