چندنفره بازی Halo Infinite هیلو اینفینیت
محمد صادق شجاعی

بخش چندنفره بازی Halo Infinite را به صورت 120 فریم تجربه کنید

محمد صادق شجاعی 17 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
345 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، کاربران کنسول ایکس باکس سری اس می‌توانند بخش چندنفره بازی Halo Infinite (هیلو اینفینیت) را به صورت 120 فریم بر ثانیه تجربه کنند.

نرخ فریم بالاتر از 60 فریم یکی از پیشرفت‌های تازه صنعت ویدیو گیم است. به این واسطه دارندگان کنسول‌های نسل نهمی در صورتی که نمایشگر 120 هرتز در اختیار داشته باشند، می‌توانند آثار مختلف را با فریم بالاتر و روان‌تر از قبل تجربه کنند. این ویژگی موجب می‌شود که تجربه آثار سبک شوتر از جمله بازی Halo Infinite به شکل محسوسی متحول شود. حال به‌واسطه تلاش‌های استودیو 343 Industries، کاربران کنسول Xbox Series S می‌توانند در هنگام تجربه بخش مولتی پلیر بازی هیلو اینفینیت از نرخ 120 فریم بر ثانیه بهره ببرند.

این ویژگی در قالب فصل دوم بازی Halo Infinite به نام Lone Wolves در دسترس قرار گرفته است. لازم به ذکر است که در نسخه بتای بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت حالت 120 فریم وجود داشت. اما در زمان انتشار نسخه نهایی، ویژگی مذکور از بازی Halo Infinite حذف شد.

بر اساس توضیحات درج شده در وب سایت رسمی بازی هیلو اینفینیت، بازیکنان می‌توانند با مراجعه به بخش Video در تنظیمات این اثر، نرخ فریم خود را افزایش دهند. در کنار این امر، دارندگان کنسول ایکس باکس سری ایکس می‌توانند نرخ فریم خود را تا 30 فریم بر ثانیه کاهش دهند. به این واسطه جلوه‌های بصری در اولویت قرار گرفته و زیبایی بازی Halo Infinite دوچندان خواهد شد. اگرچه این نرخ فریم برای بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت توصیه نمی‌شود.

چندنفره بازی Halo Infinite هیلو اینفینیت

آثار مختلفی روی سری اس به صورت 120 فریم اجرا می‌شوند

در قالب آپدیت فصل دوم بازی Halo Infinite، استودیو 343 اینداستریز موارد مختلفی از جمله سه حالت جدید (برای مثال حالت Last Spartan Standing)، بتل پس تازه و رویداد‌های متنوعی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. به این واسطه استودیو مذکور تلاش کرده که کمبود محتوا‌های بازی هیلو اینفینیت را رفع کرده و رضایت بازیکنان را جلب کند.

نظر شما در مورد امکان تجربه بخش چندنفره بازی Halo Infinite به صورت 120 فریم بر ثانیه چیست؟ به نظر شما این امر باعث می‌شود که به بازی مذکور فرصت داده و آن را انجام دهید؟ آیا ویژگی مذکور ثابت می‌کند که کنسول ایکس باکس سری اس به لحاظ عملکرد قابل قبول است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.