Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

بخش مولتی پلیر Cyberpunk 2077 دارای ریز تراکنش و خرید درون برنامه‌ای است

یحیی رحیمی 17 شهریور 1399 بدون دیدگاه
707 بازدید

ریز تراکنش‌ها و خرید آیتم در بازی‌های آنلاین به یکی از مشکلات جدی نسل فعلی تبدیل‌شده اما ناشران به‌طور مداوم از این سیستم استفاده می‌کنند و تاکتیک‌های جدیدی به کار برده‌اند. استودیو CD Projekt RED از آن دسته توسعه‌دهندگانی بوده که استفاده از سیستم خرید درون برنامه‌ای ناعادلانه مانند EA را منع کرده اما بازی Cyberpunk 2077 مسیر The Witcher 3 را طی خواهد کرد و سیستم ریز تراکنش آن عادلانه خواهد بود.

استودیو به دنبال معرفی اطلاعات کامل در مورد بسته‌های الحاقی و محتوای پس از انتشار Cyberpunk 2077 است؛ اما جدا از بخش داستانی، حالت مولتی پلیر یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی خواهد بود. ازآنجایی‌که استودیو دنیای بازی را بسیار گسترده و بزرگ طراحی کرده و از ویژگی‌هایی مانند شخصی‌سازی تمام شخصیت‌ها استفاده کرده است، خرید درون برنامه‌ای قطعاً از ویژگی‌های مهم آن خواهد بود.

مدیرعامل استودیو در جلسه پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران از افزودن ریز تراکنش‌ها به بخش مولتی پلیر گفته است. او باور دارد که Cyberpunk 2077 پلتفرم خوبی برای فروش آیتم است اما قرار نیست این آیتم‌ها بسیار تهاجمی و ناعادلانه باشند. آیتم‌های بازی طوری طراحی می‌شوند که کاربران با خوشحالی به خرید و هزینه بپردازند:

EUEXSCOM-2017-ADAM-KICINSKما هیچ‌گاه رفتار تهاجمی نسبت به طرفدارانمان نداشته‌ایم و با آن‌ها به‌صورت عادلانه و دوستانه رفتار می‌کنیم؛ اما انتظار خرید آیتم‌های بزرگ را داشته باشید. هدف ما این است که طراحی آیتم‌ها را طوری انجام دهیم که مردم با خوشحالی برای بازی هزینه کنند. نیازی به پنهان کردن چیزی از شما ندارم و کل هدف ما ایجاد حس ارزش نسبت به خرید است. می‌خواهیم طرفدارانمان از هزینه برای خرید محصولاتمان خوشحال باشند، مشابه کاری که با بخش داستانی انجام داده‌ایم. Cyberpunk 2077 فضای عالی برای فروش آیتم است اما هیچ‌گاه هجومی و ناعادلانه رفتار نخواهیم کرد.

ایجاد تعادل میان هزینه و آیتمی که بازیکن دریافت می‌کند، یکی از اهداف بسیاری از توسعه‌دهندگان بوده و کسی مایل به ایجاد جو منفی پیرامون بازی‌هایش نیست. سایبرپانک 2077 روز 29 آبان منتشر می‌شود و تاریخ انتشار بخش مولتی پلیر مشخص نیست.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.