دانلود بازی Children of Silentown برای PC
دانلود بازی Children of Silentown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Children of Silentown برای PC

پارسی گیم 25 دی 1401 بدون دیدگاه
5,477 بازدید

دانلود بازی Children of Silentown برای کامپیوتر

به واسطه خلاقیت بالای بازی‌سازان مستقل، ژانر ماجراجویی کلیک و اشاره که در ده سال اخیر مرده محسوب می‌شد، به تازگی بازگشتی شکوهمند داشته است. کلی آثار پازل محور جذاب در دسترس وجود دارد که می‌توانند ساعت‌ها شما را درگیر کنند. عنوان جدید استودیوی Elf Games یعنی Children of Silentown نیز یکی از همین موارد است. این بازی با القای پازل‌های محیطی با داستانی ترسناک و مرموز، موفق شده اتمسفری را خلق کند که در بسیاری از دیگر بازی‌های ماجراجویی دیده نمی‌شود.

داستان این بازی در منطقه Silentown جریان دارد؛ یک سکونتگاه کوچک در میان یک جنگل وسیع. افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند از قوانین بسیار سخت‌گیرانه پیروی می‌کنند و همیشه صدای خود را پایین می‌آورند تا از تحریک چیزهایی که در جنگل زندگی می‌کنند جلوگیری کنند. مردم گاهی اوقات ناپدید می‌شوند و همه می‌دانند که پس از تاریکی در داخل خانه بمانند. شخصیت اصلی بازی دختری 12 ساله است که از این شرایط خسته شده و سعی دارد تا به گشت و گذار در جنگل مرموز بپردازد.

گیم پلی بازی Children of Silentown درست شبیه همان چیزهایی است که در آثار کلاسیک ژانر ماجراجویی مشاهده می‌شود. شما در طول شهر حرکت کرده و به انجام پازل‌های مختلفی می‌پردازید که داستان را جلو می‌برند. ترکیب این پازل‌ها با گرافیک جذاب کارتونی و موسیقی مرموز، باعث خلق اتمسفری شده که قطعاً شما را درون خود فرو می‌برد. اگر به دنبال تجربه یک بازی ماجراجویی ترسناک با داستانی متفاوت می‌گردید، بدون شک به شما بازی Children of Silentown را پیشنهاد می‌کنیم.

بازی Children of Silentown عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل است. این بازی با الهام گرفتن از آثار کلاسیک این ژانر تولید شده و قرار است داستانی فوق‌العاده مرموز و مورمور کننده را با پازل‌های دشوار و گیم پلی جذاب به شما ارائه کند. پس اگر از عاشقان ژانر ماجراجویی هستید، Children of Silentown را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Beyond The Edge Of Owlsgard و Burnhouse Lane را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Children of Silentown برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft® Windows® 7/8/10
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Any Graphics card with DX10 (shader model 4.0)
DirectX: Version 10
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft® Windows® 7/8/10
Processor: 2.4 Ghz Processor with SSE2 instruction set support
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Any Graphics card with DX10 (shader model 4.0)
DirectX: Version 10
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Accompany Lucy and her friends in this grim, beautifully hand-drawn adventure game by the creators of Little Briar Rose, in collaboration with studio Luna2. Lucy is afraid of the forest, just like any other child: every night, the echoing roars rob her of her sleep. Not even her dreams are a safe place where she could play. People disappearing is nothing uncommon in the village, but this time, Lucy is old enough to investigate on her own. Or so she thinks.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.