بازی The Day Before
یحیی رحیمی

بازی آنلاین چندنفره The Day Before تا سال 2023 تاخیر خورد

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
739 بازدید

شرکت MyTona ناشر بازی The Day Before به همراه استودیو Fntastic رسما انتشار نسخه کامپیوتر بازی جهان آزاد چندنفره «روز قبل» را به تاخیر انداختند. این بازی وسیع در سبک بقا و نزدیک به واقعیت قرار بود در اوایل تیرماه امسال منتشر شود؛ اما زمان انتشار بازی به اول مارس 2023 تغییر یافته است. گفتنی است این بازی از طریق شبکه استیم در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گرفت.

به گزارش پارسی گیم، دلیل تاخیر انتشار بازی The Day Before، تغییر موتور گرافیکی از آنریل انجین 4 به 5 است. استودیو با بررسی نقاط قوت موتور گرافیکی جدید اپیک گیمز، تصمیم گرفته تا بازی را یک پله جلو بیندازد. ناشر بازی با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی نوشت: «میلیون‌ها نفر بازی را به فهرست بازی‌های مورد انتظار خود اضافه کرده‌اند و The Day Before یکی از موردانتظارترین بازی‌های حال حاضر در جهان است».

ناشر در ادامه افزود: «با حس کردن و فهم مسئولیت سنگینی که با آن مواجه هستیم، خوشحالیم اعلام کنیم که بازی The Day Before حال از فناوری آنریل انجین 5 استفاده می‌کند. انتقال به یک موتور جهان‌آزاد پیشرفته‌تر و سازگارتر باعث می‌شود تا گیم‌پلی بازی فوق‌العاده شود. به همین دلیل است که زمان انتشار بازی را به اول مارس 2023 تغییر می‌دهیم».

بازی The Day Before

تاخیر The Day Before تا سال آینده

نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری بازی «روز قبل» نیز در دست‌ساخت هستند؛ اما زمان انتشار آن‌ها علنی نشده است. بازی The Day Before یک اثر کاملاً آنلاین جهان‌آزاد با المان‌های MMO است که در فضایی پساآخرالزمانی و بسیار مرگ‌آور دنبال می‌شود. آمریکا دچار ویروس مهیبی شده است که اکثر انسان‌ها را تبدیل به موجوداتی عجیب و واگیردار کرده که یکدیگر را برای غذا به قتل می‌رسانند. در این جهان وسیع باید تک و تنها یا به‌صورت گروهی حرکت کنید و خود را از خطرات موجود برهانید.

از جمله ویژگی‌های بازی که باعث شده تا میلیون‌ها نفر منتظر آن باشند؛ گرافیک واقع‌گرایانه و باورنکردنی با الهام از فناوری‌های گرافیکی است. استودیو تمام تلاش خود را به خرج داده که واقعی‌ترین ابعاد زندگی انسان همانند رانندگی در جنگل و صحرا را به بهترین وجه به تصویر بکشد و فیزیک بازی یک سر و گردن از عناوین دیگر بالاتر است. این باعث شده تا بازی عملا دارای سبک طراحی به خصوصی شود که کمتر در عناوین آنلاین و چندنفره یافت می‌شود و بیشتر متعلق به بازی‌های داستانی و تک‌نفره است.

با تغییر موتور گرافیکی بازی The Day Before، تاخیر پیش‌آمده اتفاقی عادی انگاشته می‌شود و انتظار می‌رود که سیستم موردنیاز بازی نیز تغییر پیدا کند. اگر مشتاق دریافت این بازی هستید، می‌توانید عناوینی مانند DayZ یا حتی Days Gone را تجربه کنید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.