بازی V Rising
یحیی رحیمی

نیم میلیون نسخه از بازی ومپایر V Rising در یک هفته فروش رفت

یحیی رحیمی 1 خرداد 1401 بدون دیدگاه
422 بازدید

بازی سبک بقا با تم ومپایر به نام V Rising موفق به فروش نیم میلیون نسخه در هفته اول شده است. استودیو Stunlock Studios‌ به‌عنوان توسعه‌دهنده، این بازی جدید را در تاریخ هفدهم مه 2022 به‌صورت اولیه منتشر کرد و بازخوردهای مثبت باعث شد تا صدها هزار نفر ترغیب به خرید نسخه کامل بازی شوند.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از استودیو Stunlock، نیم میلیون نفر در هفته اول بازی V Rising را خریده‌اند. این باعث شد تا اسم بازی در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های استیم قرار بگیرد و افراد زیادی مشتاق خرید و تجربه آن شوند. نظرات بسیار مثبتی در مورد این بازی ثبت شده است و بیش از هشت هزار نفر از جنبه‌های مختلف این بازی سبک بقا تعریف کرده‌اند.

بازی V Rising به‌عنوان «تجربه بقا در دنیای ومپایر» معرفی شده است و شامل یک دنیای جهان‌آزاد با سیستم‌های مدرن است. بازی از امکان ایجاد پایگاه و همچنین ترکیب مصالح پشتیبانی می‌کند و تلفیقی از تمامی بازی‌های سبک بقا است. بازی جدید با تم خون‌آشام همچنین از کمپین تک‌نفره پشتیبانی می‌کند و حالت چندنفره PvP‌ و PvE نیز در بازی وجود دارد.

دانلود بازی V Rising

فروش باورنکردنی بازی V Rising

بنابر توضیحات منتشرشده، شخصیت اصلی به‌عنوان یک خو‌ن‌آشام کار خود را شروع می‌کند و باید مناطق اطراف را برای یافتن خون و کسب قدرت بیشتر جستجو کند. بازی‌کننده باید از نور آفتاب دوری کند و بتواند در این جهان وسیع و خطرناک زنده بماند. هدف نهایی ایجاد یک قلعه و یافتن رازهای این دنیای وسیع است. در نهایت باید متحدانی برای خود بیابید و قلمرو خود را گسترش دهید.

بازی V Rising در حال حاضر بیش از صد هزار بازی‌کننده آنلاین در استیم دارد و شروع بی‌نظیری را تجربه کرده است. این در حالی است که تعداد بازیکنان Babylon’s Fall از عناوین جدید اسکوئر انیکس به یک نفر رسیده است. انتشار نسخه اولیه بازی بسیاری از کاربران استیم را مشتاق تجربه V Rising کرده است و استفاده از تم خون‌آشام باعث شده تا بسیاری آن را یک بازی بی‌نقص از دنیای ومپایر بنامند.

در صورتی که با خوردن خون و بقا یافتن در دنیایی وسیع و پر از خطر مشکل ندارید، می‌توانید نسخه اولیه بازی را به مدت یک سال تجربه کنید. در صورتی که می‌خواهید نسخه کامل بازی را قبل از انتشار بخرید، می‌توانید از تخفیف در نظر گرفته‌شده استفاده کنید. استودیو نوشته است که قیمت بازی پس از مدت مشخصی افزایش می‌یابد؛ اما آن‌ها نمی‌توانند قیمت دقیق را به بازی‌کنان اعلام کنند.

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.