دانلود بازی Whalien Unexpected Guests برای PC
دانلود بازی Whalien Unexpected Guests برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Whalien Unexpected Guests برای PC

پارسی گیم 15 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,594 بازدید

دانلود بازی Whalien Unexpected Guests برای کامپیوتر

Whalien Unexpected Guests یک پلتفرمر پازل سه بعدی مبتنی بر فیزیک است که توسط Forbidden Folds ساخته شده و در قسمت داخلی یک ماشین پرنده عظیم به شکل نهنگ جریان دارد. شما کنترل Ernest Hemingwhale، از نوادگان خالق اصلی این ماشین که مهندس است را به دست می‌گیرید. همه مسافران دیگر به دلیل هجوم موجوداتی به نام Squiddies فرار کرده‌اند. با مختل شدن چندین عملکرد حیاتی، هوش مصنوعی کشتی از شما می‌خواهد که کاری در مورد این مشکلات انجام دهید.

گیم پلی در ابتدا کمی سبک به نظر می‌رسد. با وجود سایز بزرگی که دارد، قهرمان داستان در پریدن بسیار خوب است که به او امکان دسترسی به برخی از قسمت‌های مسدود شده کشتی را می‌دهد. او همچنین به سرعت به دو دستکش قدرتی دسترسی پیدا می‌کند، یکی برای جذب اجسام و دیگری طراحی شده برای دفع آنها ساخته شده است. با استفاده از این توانایی‌ها، او می‌تواند کشتی را کاوش کند و به طور پیوسته به سمت سوراخ آسیب دیده حرکت کند. در مسیر با دشواری‌ها و پازل‌های زیادی برخورد می‌کنید.

Whalien Unexpected Guests عنوان دوست داشتنی و کوچکی است که آن‌قدر هم وقت شما را نگرفته و تنها به دنبال خلق ساعاتی سرگرمی است. عمق داستانی زیادی درون این بازی وجود ندارد، ولی جهانی که برایتان به تصویر می‌کشد، کارتونی و پرجزئیات است. اگر حوصله‌تان از بازی‌های بزرگ و نفس گیر درون بازار سر رفته و به دنبال 2 الی 3 ساعت سرگرمی کارتونی و فراموش نشدنی می‌گردید، خب خبرهای خوبی داریم؛ می‌توانید همین حالا Whalien Unexpected Guests را دانلود کنید.

بازی Whalien Unexpected Guests عنوانی در سبک ماجراجویی و پلتفرمر است. شما در نقش مهندس یک کشتی فضایی قرار می‌گیرید که وظیفه دارد تا به سمت سوراخی که در کشتی ایجاد شده حرکت کرده و آن را تعمیر کند. گیم پلی بازی شاد و پر از پازل‌های جالب است و قطعاً توانایی این را دارد تا ساعاتی شما را از مشکلات دور کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Youropa و Overloop را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Whalien Unexpected Guests برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core | AMD Ryzen @2,8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core | AMD Ryzen @3,4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 | AMD Radeon Vega 56
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

WHALIEN is a short adventure based around a focused core mechanic that takes you into a charming world full of little details. Estimated playtime: 2-3 hours
Ernest Hemingwhale is the last remaining person living inside of Fin, the mechanical whale. When one day slimy Squiddies show up and start making a mess, Fin asks for help! Ernest sets out on an adventurous journey through the whale, trying to help his friend get rid of his unexpected guests!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.