بازی Midnight Suns میدنایت سانز
محمد صادق شجاعی

بازی Midnight Suns در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد

محمد صادق شجاعی 28 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
303 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، جدید‌ترین اثر اقتباسی از کاراکتر‌های شرکت مارول یعنی بازی Midnight Suns (میدنایت سانز) در کشور کره جنوبی رده‌بندی سنی شده است که این امر از انتشار آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

یکی از کاربران وب سایت Reddit متوجه شده است که کشور کره جنوبی، بازی Midnight Suns را مناسب افراد بالای 15 سال دانسته است. این رده‌بندی سنی معادل PEGI 16 (مناسب برای افراد بالای 16 سال) در اروپا است. رده‌بندی سنی معمولا به این معنا است که بازی بررسی شده به‌زودی منتشر خواهد شد. به همین دلیل می‌توان نتیجه گرفت که بازیکنان در آینده نزدیک قادر به تجربه بازی میدنایت سانز هستند. با این وجود شرکت 2K و استودیو Firaxis Games تنها به اعلام انتشار بازی Midnight Suns در «نیمه دوم سال 2022» اکتفا کرده و تاریخ دقیق ارائه این اثر در بازار‌های جهانی را مشخص نکرده است.

در ابتدا قرار بود بازی میدنایت سانز در ماه مارس سال جاری در دسترس قرار بگیرد. اما سازندگان این اثر تصمیم گرفتند که انتشار آن را به تعویق انداخته و به نیمه دوم سال 2022 موکول کنند.

بازی Midnight Suns، محصول جدیدی از استودیو Firaxis Games بوده که پیش از این بازی‌های سری XCOM را ساخته است. این اثر دارای ویژگی‌هایی از جمله سیستم ایجاد ارتباط بین شخصیت‌ها بوده که قبلا در دیگر آثار سبک استراتژی به خصوص سری Fire Emblem نمونه آن را مشاهده کرده‌ایم.

بازی Midnight Suns میدنایت سانز

بازی Midnight Suns دارای شخصیت جدیدی به نام هانتر است

با این وجود که بازی میدنایت سانز از شخصیت‌های مارول بهره می‌برد، اما بازیکنان عمدتا کاراکتر جدیدی به نام Hunter را کنترل خواهند کرد. در بازی Midnight Suns از شخصیت هانتر به عنوان «فرزند رها شده» لیلیث، مادر شیاطین، یاد می‌شود. پس از آن که هایدرا اقدام به احیای لیلث می‌کند، گروه اونجرز برای مقابله با او، هانتر را احیا می‌کنند؛ زیرا آن‌ها تنها کسانی هستند که قبلا لیلیث را شکست داده‌اند.

در زمان معرفی بازی Midnight Suns، مدیر نو‌آوری استودیو فیراکسیس گیمز یعنی جیک سولومون گفت: «من با خواندن و لذت بردن از کمیک‌های مارول بزرگ شدم. استفاده از شخصیت‌ها و داستان‌ آن‌ها افتخار بزرگی است که نصیب من و تیم سازنده شده است. اگر عاشق آثار مارول، طرفدار بازی‌های نقش‌آفرینی و علاقه‌مند سبک استراتژی هستید، بازی Midnight Suns به شکلی کاراکتر‌های مشهور را زنده خواهد کرد که تا به حال نمونه آن را مشاهده نکرده‌اید».

میدنایت سانز در تاریخ نامعلومی از سال جاری روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد انتشار بازی میدنایت سانز در آینده نزدیک چیست؟ آیا برای تجربه این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما بازی میدنایت سانز در بین آثار متعددی که از شخصیت‌های مارول اقتباس شده‌اند، موفق ظاهر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.