بازی The Division 2
یحیی رحیمی

بازی The Division 2 به مدت چند روز رایگان شد

یحیی رحیمی 23 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
375 بازدید

شرکت یوبی سافت به مناسبت آپدیت فصل نهم بازی The Division 2 فرصتی برای تجربه رایگان بازی ایجاد کرده است. تمام بازی‌کنان می‌توانند با حساب کاربری یوبی سافت از تجربه رایگان بازی تام کلنسی دیویژن 2 در سراسر پلتفرم‌‌ها استفاده کنند. تمامی بازی‌کنان پلتفرم‌های ایکس باکس، پلی استیشن، استادیا و کامپیوتر می‌توانند تا تاریخ شانزدهم مه (26 اردیبهشت) از بازی به‌صورت رایگان بهره ببرند.

بنابر آخرین اخبار بازی، انتشار رایگان بازی The Division 2 با آپدیت فصل نهم به نام Hidden Alliances همراه شده است. فصل جدید همراه با یک حالت جدید و همچنین آیتم‌های بیشتری برای جمع‌آوری آغاز می‌شود و فرصت مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند برای اولین بار بازی را شروع کنند. تمامی پیشرفت ثبت‌شده در طی رویداد رایگان به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد و تنها کافی است که بازی را روی پلتفرم موردنظر خود بخرید.

بازی The Division 2 رایگان

دانلود The Division 2 به‌صورت رایگان

همان‌طور که خواندید، فرصت دانلود رایگان بازی The Division 2 تا روز 26 اردیبهشت وجود دارد و پس از آن باید بازی را خریداری کنید. در حال حاضر می‌توانید با مراجعه به فروشگاه موردنظر خود در پلتفرم مورداستفاده، بازی را به لیست دانلود اضافه کنید؛ در صورتی که بازی موردپسند شما قرار گرفت و خواستید آن را برای همیشه در کلکسیون عناوین خود داشته باشید، تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته شده که بهتر است نگاهی به آن‌ها بیندازید.

در حال حاضر قیمت نسخه کامپیوتر بازی تام کلنسی دیویژن 2 به پنج دلار رسیده است که کمترین قیمت بازی در طی سال‌های اخیر است. این قیمت برای نسخه ایکس باکس نیز ثابت است و کافی است پنج دلار بپردازید. قیمت بازی در حالت عادی 30‌ دلار است و در نتیجه این بهترین فرصت برای افزودن آن به کلکسیون خود است. گفتنی است تنها نسخه کامل بازی برای پلی‌استیشن تخفیف خورده و در صورتی که می‌خواهید این بازی را روی پلی‌استیشن دریافت کنید، لازم است 16 دلار بپردازید؛ قیمت نسخه کامل نیز 80 دلار است.

برای افرادی که با بازی The Division 2 آشنا نیستند؛ باید بگوییم که با یک شوتر سوم شخص روبه‌رو هستید که روی گیم‌پلی تیمی و همکاری میان هم‌تیمی‌ها تمرکز کرده است. شما در جهان بازی خواهید چرخید و با انواع و اقسام دشمنان خواهید جنگید. دنباله بازی دیویژن شروع آهسته‌ای داشت؛ اما بالاخره فروش آن به ده میلیون نسخه رسید. منتقدان هنگام انتشار، روند بازی را ستودند و محیط بازی را خیره‌کننده خواندند.

برای دریافت رایگان بازی The Division 2 کافی است به فروشگاه‌های مختلف مانند مایکروسافت و پلی‌استیشن سر بزنید. گفتنی است فرصت تجربه رایگان تا روز 26 اردیبهشت فعال است.

منبع:‌ GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.