بازی Halo Infinite
یحیی رحیمی

حالت بتل رویال Halo Infinite برای رقابت با وارزون منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 29 فروردین 1401 بدون دیدگاه
405 بازدید

علی‌رغم آنکه استودیو 343 Industries هیچ‌ علاقه‌ای به حالت بتل رویال نشان نداده؛ گزارش‌های موثقی از افزودن این حالت به بازی Halo Infinite خبر می‌دهند. این حالت که با اسم مستعار Tatanka شناخته می‌شود؛ توسط استودیو Certain Affinity در دست ساخت است. جز کوردن در پادکست اخیر Xbox Two به ویژگی‌های این حالت جدید اشاره کرده و معتقد است که بتل رویال به‌صورت یک بازی جداگانه و کاملاً عظیم منتشر می‌شود و رقیب عناوینی مانند وارزون و فورتنایت خواهد شد.

به گزارش پارسی گیم، توسعه‌دهندگان بازی هیلو به دنبال انتشار حالت بتل رویال به‌صورت یک بازی جداگانه مانند کالاف دیوتی وارزون هستند. هدف آن است که بازی‌کنان جدید، جذب دنیای بازی هیلو شوند. جز کوردن در این مورد گفت:‌ «آن‌ها به دنبال بازی‌کنان فورتنایت و وارزون هستند و اطلاعاتی کسب کرده‌ایم که بر اساس آن‌ها، این حالت مشابه بتل رویال با امکان کوچک شدن نقشه است. نمی‌دانم که آیا بازی مانند اپکس لجندز تیمی خواهد بود یا فردی».

بتل رویال Halo Infinite

جزئیات حالت بتل رویال Halo Infinite

در حال حاضر اطلاعات رسمی در دست نیست و ایکس باکس تابه‌حال از این بخش صحبت نکرده است. همچنین منبع ادعاهای جز کوردن نیز مشخص نیست و تنها فردی به او گفته است که این حالت جدید همان بتل رویال خواهد بود. او باور دارد که بازی بتل رویال Halo Infinite در فصل‌های سوم یا چهارم منتشر می‌شود و احتمالاً معرفی بازی نیز در ماه ژوئن امسال انجام شود. او گفته است که استودیو Certain Affinity برای توسعه این بخش دعوت شده و تولید آن از دو سال پیش تابه‌حال شروع شده است.

استودیو 343 همچنان روی هسته اصلی بازی کار خواهد کرد و آپدیت‌های جدید در دست تولید هستند. جز کوردن در ادامه افزود که آن‌ها بازی اصلی را فراموش نمی‌کنند و استودیو 343 در حال کاری روی هیلو اینفینت است و توسعه‌دهندگان تازه‌ای را برای ارتقاء بازی استخدام می‌کند. در نهایت این استودیو Certain Affinity است که توسعه کامل حالت بتل رویال را به دست دارد. گفتنی است این استودیو مدتی پیش، رابطه خود را با ایکس باکس «عمیق‌تر» کرد و قرار شد که آن‌ها دوز جذابیت بازی Halo Infinite را با شیوه‌های تازه‌ای افزایش دهند.

این استودیو به‌عنوان گروه پشتیبان بازی هیلو و کالاف دیوتی شناخته می‌شود که پس از مدت‌ها به‌صورت اختصاصی روی یک بازی جدید کار می‌کند. در حال حاضر ظاهر و جزئیات نهایی حالت بتل رویال Halo Infinite مشخص نیست و باید ببینیم هیلو چه قدم‌های تازه‌ای برمی‌دارد. به‌تازگی دو نقشه جدید نیز معرفی شده است که در فصل دوم Halo Infinite منتشر می‌شوند. کاهش تعداد بازی‌کنان آنلاین نیز به مشکلی اساسی تبدیل شده و توسعه‌دهنده امیدوار است که فصل دوم، تعداد را به روزهای اول بازگرداند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.