دانلود بازی Train Valley 2 Myths and Rails برای PC
دانلود بازی Train Valley 2 Myths and Rails برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Train Valley 2 Myths and Rails برای PC

پارسی گیم 26 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,949 بازدید

دانلود بازی Train Valley 2 Myths and Rails برای کامپیوتر

بازی‌های ژانر شبیه ساز هر روزه به تعدادشان افزوده شده و شاهد تبدیل شدن عجیب‌ترین پدیده‌های واقعی در دنیای بازی‌های ویدئویی هستیم. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید در نقش بزرگ‌ترین زنجیره غذایی یا کمپانی راه و ساختمان بازی کنید. بازی‌های شبیه ساز شاید برای همه گیمرها جذاب نباشند، ولی نمی‌توان انکار کرد که مخاطبین خاص خود را ندارند. یکی از این مدل بازی‌ها که اخیراً سروصدای زیادی به پا کرد، Train Valley نام دارد. این بازی دنباله‌ای برای عنوان موفق Train Valley است و شما را در نقش مسئول تولید خطوط راه آهن قرار داده تا راه را برای قطارهای غول‌آسا باز نماید.

Train Valley 2 دست روی پدیده‌ای گذاشته که تا حالا بازی‌های شبیه ساز زیادی به آن نپرداخته‌اند. ساخت خطوط راه آهن و وصل کردنشان به ایستگاه‌های قطار در سراسر دنیا، شاید هیجان‌انگیزترین کار ممکن نباشد؛ ولی فراموش نکنید که با یک بازی شبیه ساز روبرو هستیم و میدانیم که قرار است با چه چیزی مواجه شویم. تمام لوازم و ابزار مورد نیازتان برای شکل دادن به حماسی‌ترین خط راه آهن دنیا در این بازی فراهم بوده و می‌توانید خلاقیتتان در این زمینه را به رخ بکشید. ظاهر و نقشه‌های این بازی به شدت متنوع و رنگارنگ هستند و به هیچ وجه با گذر زمان چشمانتان را خسته نخواهند کرد.

بازی Train Valley 2 Myths and Rails در اصل یک بسته الحاقی برای عنوان اصلی بوده که کلی محتوای جدید و متنوع به بازی اضافه می‌کند. 20 مرحله کاملاً جدید و چالش برانگیز که شما را در دنیاهای کلاسیک و مدرنی قرار می‌دهد تا حضور ریل‌های قطار در گذر زمان را مشاهده کنید. یکی از نکات مثبت این بازی، امکان کنترل قطار بر روی ریل‌های ساخته شده به دستتان است. با این کار می‌توانید مطمئن شوید که تا چه اندازه در ساخت ریل قطار موفق بودید. موسیقی متن تازه‌ای به این عنوان افزوده شده تا در طول مسیر سرگرم باشید و از یکی از برترین بازی‌های شبیه ساز چند سال اخیر لذت ببرید.

بازی Train Valley 2 Myths and Rails نام بسته‌ای الحاقی برای یکی از بهترین بازی‌های شبیه ساز امسال است. این عنوان به شما کنترل سازنده ریل‌های قطار را داده تا با خلاقیت و ابزار درون بازی، یکی از بهترین خطوط راه آهن در دنیا را خلق کند. اگر این مدل بازی‌ها برایتان جذابیت دارد، تجربه Train Valley 2 Myths and Rails را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های RollerCoaster Tycoon و Voxel Tycoon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Train Valley 2 Myths and Rails برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP1+
Processor: Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 5600+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX1050 Ti or higher
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A fine-tuned railway network will always smooth things out no matter how peculiar your new assignment may be. Should you choo-choose to accept it, be prepared for the all-new campaign that includes 20 levels revealing the miraculous world of legends, myths, fiction and subjective reality.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.