گرافیک بازی God of War Ragnarok
یحیی رحیمی

گرافیک بازی God of War Ragnarok در تازه‌ترین تیزر کاهش یافته است

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1401 4 دیدگاه
4,475 بازدید

استودیو Santa Monica‌ روز گذشته از قابلیت‌های دسترسی‌پذیری بازی God of War Ragnarok رونمایی کرد. بازی‌کنان با هر نوع توانایی و شرایط فیزیکی می‌توانند از بازی جدید استفاده کنند. استودیو به‌منظور نمایش ویژگی‌های جدید بازی از یک تیزر کوتاه استفاده کرده است که نسبت به نسخه سال گذشته، افت گرافیکی دارد. انتشار این کلیپ باعث شده تا کاربران شبکه‌های اجتماعی از افت گرافیک بازی God of War Ragnarok صحبت کنند.

به گزارش پارسی گیم، انتشار کلیپ جدید بازی گاد آو وار روگناروک در شبکه‌های اجتماعی با شروع بحث و جدل‌های جدی در مورد گرافیک بازی همراه شد. کاربران با انتشار تصاویر و کلیپ‌هایی در صفحه ردیت پلی‌استیشن 4 نوشتند که گرافیک بازی نسبت به تیزر سال گذشته کاهش یافته است. این در حالی است که طرفداران پلی استیشن معتقدند که گرافیک بازی ارتقاءیافته است و جزئیات گرافیکی بیشتری را می‌بینیم.

گرافیک بازی God of War Ragnarok

تغییرات گرافیک God of War Ragnarok

استودیو سانتا مونیکا یک فیلتر جدید در کلیپ به کار برده است که باعث شده تا گرافیک بازی God of War Ragnarok به باور طرفداران، واقعی‌تر به نظر برسد و با صحنه موردنظر همخوانی بیشتری داشته باشد. بخش بزرگی از طرفداران نیز نسبت به تغییرات بازی خوشحال نیستند. تعدادی نوشته‌اند که یک صحنه برفی این‌طور به نظر نمی‌رسد و این تیزر با واقعیتی که تعدادی از طرفداران پلی استیشن از آن صحبت می‌کنند؛ فاصله زیادی دارد.

چرا God of War Ragnarok پایان خوشی نخواهد داشت؟

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها در مورد گرافیک بازی God of War Ragnarok، خال‌کوبی روی گردن آترئوس است. این خال‌کوبی در جدیدترین ویدیو بسیار کمرنگ به چشم می‌آید. این در حالی است که کیفیت ویدیو پیشین فراتر از آنچه می‌بینیم بود و جزئیات بیشتری را نمایان می‌کرد. در ادامه جزئیات صورت کریتوس و آترئوس نیز نسبت به ویدیو سال پیشین افت کرده است. تعدادی از کاربران نوشته‌اند که کلیپ سال گذشته دارای جزئیات بصری بیشتری بوده است و به همین دلیل آن را تحسین کرده‌اند.

گرافیک گاد آو وار رگناروک

طرفداران پلی استیشن در پاسخ نوشته‌اند که وضوح تصویر میان دو کلیپ یکسان نیست و همین باعث ایجاد تغییرات مهم شده است. این در حالی است که تغییر گرافیکی تنها به‌وضوح ختم نمی‌شود و دیگر جنبه‌ها وجود دارند که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشید. بازی گاد آو وار رگناورک هنوز راه زیادی تا انتشار دارد و سونی نیز هیچ‌گاه بازی‌های انحصاری با کیفیت گرافیکی کم را منتشر نمی‌کند. باید منتظر ماند و دید که آیا گرافیک بازی God of War Ragnarok با سطح انتظارات بازیکنان همخوانی دارد یا خیر؟

در حالی که زمان انتشار بازی جدید سونی مشخص نیست؛ یکی از توسعه‌دهندگان از انتشار گاد آو وار رگناروک در سال جاری میلادی صحبت کرده است. کارگردان God of War نیز خبر از افزایش گرافیک God of War Ragnarok داده بود. نظر شما در مورد تغییرات کلیپ جدید چیست؟

منبع:‌ DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Dodo Macintosh

    مهمان

    اصلا گرافیک بالا به درد من تو که نمی خوره هر موقع اومدن pc آخرین مدل خیرات کردن نگران گرافیک باشید از نظر من داستان سرایی و گیم پلی مهم هست و اینکه سیستم پیشنهادی برای این بازی نیاز به RTX 2080 نداشته باشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AmirAli1988

    مهمان

    بازی هنوز نیومده هیترا شروع کردند.
    ماکرو باگ فنا زور بزنید تا میتونید موفق میشید حتما ???

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ارمیا

    مهمان

    نمیشه بازی به این بزرگی رو فقط با یه عکس قضاوت کرد اینا هی میگن فقط داریم رو گرافیک کار می‌کنیم حتما موقعی که بازی میکنید گرافیکش خیلی فرق میکنه وگرنه اینا نمیان این همه وقت رو گرافیکش کار کنن بعد تازه پس از هشت ماه گرافیکش ضعیف بشه خیلی بعید میدونم ای کاش کل تریلر قبلی رو با گرافیک جدید منتشر میکردن ولی به مطمئن باشید که افت نمیکنه
    متا بین ۹۳ و ۹۶

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Aaa در پاسخ به ارمیا

      مهمان

      دقیقا متاش رو از کجا فهمیدی؟!?
      نکنه غیب گو هستی?

      الکی که گفتی هم متای starfield هست?