EA Sports FC فیفا
محمد صادق شجاعی

باشگاه‌های بزرگ فوتبال همچنان با شرکت EA در سری EA Sports FC همکاری می‌کنند

محمد صادق شجاعی 21 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
203 بازدید

به دلیل قطع همکاری شرکت الکترونیک آرتز و فیفا، مجموعه مشهور این شرکت یعنی سری FIFA از این به بعد با نام جدید سری EA Sports FC ادامه خواهد یافت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، باشگاه‌های بزرگ جهان قصد دارند که همکاری خود با شرکت EA را ادامه داده و حتی بدون وجود نام تجاری فیفا، آماده پیوستن به سری جدید شرکت مذکور هستند.

از سال آینده میلادی، مجموعه شبیه‌ساز فوتبال شرکت الکترونیک آرتز با نام EA Sports FC شناخته خواهد شد. با این وجود که محتوای رسمی جام جهانی در این سری وجود ندارد، اما شرکت Electronic Arts وعده داده که در قالب EA Sports FC به تمامی محتوا‌های سری فیفا از جمله بازیکنان، باشگاه‌ها، استادیوم‌ها و لیگ‌ها دسترسی خواهید داشت.

شرکت الکترونیک آرتز قبلا خبر داده بود که با باشگاه‌ها و لیگ‌های بزرگ دنیا از جمله لیگ برتر فوتبال انگلستان، بوندسلیگا، لالیگا و یوفا برای لایسنس تیم‌ها قرارداد‌هایی را امضا کرده است. همچنین پس از معرفی نام جدید سری فیفا، بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا در شبکه‌های اجتماعی حمایت خود از EA Sports FC را اعلام کرده‌اند.

تیم‌های مطرح از سرتاسر جهان که در لیگ‌های مختلف از جمله لیگ برتر فوتبال انگلستان و لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا حضور دارند، با انتشار توییت‌های مختلف و استفاده از هشتگ EA Sports FC از هدف خود برای همکاری و حضور در مجموعه جدید شرکت الکترونیک آرتز خبر داده‌اند. از بین باشگاه‌های حاضر در لیگ MLS که چنین توییت‌هایی را منتشر کرده‌اند، می‌توان به تورنتو اف سی و آستین اف سی اشاره کرد.

علاوه بر این، باشگاه‌های رئال مادرید از لالیگا و لیورپول از لیگ برتر فوتبال انگلستان که به‌زودی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت، دیگر تیم‌های مطرح و بزرگ دنیا هستند که در حمایت از EA Sports FC اقدام به انتشار توییت کرده‌اند. دیگر باشگاه‌های طراز اول دنیا که با سری جدید شرکت EA همکاری خواهند کرد، عبارتند از: بوروسيا دورتموند، اتلتیکو مادرید، تاتنهام هاتسپر و منچستر سیتی.

EA Sports FC فیفا

رئال مادرید و لیورپول از سری EA Sports FC حمایت کرده‌اند

شرکت الکترونیک آرتز باور دارد که از دست دادن لایسنس فیفا، این شرکت را از بند محدودیت‌های فدراسیون بین‌المللی فوتبال آزاد کرده و زمینه نو‌آوری‌های جدید را فراهم خواهد کرد. به این واسطه شرکت EA آماده است که محتوا‌های خلاقانه‌تری را وارد شبیه‌ساز فوتبال خود کرده و همچنین مشارکت‌های تجاری بالقوه که فراتر از تجربه اصلی فوتبال هستند، به این مجموعه اضافه کند.

در مقابل، فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام کرده است که قصد دارد با دیگر بازی‌سازان ترد پارتی همکاری کرده و بازی‌های جدیدی که تحت لایسنس فیفا هستند، به بازار ارائه کند. در حال حاضر بازی‌های مختلفی تحت لایسنس فیفا در حال ساخت هستند که جزو آثار شبیه‌ساز فوتبال محسوب نمی‌شوند. فدراسیون بین‌المللی فوتبال قصد دارد این آثار را در سه‌ماهه سوم سال جاری منتشر کند.

بازی FIFA 23 آخرین شبیه‌ساز فوتبال شرکت EA است که تحت لایسنس فیفا منتشر شده و تنها جنبه شبیه‌سازی ورزش فوتبال را پوشش خواهد داد. به نظر می‌رسد شرکت الکترونیک آرتز شرکای ثابت و بزرگی دارد که آماده همکاری با آن در قالب EA Sports FC هستند.

نظر شما در مورد تغییر نام سری FIFA و عدم همکاری شرکت EA با فدراسیون بین‌المللی فوتبال چیست؟ به نظر شما سری EA Sports FC به اندازه مجموعه فیفا محبوب خواهد بود؟ تصمیم فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای ساخت بازی‌های فوتبالی تا چه اندازه روی عملکرد سری EA Sports FC تاثیر خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.