دانلود بازی Spire of Sorcery برای PC
دانلود بازی Spire of Sorcery برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spire of Sorcery برای PC

پارسی گیم 24 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,650 بازدید

دانلود بازی Spire of Sorcery برای کامپیوتر

یکی از اقدامات بازیسازان مستقل جدید برای جذاب‌تر و خاص‌تر کردن محصولاتشان، ترکیب کردن چندین استایل و ژانر با همدیگر است. این اقدام باعث می‌شود تا گیمرها با خرید یک بازی، به تجربه چندین عنوان مختلف بپردازند. این دقیقا اتفاقی است که برای بازی Spire of Sorcery از استودیوی Charlie Oscar افتاده است. این بازی با ترکیب عناوین استراتژیک نوبتی، نقش آفرینی، بقا و بازی‌های روگ لایک، دست به خلق محصولی متفاوت و کاملا اورجینال زده که پیش از این نمونه‌ای برایش وجود ندارد. Spire of Sorcery گرافیکی دو بعدی و استایل هنری بی‌نظیری دارد که چشمانتان را به سوی خود خیره می‌کند.

Spire of Sorcery موفق شده تا قدرتمندترین ویژگی‌های هر ژانر را به بهترین شکل درون خود حل کند. به عنوان مثال در قسمت نقش آفرینی، شما گروهی از رزمندگان را همراه خود دارید که هر کدام دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود هستند. امکان خرید و فروش، ارتقای کاراکترها، مبارزات نوبتی و… تمامی از المان‌های خوب بازی‌های نقش آفرینی است که درون Spire of Sorcery قرار گرفته‌اند. همچنین دوربین از زاویه بالا و نقشه‌هایی که باید بر رویشان همانند مهره‌های شطرنج حرکت کنید، ما را به شدت به یاد بازی‌های استراتژیک میاندازد. سیستم مرگ و میر بازی نیز از عناوین روگ لایک الهام شدیدی گرفته است.

Spire of Sorcery در زمینه گرافیکی یکی از زیباترین بازی‌های امسال است. تمام آرت ورک‌های بازی به صورت دستی کشیده شده که روح و خلوص جالبی به بازی افزوده‌اند. رابط کاربری و نقشه‌های بازی نیز به شکل زیبایی بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرند و شما را حیرت زده می‌کنند. Spire of Sorcery تا حدودی عنوانی سخت و پیچیده است. انتظار نداشته باشید که با یک بار تجربه، موفق به کشف تمامی قابلیت‌هایش بشوید. ولی اگر از آن دسته گیمرهای صبوری باشید که صدها ساعت را درون یک بازی سر کرده تا تنها آن را یاد بگیرد، پس Spire of Sorcery قرار است تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب امسالتان بشود.

بازی Spire of Sorcery عنوانی در سبک نقش آفرینی و استراتژیک نوبتی است. این بازی شما را در دنیای تاریک و تیره‌ای قرار داده که پر از موجودات شیطانی و مخوف شده است. هدف شما، نابودی آن‌ها و رساندن این دنیا به صلح و آرامش است. اگر درون بازی نقش آفرینی خود به دنبال چالش و درگیری می‌گردید، پس Spire of Sorcery را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Iron Oath و Wasteland 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spire of Sorcery برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel 2.3Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel Iris 5000
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Internal

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel i5 / similar AMD or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 7XX / similar Radeon or higher
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Internal

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

On the western coast stretches the Empire, the last known shard of human civilization. Occasionally, a person with the talent for magic is born there. Hunted and persecuted, such people are confined to the Sanctuaries for the Corrupted. Under the watchful eye of the Inquisition, the mages are made to work for the benefit of the state.
Across the Great River from the Empire begin the Wild Lands. Once civilized, they are now roamed by predators, ghosts and demons. Dismal Marshes, Elderwood, Deceiving Plains: these lands are home to sentient non-human tribes. There is little contact and no sympathy between the Empire and these dwellers of the Wild Lands.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.