دانلود بازی Return of the Obra Dinn برای PC
دانلود بازی Return of the Obra Dinn برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Return of the Obra Dinn برای PC

پارسی گیم 12 مهر 1401 بدون دیدگاه
3,252 بازدید

دانلود بازی Return of the Obra Dinn برای کامپیوتر

بازی‌های پازل و ماجراجویی در دوران قدیم به واسطه چالش‌های ذهنی سختی که پیش روی بازیکنان قرار می‌دادند، به شهرتی جهانی رسیده بودند. با این حال این روزها کیفیت و ارزش این مدل عناوین به شدت پایین آمده و تا حدودی از خاطرات پاک شده‌اند. ولی هر از چند گاهی می‌توان یک استودیوی مستقل را پیدا کرد که یک بازی جذاب معمایی و پازل را ساخته و گیمرها را انگشت به دهان می‌گذارد. یکی از این آثار، بازی خارق‌العاده Return of the Obra Dinn بوده که به دست یک بازی‌ساز به نام Lucas Pope در سال 2018 منتشر شده و با نوآوری‌هایش، توانست لقب یکی از بهترین‌های سال را کسب کند.

اگر تابه‌حال به این فکر افتاده‌اید که تبدیل به کارآگاهی بزرگ و توانمند برای حل پرونده‌های جنایی مرموز شوید، نیازی نیست به جای دوری بروید، زیرا بازی Return of the Obra Dinn دقیقاً همین شرایط را برایتان فراهم خواهد کرد. بازی‌های زیادی نمی‌توانند آن حس و حال خالص کارآگاه بازی را به شکل خوبی پیاده سازی کرده و شکست می‌خورند؛ با این حال در این عنوان، شما باید از تمام جنبه‌های مختلف مانند جمع آوری مدارک و کنار هم قرار دادنشان به پرونده‌ها نگاه کنید. هیچ جای خطا و دور زدنی برای شما وجود ندارد؛ یا متوجه قطعات پازل می‌شوید و یا هرگز نمی‌توانید به هویت قاتل و مقتولان پی ببرید.

داستان بازی Return of the Obra Dinn حول محور یک کشتی گمشده می‌گذرد که پس از مدت‌ها به ساحل برگشته و تمام ده‌ها سرنشینی که سوارش بودند به طرز مشکوکی به قتل رسیده‌اند. حال شما به عنوان شخصیت اصلی، وظیفه دارید تا اجساد، نقاط مختلف و قسمت‌های کشتی را بررسی کرده و سپس قطعات پازل را کنار هم گذاشته تا بفهمید که چه شخصی مرتکب قتل شده و مقتولان به چه شکلی کشته شده‌اند. تعداد افراد کشته شده به قدری بالا است که سر درآوردن از ماجراهای پشت پرده، کاری به شدت دشوار خواهد بود. پس از تمام کردن این بازی، بدون شک به هوش و ذکاوت خود به عنوان یک کارآگاه افتخار خواهید کرد.

بازی Return of the Obra Dinn عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل است. پس از بازگشت یک کشتی گمشده، تمام ساکنینش به طرز مشکوکی به قتل رسیده‌اند و شخصیت اصلی نیز باید به پی بردن راز هر کدام رسیدگی کند. یک بازی معمایی سخت و چالش برانگیز که پس از اتمام، برای مدت‌ها با شما باقی خواهد ماند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Stanley Parable: Ultra Deluxe و Kentucky Route Zero را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Return of the Obra Dinn برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or better
Processor: 2 GHz Intel i5 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Discrete GPU
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Requires 720p or higher resolution and outputs 16:9 aspect only, letterboxed if necessary.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In 1802, the merchant ship Obra Dinn set out from London for the Orient with over 200 tons of trade goods. Six months later it hadn’t met its rendezvous point at the Cape of Good Hope and was declared lost at sea.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.