دانلود بازی Prehistoric Kingdom برای PC
دانلود بازی Prehistoric Kingdom برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Prehistoric Kingdom برای PC

پارسی گیم 16 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
6,634 بازدید

دانلود بازی Prehistoric Kingdom برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه ساز به عناوینی گفته می‌شود که شما را در دنیایی واقع‌گرایانه قرار داده و انتظار دارند که خود را درون یک موضوع خاصی قرار دهید. این عناوین معمولاً نیاز به وقت و تلاش زیادی داشته و به احتمال زیاد برای هر گیمری سرگرم کننده نخواهند بود. Prehistoric Kingdom عنوانی در سبک شبیه ساز است که به شما قدرت و کنترل مدیریت یک باغ وحش بزرگ برای حیوانات منقرض شده را می‌دهد. این بازی توسط استودیوی Blue Meridian ساخته شده که پیش از این دستی در توسعه بازی‌های شبیه ساز و مدیریت منابع داشته است. Prehistoric Kingdom یکی از بهترین بازی‌های ژانر خود محسوب می‌شود.

با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای خلاقانه و قدرتمند، زیستگاه‌های زیبا را طراحی و تزئین کنید. جنگل‌ها را پرورش دهید، رودخانه‌ها را کنده‌کاری کنید و کوه‌ها را در سراسر منطقه قابل بازی بزرگ بچینید تا پارکی عالی برای حیوانات منقرض شده خود ایجاد کنید. Prehistoric Kingdom خلاقیت و توانایی‌های فکری شما را به چالش کشیده و شما را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که باید از تمامی نیروی اقتصادی و طراحی برای گسترش پارک استفاده کنید. از رسیدگی به وضعیت حیوانات گرفته تا خرید ابزار و مواد غذایی مورد نیاز برای بقای حیوانات؛ Prehistoric Kingdom در همه این زمینه‌ها قدرتمند و هوشمندانه عمل می‌کند.

از ویژگی‌های مثبت بازی Prehistoric Kingdom، گرافیک خیره کننده و محیط‌های زیبایی است که می‌توانید با استفاده از ابزار درون بازی بسازید. همچنین المان‌های شبیه سازی گیم پلی به شدت درگیر کننده و پیچیده هستند و نمی‌توانید با پشت‌گوش‌انداختن قسمی از بازی، در آن موفق باشید. شما باید به زندگی روزمره حیوانات درون باغ وحش اهمیت داده وگرنه امکان مرگشان وجود خواهد داشت. همچنین داشتن یک ذهن اقتصادی برای تهیه پول و ابزار مورد نیاز نیز به شدت مهم است. با این حال نتیجه نهایی که از این بازی خواهید گرفت به طور قطع لذت بخش و فراموش نشدنی خواهد بود؛ پس آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Prehistoric Kingdom شبیه سازی در زمینه طراحی و مدیریت یک باغ وحش برای حیوانات منقرض شده از جمله دایناسورها است. در این بازی که هیچ حد و مرزی برای خلاقیت در آن وجود ندارد، شما باید به کسب درآمد پرداخته تا بتوانید ابزار و لوازم مورد نیاز زندگی حیوانات را تهیه کنید. این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pure Farming 2018 و Spirit of the Island را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Prehistoric Kingdom برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/8.1/10 64bit
Processor: Intel i5-2300/AMD FX-4300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 1060 (4GB)/AMD R9 380 (4GB)
DirectX: Version 10
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/8.1/10 64bit
Processor: Intel i7-4770/AMD FX-8350
Memory: 16 GB RAM
Graphics: nVidia RTX 2060 (6GB)/AMD RX 5600 XT (6GB)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take control of limitless power to build, manage and grow the ultimate zoo for extinct animals in Prehistoric Kingdom. Design and decorate beautiful habitats using an array of powerful creative tools. Grow jungles, carve rivers and raise mountains across the enormous playable area to create the perfect park for your specimens. Unlock your creativity with robust modular building tools to construct housing and shelters by hand.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.