دانلود بازی Endzone A World Apart Distant Places برای PC
دانلود بازی Endzone A World Apart Distant Places برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Endzone A World Apart Distant Places برای PC

پارسی گیم 3 خرداد 1401 بدون دیدگاه
3,328 بازدید

دانلود بازی Endzone A World Apart Distant Places برای کامپیوتر

آخرالزمان از همان سوژه‌هایی است که ظاهراً همواره همراه ما خواهد بود و هم در قالب فیلم‌های سینمایی و هم بازی‌های ویدیویی آن را تجربه می‌کنیم. بسیاری از عناوین ویدیویی با محوریت نابودی دنیا توسط عوامل مختلف ساخته شده‌اند و تلفیق این سوژه با سایر موارد، بازی‌های جذابی را پدید آورده است. یکی از سبک‌هایی که تا به حال آخرالزمان را به خود ندیده، سبک شهرسازی بوده که معمولاً ایده آن از آخرالزمان فاصله‌ای زیاد دارد. بازی Endzone از استودیو Gentlymad عنوانی شهرسازی بوده که سوژه آخرالزمان را به‌خوبی در کنار آن تلفیق کرده است. به‌تازگی بسته الحاقی Distant Places نیز برای بازی منتشر شده تا محتوای بیشتری در اختیار طرفداران قرار دهد.

داستان بازی در سال 2021 روایت می‌شود که در آن گروهی تروریستی منجر به انفجارهای اتمی گسترده در سرتاسر دنیا شده و هرج‌ومرج بزرگی را پدید می‌آورد. این هرج‌ومرج به آخرالزمان منجر شده و بسیاری از مردم دنیا کشته می‌شوند. آن‌هایی که موفق شدند به پناهگاه‌های زیرزمینی به اسم Endzone برسند زنده مانده و توانستند 150 سال پس از واقعه به سطح زمین برگردند. اکنون تحت فرمان شما بشریت بار دیگر تمدن خود را از نو بنا کرده و شهر جدیدی بسازد.

گیم پلی بازی مانند عناوین کلاسیک شهرسازی بوده و داخل آن باید عناصر متعددی را مدیریت کنید. بیش از 70 مدل بنای مختلف با کاربردهای منحصربه‌فرد وجود داشته که باید برای توسعه شهر خود از آن‌ها استفاده کنید. جمع‌آوری و استخراج منابع مهم از دیگر فعالیت‌های درون بازی بوده و سروکله زدن با خطرهای دنیای نابودشده مانند رادیواکتیو، موجودات جهش‌یافته، باران اسیدی، راهزن‌ها و… نیز دائم سر راه شما قرار می‌گیرد. در واقع این بازی را می‌توان تلفیقی از عناوین Survival و شهرسازی دانست که گیم پلی‌ای کلاسیک اما عمیق را ارائه می‌دهد.

در بسته الحاقی Distant Places چهار منطقه بزرگ، زیبا و کاملاً جدید به بازی اضافه شده‌اند که درون آن‌ها 12 سناریوی داستانی جذاب را تجربه خواهید کرد. این مناطق جدید که با نام Distant Places شناخته می‌شوند مملو از ناشناخته‌ها بوده و حال که انسان‌ها توانسته‌اند بار دیگر پس از آخرالزمان، دنیای خود را بنا کنند، زمان مناسبی برای گشت و گذار در این مناطق است. علاوه بر میوه‌های جدید برای کاشتن مانند نارگیل و موز، ساختمان‌های جدید با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، امکان ساخت بالن‌های هوایی برای گشت و گذار در منطقه نیز به بازی اضافه شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Cities Skyline را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Endzone A World Apart Distant Places برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: I5-2500K, 4-Cores @3.30 GHz or equivalent AMD-Hardware
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760 or equivalent
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Supported: Monitors with 16:10 and wider aspect ratios (NOTE: 5:4 and 4:3 aspect ratios are not supported)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

It has been centuries since we started to regain our foothold on the surface of the earth. Up to this day, we have strived to establish a flourishing haven, much more than just a shelter to withstand the harsh environment we find ourselves in. It’s a place that provides safety, health care, education and even electricity, but most importantly, it’s a place everybody can call their home. A place to pursue happiness. But even after reaching these important milestones and creating a new and healthy civilization, our people are still curious as to what lies ahead.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.71 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.