بازی Midnight Suns میدنایت سانز
محمد صادق شجاعی

شایعه: به‌زودی تاریخ انتشار بازی Midnight Suns اعلام خواهد شد

محمد صادق شجاعی 4 خرداد 1401 بدون دیدگاه
288 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تام هندرسون به نقل از منابع معتبر گفته است که از زمان نمایش گیم‌پلی اولیه، بازی Midnight Suns (میدنایت سانز) دستخوش «تغییرات گسترده» شده است و به‌زودی تاریخ انتشار این اثر اعلام خواهد شد.

بر کسی پوشیده نیست که در هنگام نمایش گیم‌پلی بازی Midnight Suns، به عنوان تازه‌ترین محصول استودیو Firaxis که سابقه ساخت سری XCOM را در کارنامه دارد، افراد مختلف واکنش‌های متفاوتی نسبت به آن داشته‌اند. پیش از این قرار بود که بازی میدنایت سانز در ماه مارس منتشر شود. اما به دلیل تصمیم سازندگان آن مبنی بر ارائه «بهترین بازی ممکن»، انتشار آن تا نیمه دوم سال 2022 به تعویق افتاد. حال تام هندرسون، اینسایدر مشهور صنعت ویدیو گیم، از طریق منابع خود مطلع شده که از زمان معرفی بازی Midnight Suns، استودیو Firaxis تغییرات گسترده‌ای را در این اثر اعمال کرده است.

بر اساس گزارش درج شده در سایت TryHardGuides، تام هندرسون اشاره کرده که یک تریلر از نسخه تغییر یافته بازی میدنایت سانز به همراه تاریخ انتشار این اثر، در ماه ژوئن منتشر خواهد شد. احتمالا این امر در جریان رویداد Summer Game Fest که در تاریخ 9 ژوئن (9 خرداد) برگزار خواهد شد، محقق می‌شود. ماهیت «تغییرات» بازی Midnight Suns مشخص نبوده و حتی تام هندرسون نسبت به حجم آن‌ مطمئن نیست؛ با این حال در هفته‌های آینده، اطلاعات مختلفی از بازی میدنایت سانز منتشر خواهد شد.

بازی Midnight Suns میدنایت سانز

بازی Midnight Suns دارای بسیاری از کاراکتر‌های مارول است

بازی Midnight Suns قرار است روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در این اثر شخصیت Hunter که یک ابر‌قهرمان جدید است، توسط گروه میدنایت سانز احیا می‌شود تا از اقدام Lilith برای احیای اربابش یعنی Chthon جلوگیری کند. در کنار شرکت در نبردها در قالب یک گروه سه نفره، بازیکنان می‌توانند با هر یک از اعضای گروه Midnight Suns ارتباط برقرار کرده و رابطه خود را با آن‌ها تقویت کنند.

نظر شما در مورد انتشار اطلاعات جدید بازی Midnight Suns در هفته‌های آینده چیست؟ به نظر شما علاقه‌مندان آثار مارول و بازی‌های نقش آفرینی از بازی میدنایت سانز استقبال خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.