دانلود بازی Spirit of the Island برای PC
دانلود بازی Spirit of the Island برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spirit of the Island برای PC

پارسی گیم 6 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,789 بازدید

دانلود بازی Spirit of the Island برای کامپیوتر

در سال‌های اخیر، به واسطه انتشار بازی‌هایی مانند Stardew Valley، ژانر شبیه ساز مزرعه داری و ترکیبش با المان‌های نقش آفرینی از محبوبیت زیادی برخوردار شد. بازی‌هایی که در این ژانر منتشر می‌شوند معمولاً از روایت یا ساختار یک بازی ویدئویی عادی بهره‌مند نبوده و بیشتر بر روی گیم پلی تکرار شونده و آرامش بخش تمرکز دارند. به همین دلیل است که برخی گیمرها ترجیح می‌دهند تا صدها ساعت وقت خود را به جای چندین عنوان کوچک‌تر درون این بازی‌ها سرمایه گذاری کنند. Spirit of the Island یکی از خوش ساخت ترین بازی‌های شبیه ساز مزرعه داری بوده که طی چند سال اخیر منتشر شده است.

بنا به گفته سازندگان، Spirit of the Island از عناوینی مانند Stardew Valley، Moonlighter و البته Zelda الهام گرفته است. به خوبی می‌توان المان‌هایی از تمامی این بازی‌ها درون این محصول مستقل مشاهده کرد که به بهترین شکل آن را درون خود حل می‌کند. به‌عنوان‌مثال با گرافیکی کارتونی و چشم نواز مانند سری Zelda و گیم پلی اعتیادآور مزرعه داری Stardew Valley روبرو هستیم. محیط بازی Spirit of the Island جزیره‌ای استوایی بوده که شما باید جای‌جای آن را بررسی کنید. افراد زیادی برای ملاقات در جزیره حضور دارند و شما باید با آن‌ها همکاری کرده تا این شهر را به شکوه دوران قدیمش برگردانید.

گیم پلی Spirit of the Island هیچ چیزی از یک شبیه ساز مزرعه داری پر بودجه کم ندارد. شما در این بازی می‌توانید: مزرعه خود را بسازید، حیوانات و محصولات کشاورزی مختلفی را پرورش دهید، دست به ساخت و ساز ابزار و وسایل مختلف بزنید، منابع جمع آوری کنید، موزه‌ها و مغازه‌هایی برای دسترسی مردم و توریست‌ها توسعه داده و در نهایت یک جزیره متروکه را تبدیل به یکی از پررونق‌ترین مکان‌های گردشگری دنیا کنید. این گیم پلی اعتیادآور Spirit of the Island باعث شده تا گیمرها صدها ساعت از وقت خود را در این بازی سرمایه گذاری کنند و امکان درگیر شدن شما نیز با ساعاتی بازی کردن وجود دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cozy Grove و Animal Crossing را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spirit of the Island برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel i3 Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce MMX 110
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel i5 Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX960+
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

There’s an old tradition running in your homeland: to become an adult and complete the coming of age ritual, you must go on a journey of discovery. Your adventure begins on a distant island, deep in a tropical Archipelago. What was once a prosperous tourist destination is now a shade of its former glory: and it’s your job to bring it back to life! Explore the Archipelago, meet the locals, and lend them a hand to restore the tourist paradise… while you try to uncover the mysteries of your past!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.